Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
madelief88 schreef:Overigens heb ik van een hoteleigenaar gehoord, dat zij pas geld krijgen als ze de vouchers afgeven bij vakantieveilingen. Dus de enige die baat heeft bij veilingen die niet geboekt kunnen worden, is vakantieveilingen, want die houden het geld van de klant en het hotel/restaurant etc krijgt er niks voor (want pas als ze de voucher afgeven).
Rytir schreef:Kun je ook niet bellen onder het mom van 'ik wil graag vool volgende week reserveren voor twee personen? En pas aan het einde van het gesprek laten vallen dat je een bon hebt? Volgens mij stellen die restaurants namelijk een beperkt aantal tafels beschikbaar op een avond, wie niet waagt....
LDRD schreef:Rytir schreef:Kun je ook niet bellen onder het mom van 'ik wil graag vool volgende week reserveren voor twee personen? En pas aan het einde van het gesprek laten vallen dat je een bon hebt? Volgens mij stellen die restaurants namelijk een beperkt aantal tafels beschikbaar op een avond, wie niet waagt....
Ik wil eerst weten hoe het zit en als het restaurant inderdaad het probleem blijkt, dan sta ik daar volgende week op de stoep met de mededeling dat ik kom eten of dat ik het geld terug wil. Knappe jongen die mij de deur uit krijgt voordat het geregeld is. Beetje stampij maken in een overvol restaurant lukt mij wel .
Storm schreef:Nou, ik zou het zelfs nog anders aanpakken. Ik zou reserveren, erheen gaan, eten en na het eten de bon geven. Mochten ze problemen geven dan kan iedereen in het restaurant mooi horen hoe de vork in de steel zit.
Michelle_96 schreef:bij mij thuis willen we niks meer van VV weten!
er is nou al 2x via ons account geboden en dat heb ik ook moeten betalen en aangifte kon niet want we konden niks bewijzen...