Ben zo blij dat ik dit graag met jullie wil delen!
Aantal weken geleden ben ik naar Defqon geweest (Voor degene die het niet weten. Defqon is een festival).
Na de vuurwerkshow liep de hele horde van het festivalterrein naar de parkeerplaats.. Laat ik nu op dit moment bij iemand op zijn rug springen en mijn iphone verliezen! (deze had ik in het borstvakje van mijn spijkerjasje gedaan maar het knoopje kon niet dicht, stom). Het was zo vreselijk druk en tevens te donker om hem nog terug te kunnen vinden. Inmiddels met pijn in mijn hart telefoon laten blokeren en een nieuwe iphone gekocht.
Krijg ik zojuist deze mail:
Hallo Anouk,
jij kent mij niet en ik ken jou niet maar ik weet wel dat ik je blij ga maken.
Ik werk in de evenementen industrie en werk veel op concerten en festivals, toevallig was ik ook op Defqon om op te bouwen, show te draaien en op Maandag was ik er weer om alle zooi af te breken.
Maandag na de lunch was ik druk bezig op het veld van main-stage in de plassen en bagger. Ineens voelde ik iets vreemds onder mijn schoen toen ik in een diepe plas van bagger stapte maar kon helaas niets zien.
Toch wou ik weten wat er in die bagger lag dus ben ik lekker met mijn handen gaan graven.... uiteindelijk plukte ik jouw Iphone uit de bageer, zeikes nat en helemaal vies. Uiteraard deed hij het niet aangezien hij al sinds Zaterdag in die oliebol lag.
Ik heb hem vervolgens mee naar huis genomen om hem vervolgens schoon te maken en voor het raam in de zon gelegd om hem te laten drogen. Na 1 week ging hij nog niet aan, na 2 weken ook niet en 3 weken ook niet....
Nu uiteindelijk ging hij aan en kon ik dus jouw email adres vinden!
Dus Annouk, congratz.... je hebt je Iphone weer terug

Ik hoor van je !!
Groetjes ....
Mijn mond viel er van open! WAUW! Wie is zo vriendelijk om dit te doen

Nu de grote vraag hoe ik hem kan bedanken. Kunnen jullie mij helpen met suggesties?! Alvast bedankt!
Groetjes,
Anouk
(edit: het is een jongen (ik gok) tussen de 20 en 30 jaar en werkt dus bij een evenementenbedrijf)