Welke man is onweerstaanbaar .. (geniaal/creatief)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 14:14

Mike schreef:
Minder soft? Na een tijdje gaat die make-up toch behoorlijk uitharden volgens mij.



Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 14:19

Idd! Die moet je wel gehad hebben wil je op zoiets vallen Haha!

Maar goed ieder zijn/haar voorkeur/smaak! Lachen Ik vraag me toch af wat jullie zo aantrekkelijk vinden aan die personen...

En deze dan?
Afbeelding

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 14:27

Djiez, zouden toch wel veel mensen alleen blijven als iedereen op 1 persoon zou vallen.

Ze hebben gewoon iets, moeilijk uit te leggen.

petraaken

Berichten: 44206
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 14:27

Ah goeie ouwe Bassie. Hij is wel lief en grappig, maar om zo'n vent naast in bed te hebben Verward

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-03 15:28

Mike schreef:
Idd! Die moet je wel gehad hebben wil je op zoiets vallen Haha!

Maar goed ieder zijn/haar voorkeur/smaak! Lachen Ik vraag me toch af wat jullie zo aantrekkelijk vinden aan die personen...

En deze dan?
Afbeelding


Don't get me started about BASSIE Clown Scheve mond

Trauma's *LOL* (ik heb een hekel aan clowns)

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-03 15:30

Kais schreef:
Djiez, zouden toch wel veel mensen alleen blijven als iedereen op 1 persoon zou vallen.

Ze hebben gewoon iets, moeilijk uit te leggen.


Mensen nemen de moeite niet om achter het masker te kijken...
of misschien kunnen ze het niet en is het juist daarom dat men een masker kan dragen Scheve mond

In mijn ogen gaat schoonheid verder dan 'skin deep' het innerlijk is belangrijk!

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 15:36

Ik kijk ook eerst naar innerlijk, maar zal niet ontkennen dat ik ook oog voor uiterlijk heb, al komt het zeker niet op de eerste plaats Haha!

En trauma's aan Bassie??? *LOL* iT syndroom? Haha!

petraaken

Berichten: 44206
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 16:05

helaas, heb ik geen foto van een neef van mij, maar de laatste keer dat ik hem zag was met nieuwjaar 2003 en ik schrok mij een bult. Ik moest echt 2 keer kijken of het hem wel was. Nu heeft al vanaf zijn 16de heel lang haar (heavy metal fan nl) maar zoals met nieuwjaar had ik het nog nooit gezien en een baard joch. Een van mijn tantes die hem al een paar weken eerder had gezien "o daar heb je onze Jezus zie". Wij plat van het lachen op de grond. Het is anders een goeie kerel hoor maar zijn uiterlijk, laat ik het zo zeggen t'is dat hij men neef is en maar 2 jaar jonger dan ik maar anders liep echt in boog omheen. Hij heeft trouwens nog hersens ook maar hij heeft geen zittend achterwerk en werkt veel liever met zijn handen en het is zeker geen luierik, maar verder kan hij soms een echte sloddervos zijn.

Sorry, hoor maar een beetje verzorging is toch niet te veel gevraagd. En mannen met make up dan denk ik aan travestieten en daar moet ik toch echt niet van hebben hoor (behalve clowns dan). Trouwens ik heb ook een hekel aan die vreselijke dreadlocks. Het lijken net een stel holbewoners dan.

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 16:12

Heeft er iemand bezwaar als ik eventjes ga kotsen? bah bah....
Eerder onweerstaanbaar! *braak*

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 16:28

Malabarista schreef:
Heeft er iemand bezwaar als ik eventjes ga kotsen? bah bah....
Eerder onweerstaanbaar! *braak*

Neeje. Ja, ze zijn ook niet de knapste. Maar ze hebben wel iets Haha!
En dáár gaat het om Knipoog

Marlyn Manson is bijvoorbeeld heel aardig, rustig en lief

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 17:46

orri schreef:
(ik heb een hekel aan clowns)


Ook al? Ik houd ook totaal niet van clowns, net zoals ik niet van poppen houd. Ik heb Child Play geloof ik niet gezien, daar komt 't dus niet door en It heb ik nooit afgekeken Tong uitsteken

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 19:01

Ik ben blij dat Bassie en die misselijke acrobaat begin volgend jaar hun afscheidstour gaan doen. Die had voor mij 30 jaar eerder mogen komen. Over uiterlijke verzorging gesproken, die clown is baggervet en Adriaantje draagt ook al 50 jaar dezelfde blouse. YUCK!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-03 19:03

Mike schreef:
Ik kijk ook eerst naar innerlijk, maar zal niet ontkennen dat ik ook oog voor uiterlijk heb, al komt het zeker niet op de eerste plaats Haha!

En trauma's aan Bassie??? *LOL* iT syndroom? Haha!



Nee hoor... geen IT syndroom, ik heb al zolang ik me kan herinneren een hekel aan clowns en poppen zijn ook naar, jah
Al maakte mijn hekel aan clowns, IT bijzonder speciaal *LOL*
eerste film die ervoor zorgde dat ik minstens een meter van het doucheputje afstond Haha!

