Vreemde topics-Ik erger me dood....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 21:34

Kais"]
Ik erger me meer aan die mensen die vreselijk zielig lopen te doen hier op het forum.
Dan komt er opeens de hele meelevende boktclan met hun gedichtjes en sterkte-geblaat. Ik zeg niet dat het niet sneu is, maar ik word er nou ook niet bepaald vrolijk van om andermans privé-tegenslagen steeds te lezen. Dan zijn er ook nog 'n paar die in wilde weg een beetje zogenaamd meelevend lopen te doen. Ik zeg niet dat iedereen dat doet, maar 'sommige' die 't niet menen kun je er zo tussenuit plukken.
[/quote]
[quote="Kayla schreef:

soms zijn het idd van die verhalen waar de aandacht-trekkerij vanaf druipt.


Die verhalen zijn idd ook aandacht trekkerij, maar dat heeft vaak met het hele verhaal te maken wat die mensen plaatsen. Vaak hebben ze irl niemand die naar hun kan luisteren. Op internet 'praat' het toch makkelijker. En die mensen kun aan dat medelevende gedoe (al dan niet gefaked) wel heel wat hebben. Het kan net dat kleine postitieve steuntje zijn wat ze nodig hebben. Ook kunnen zulke reacties herkenning betekenen van mensen die het zelfde hebben meegemaakt of meemaken. Dat je niet de enige bent die het moeilijk hebt.
Aandacht is vaak wat die mensen irl te kort komen, of denken te kort te komen. Dat betekend niet dat je ze geen steun moet bieden. Ok het zal niet altijd even intresant zijn, maar ik vind het persoonlijk een mooi gebaar dat je iemand, door die ene kleine opmerking, die paar letters op een computerscherm, weer een zetje in de positieve richting kunt helpen.

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 21:42

Ja maar het is zooo onpersoonlijk IMO. Kun je er dan niet beter met mensen over praten die je vertrouwd, in het echt kent, of waar je goed contact mee heb via msn of iets dergelijks? Bokt is sowieso een forum, iedereen kan je problemen lezen, ook mensen voor wie het eigelijk niet bedoeld is, en dan kun je natuurlijk ook nog eens reacties krijgen die je liever niet wil horen.

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 22:03

Charlotte schreef:
Ja maar het is zooo onpersoonlijk IMO. Kun je er dan niet beter met mensen over praten die je vertrouwd, in het echt kent, of waar je goed contact mee heb via msn of iets dergelijks? Bokt is sowieso een forum, iedereen kan je problemen lezen, ook mensen voor wie het eigelijk niet bedoeld is, en dan kun je natuurlijk ook nog eens reacties krijgen die je liever niet wil horen.


Dat is waar, maar vaak lucht het alleen al op om het 'op papier' te zetten, of het gevoel te hebben dat je je ding kwijt kunt. Vaak kijken die mensen ook alleen naar de positieve reacties, want die wíllen ze zien. Ze willen graag 'medelijden' en zien vaak alleen datgene wat ze willen zien.
En meestal is het te moeilijk om er irl met iemand over te praten, vooral als je het gevoel hebt het aan niemand kwijt te kunnen, omdat je bang bent voor voor paal te staan. Het is wel onpersoonlijker, maar soms is dat juist net wat mensen willen.

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 08:33

ja dat vin ik ook hoor waterkippie, dan sla je ze tog gewoon over

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 09:21

dan leer je toCH gewoon spellen...

(over ergeren gesproken)

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 09:22

ja, dat kan iedereen wel, maar het is gewoon sneller typen

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 09:51

Dat mag mag je dan wel op msn doen, maar op bokt is ABN wenselijk (zo niet vereist).

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 11:00

Z3 1337 1A/\/9UA93 RU135 Haha! *LOL*

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 12:29

Nu in het nederlands Orri Schijnheilig
Waar ik me eerder aan irriteer is een hele pagina vol met allemaal topics waar niks op valt te antwoorden omdat dat al gedaan is of omdat je er niks mee te maken heb of het zijn topics waar je alleen maar op ken antwoorden ach wat zielig voor je....

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-03 12:41

Er zijn toch nog steeds wat mensen die nog niet helemaal snappen wat ik bedoel :Het gaat er niet om of ik het wil lezen maar om de mensen en kinderen die het niet moeten lezen.Ik weet uit ervaring dat er toch nog wel wat kinderen op Bokt komen die op een leeftijd zijn dat ze zich nog helemaal niet bezig houden met ontmaagding,hoe veel drink je,hoe vaak doe je het en wat doe je met je vriend of vriendin.Ook snappen een hoop mensen niet dat echt iedereen mee kan lezen zonder ingelogd te zijn.Een kleine stap is zo gemaakt:Je registreert je en je kunt in alle profielen en daar kun je bij een hele hoop mensen precies zien wie ze zijn,hoe ze eruit zien,hoe oud ze zijn en ga zo maar door.Natuurlijk ben ik ook ,in een ver verleden, jong geweest en snap ik ook dat je op een forum als dit het idee hebt dat je iedereen kent,maar toch denk ik dat je voorzichtig moet zijn.Dat is dus eigenlijk de reden dat ik me eraan erger.

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 12:48

orri wat staat daar?

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 13:15

The...language rules?

Ik begin er al aardig in te komen. Cool

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 13:29

ben het eens met volcano. ik heb problemen, maar thuis ben ik erover uitgepraat. dan kan ik ze beter schriftelijk kwijt, en hier zijn veel diverse mensen met misschien gelijkaardige problemen en oplossingen, wie weet? maar ik doe het niet. want dat ben ik zielig?

overigens, om helemaal ontopic te reageren: ik lijk een buitenbeentje in klas en zonder lieven en normaal gebouwd in plaats van mager, en...
dan doet het goed te lezen dat anderen dat níet erg vinden, dat ik me nu nog niet interesseer in liefkes en gedoe. dat, echt in tegenstelling tot mijn vriendinnen, en mensen zijn die vinden dat dat niet hoeft, dat je nog een heel leven hebt. enzovoort. ik zal niet snel zo'n topic starten Knipoog , maar als ik het lees trek ik me wel op aan sommige reacties.