Iiieeeekkk! Nu nog 42 uur!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 14:17

Je mannetje heeft vast een ENORME jetlag, en moet dus even slapen... Dus jij kunt zachtjes je verhaal uittikken.
Wat vond ie van je paardjes?

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 14:48

Ja ik ben ook heel benieuwd !
Haha! Haha! Hoe is het ?

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 16:43

Siempie schreef:
Volgens hij is je klok niet goed terug gezet Haha!. Het is net half 4 geweest.


whaha hij stond nog op de zomertjid blont.. Tong uitsteken maar hoe is t nu ?! vertell Haha!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 22:52

We wachten allemaal in spanning op je verslag Vikki Haha! !

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 19:32

vikki Boos! ?
We zijn beniiiiiiieeeeeeeeuwwwwwwd

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 20:01

Ik denk dat Vikki druk is met vriendlief en met spulletjes uitzoeken voor hun nieuwe huisje.

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 20:06

vikki....

ik ben ook nieuwsgierig

Sammy_Jo

Berichten: 1447
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Haaksbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-03 20:17

Vikki heeft het erg druk met haar vriend en de woning denk ik ....

petraaken

Berichten: 44206
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 16:45

Vikki, waar blijft je verslagje. We zijn zo nieuwsgierig Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 18:22

Hahaha waar zou ze het toch zo druk mee hebben de laatste dagen? Haha! Tong uitsteken *LOL*

Zullen we maar beginnen met haar lover betrekken bij Bokt, anders zijn we onze Vikki kwijt.... Haha! We moeten hem gewoon ook verslaafd maken!!!

Welcome in Holland Simon, we hope to meet you soon on Bokt!!!

Sammy_Jo

Berichten: 1447
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Haaksbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 20:35

Ik heb haar nog even gesproken maar,ze heeft het erg druk !

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 20:36

Zo'n vaag vermoeden had ik al Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-03 21:05

Hier ben ik!!! En idd... druk druk druk!!! Overigens... ik heb de woning geweigerd! Scheve mond Hij moest van onder tot boven opgeknapt worden (er waren zelfs muren zonder afdekking zeg maar... dus dat zag er uit als een kartonnen wand met spijkers...) en ik had eerlijk gezegd geen zin om a. ons tijd en geld in die mate in de woningbouw te steken en b. om daar voor mijn zorgvuldig opgebouwde wachttijd op te geven. (Overigens voeldeik me na een bezoek in de avond ook om andere redenen niet volkomen op mijn gemak -lees: veilig- daar...) Dus ik blijf nog even stug verder zoeken... naar betere huurwoningen en naar koopwoningen waar vandaan schiphol/aalsmeer goed bereikbaar is. Dat laatste mogen overigens wel betaalbare opknappertjeszijn... Simon is immers handig en tijd en geld in ons zelf steken vinden we natuurlijk niet erg! Maar in de woningbouw... Maar goed... ik heb het natuurlijk hartstikke fijn met mijn lieffie hier!!! Maar guttegut... wat een geregel en gedoe zeg! Wel leuk natuurlijk maar ook emotioneel wel vermoeiend. Bovendien staat Simon's inwendige klokje nog op Australische tijd dus het slaapritme klopt nog niet heleemaal (lees: helemaal niet) en dat heeft toch ook weer invloed op mijn ritme... dus helaas, mijn paardenbeestjes moeten het eventjes met iets minder aandacht stellen... voel ik me wel schuldig over maar het is even niet anders. Vanochtend Clip (en Texas van Sammy Jo) gevoerd, Scaal in de losgooibak gezet en ondertussen gemest...daarna nog even gewandeld maar van meer kwam er helaas niet (vandaag nl even goed geshopped -meubels!- met fikse korting met een vriendin... dat was wel even de moeite waard!) Morgen komt Escala helaas ook niet op haar landje te staan want dat is echt het eerste leuke relax dagje van Simon en mij waar we de stad in gaan en gaan 'sight see-en' ... een vriendin van me doet Scaal morgenavond... gelukkig heeft ze een uitloopstalletje en staat Jolie gezellig naast haar Lachen Vrijdag gaan we weer lekker naar de paardjes en mag Escaal weer een paar uurtjes op de wei en lekker aan de wandel... Simon heeft gisteren ook met haar gewandeld terwijl ik Eclipse aan het voeren was. Maar goed, dit was even een verslagje van een gelukkige vikki Lovers ... die zich stiekem wel een beetje schuldig voelt dat Escala vandaag en gisteren niet op de wei heeft gestaan/zal staan... maar gelukkig komt ze er wel eventjes uit voor een wandeling en om eventjes te rollen.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 21:22

He leuk een verslagje Haha!
Klinkt erg druk maar wel leuk allemaal

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 00:01

Ha, Vikki heeft ons niet vergeten Ach gut !
Klinkt idd erg druk allemaal, maar als je een week verder bent, zal er wel wat meer rust komen Knipoog ! (en zal Simon met een beetje geluk een Ned. tijdklokje hebben gekregen Tong uitsteken )
Balen dat de woning niet zo was als je verwachtte/hoopte, maar je hebt groot gelijk dat jullie gewoon verder zoeken! Veel plezier iig; het mag dan wel druk zijn: huizen kijken en meubels uit zoeken is wel een leuk karwei Lachen !

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 01:43

Okay dan ... en vik ik pb je even voor mijn nieuwe nummer mijn andere telefoon lag een week bij bob in het weiland.