Childsplay vond ik redelijk ... "Wanna play"..

Trauma van Bassie en Adriaan die in ontblote benen druiven aanstampen Scheve mond

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 19:09

Ik haaaaat clowns. Maar mijn gevoelens voor B&A zijn gewoon eng. Als ik hun was zou ik nooit bij mij in de buurt komen, want ik vlieg ze aan (of gooi van een afstandje een baksteen oid)

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 20:34

orri schreef:
Mensen nemen de moeite niet om achter het masker te kijken...
of misschien kunnen ze het niet en is het juist daarom dat men een masker kan dragen Scheve mond

In mijn ogen gaat schoonheid verder dan 'skin deep' het innerlijk is belangrijk!
ben je dan met alle kerels die je hier geplaatst hebt, intiem omgegaan zodat je kon bepalen of hun innerlijk aantrekkelijk was? Knipoog

Fitzroy

Berichten: 25109
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 21:31

Ik ga met Kayla mee, zowel Marilyn M als Justin vind ik allebei afschuwelijk.
Als ik tussen die 2 moest kiezen zou ik liever in mijn uppie blijven.
Ik val meer op type Harrison Ford, niet zo gladjes iig.

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 21:52

Aaaah, Manonnetje (alles goed trouwens? Cool ), Kais ed, jullie vallen dus echt gewoon op lijken? Serieus bedoelt, al die gevallen op die foto's lijken gewoon sprekend op dode mensen Scheve mond . En dan die enge ogen erin..

Nee, doe maar dan maar Justin ofzo Haha!

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 21:56

hehe waarom denkt men toch altijd gelijk aan sex? Haha! om maar mee te gaan met het verhaal, ik moet er ook niet aan denken hoor om naast of onder zo'n figuur te liggen :S maar kennismaken, lijkt me grappig, ben wel benieuwd waardoor zo iemand gedreven wordt wardoor die is zoals die is

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:56

Hé Orri, volgens mij staat MM heel wat langer voor de spiegel dan jij, hoor . Is het niet om al die make-up er op te smeren, dan is het wel om de hele zooi er met er weer af te schuren.

Met Justin Timberdinges noem je wel even het andere uiterste op, hoor, yuk Scheve mond . Om over Bassie nog maar even niet te spreken, dat is een nog grotere creep dan MM en de rest.

't Is maar goed dat we allemaal een andere smaak hebben, anders werd het maar saai! *LOL*

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 23:59

Jennygirl schreef:
Ik haaaaat clowns. Maar mijn gevoelens voor B&A zijn gewoon eng. Als ik hun was zou ik nooit bij mij in de buurt komen, want ik vlieg ze aan (of gooi van een afstandje een baksteen oid)


Haha sluit ik me helemaal bij aan OK dan! . Ik vind ze VRESELIJK.

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 00:01

Ik doe iets soortgelijks met spinnen Haha! maar dan met een stofzuiger of een vliegenmepper...

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 00:26

Ik nodig nog liever spinnen uit om te komen lunchen dan B&A.
Om mij te narren had een collega de B&A ringtone gedownload. 10 keer op een dag dat vervelende deuntje. Hij ging eraf toen ik dreigde zijn telefoon door de wc te spoelen.

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 00:29

Voor alle Timberdinges fans, ik ga in November naar het concert. Maar eerst het Daniel Bedingfield en Radiohead concert.
Moet toegeven dat ik geen van deze heren aantrekkelijk vind.

Ik heb eens een interview met MM gezien (in een film van Michael Moore) en ik was onder de indruk. Die man is best begaan met wat er gebeurd in de wereld. Er lopen veel grotere creeps rond, die er 'gewoon' uitzien. De meeste kinderverkrachters lopen namelijk niet in zo'n pak rond met veel make up, bijv.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-03 00:40

SuperPepeijn"]
[quote="orri schreef:
Mensen nemen de moeite niet om achter het masker te kijken...
of misschien kunnen ze het niet en is het juist daarom dat men een masker kan dragen Scheve mond

In mijn ogen gaat schoonheid verder dan 'skin deep' het innerlijk is belangrijk!
ben je dan met alle kerels die je hier geplaatst hebt, intiem omgegaan zodat je kon bepalen of hun innerlijk aantrekkelijk was? Knipoog
[/quote]

Innerlijk als in creativiteit, hoe hun geest werkt en denkt....
intiem omgaan, zoals het volgen van documentaires, interviews, lezen van journals (door MM zelf geschreven) en biografie...
en intiem doordat ze door middel van hun creatieve genialiteit zichzelf laten zien en uiten Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-03 00:56

Wahahahahahahahahaaaaa... Ik heb net even foto's opgezocht van de mannen die ik vroeger (toen ik nog jong(er) was en er een merkwaardige smaak op na hield) jammie vond... wie nieuwsgierig is moet maar eens op google kijken onder kristy majors (pretty boy floyd) en/of tigertailz... LOL... ze hebben wel wat weg van de hier afgebeelde 'griezels'... Schijnheilig