Ik sta nummer 1 voor een flat in Uithoorn!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 20:42

ik ga heeel hard voor je duimen!!!
ik ben ook nog steeds aan het wachten tot ik eens nummer 1 word bij mijn woningbouwstichting Boos!

Dag lieve mama...


IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 23:18

en ??? (kheb niet alles gelezen....) was het wat ?? Ben je al lekker zenuwachtig enzo voor THE BIG DAY........zaterdag he ???

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-10-03 00:29

Yep, zaterdag... en maandag gaan we dan gelijk maar samen kijken maar ik weet al hoe het er zo'n beetje uit ziet omdat een vriendin van me in precies zo'n zelfde woning woont.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 10:00

O meid dat zou echt helemaal superdesuperdesuperdesupergaaf zijn!!!! Ik duim voor je dat jullie meteen jullie eigen hutje vinden! Als alles toch al zo voorspoedig begint, dan is dat toch wel een heeeeeeeel goed teken!!! Lovers
Ik wens je een fantastisch weerzien morgen Jasja, heel veel geluk met z'n tweetjes, en succes maandag!!!!

Lots of hugs,
Sonja

Sammy_Jo

Berichten: 1447
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Haaksbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 20:54

Spannend hoor !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 21:02

Hoe lang nog???
Afbeelding

Nouka

Berichten: 4430
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Cornwall, U.K.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 21:13

Oeh.... ik voel een meeting aankomen als je hier gaat wonen Schijnheilig
Ik duim ook mee Lachen

لا شيء يدوم

pmarena

Berichten: 48065
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 21:29

Klinkt erg goed hoor , mooie ruime woning zo te horen !!

Bij mij is het niet super klein , maar toch een heel stuk kleiner Haha!

Ik heb alleen een kamer die uitloopt in een open keukentje , iets van 7 x 5 samen. Dus kamer van 6 x 5 ongeveer , is helemaal niet verkeerd !

Douche is 1 bij 2,5 ongeveer , en slaapkamertje 2 bij 3.... verder een aparte WC (is wel fijn!! ) van een ruime meter.
Gangetje is wel lekker breed , dat dan weer wel Haha! .

Maar voor het mooie kom je toch echt een kamertje tekort , da's wel jammer. Tuintje heb ik wel....

Toch is mijn huisje niet slecht , kan je nagaan hoe goed jij het al treft bij je eerste woning ! OK dan!

Komt erg mooi uit hoe alles zo samenvalt , en klinkt hartstikke goed joh , lekker de ruimte ! Is ook wel prettig als je samenwoont Lachen .

Heel veel succes !


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Sun, Afanaisa91, Amazonbot, Ange1a, Apacheshadow, Barb, Barchetta, desireeee_x, Facebook, karlli, Kmbrly, Lalladidoo, lucifertje, Patriesje, purny, Swift, xPearl, Zebrastreep en 159 bezoekers