[INFO] Cadeau topic - deel 2

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Quanneh

Berichten: 1575
Geregistreerd: 01-03-14

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 18:53

Voor een meisje zou ik inderdaad ook misschien een sieraad kopen: wel een beetje onpersoonlijk, maar toch leuker dan een potje snoepjes o.i.d. Voor de jongen misschien gewoon iets kleins leuks, bijvoorbeeld laptopstickers of iets in de richting van koptelefoon? Ik weet ook niet hoe groot je budget is?


Ik heb ook jullie hulp nodig! Voor een hele goede vriendin zoek ik een leuk, klein kerstcadeautje. Het is gewoon voor erbij en budget ongeveer €5-€10. Het liefst natuurlijk iets persoonlijks, maar ideeën zijn altijd welkom! :D

Veulen84

Berichten: 10882
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 19:00

Kun je ze niet meenemen voor een leuk dagje uit? Dan een echt mooie foto maken (of laten maken). Die in een fotolijstje mee naar huis geven?
Weet niet hoelang ze blijven.

Voor kleine cadeautjes quanneh loop ik gewoon de xenos/big bazar/action in. Daar vind ik altijd wel iets :)

Janedieene

Berichten: 1807
Geregistreerd: 29-01-10
Woonplaats: United Kingdom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 21:18

8nnemiek schreef:
Dat is lastig inderdaad. En een kadobon is ook zo onpersoonlijk. Voor het meisje zou je misschien nog voor een ketting of ander sieraad kunnen gaan. Jongens zijn sowieso al veel lastiger!



Een sieraad zat ik ook aan te denken! Ik woon alleen wel een beetje in the middle of nowhere en de enige juwelier hier in het dorp is een dure :+
Maargoed misschien kan ik wel wat bestellen ergens :)

Janedieene

Berichten: 1807
Geregistreerd: 29-01-10
Woonplaats: United Kingdom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 21:26

Quanneh schreef:
Voor een meisje zou ik inderdaad ook misschien een sieraad kopen: wel een beetje onpersoonlijk, maar toch leuker dan een potje snoepjes o.i.d. Voor de jongen misschien gewoon iets kleins leuks, bijvoorbeeld laptopstickers of iets in de richting van koptelefoon? Ik weet ook niet hoe groot je budget is?


Ik heb ook jullie hulp nodig! Voor een hele goede vriendin zoek ik een leuk, klein kerstcadeautje. Het is gewoon voor erbij en budget ongeveer €5-€10. Het liefst natuurlijk iets persoonlijks, maar ideeën zijn altijd welkom! :D


Laptop stickers? _O-
Hij is al wel 28 haha!
Ik wou eerst de treintickets en een hotel betalen om een nachtje naar Newcastle te gaan ( dat kwam samen uit op ongeveer £120) maar toen ik een beetje ondervroeg of ze ooit zoiets zpuden willen doen gaf mijn vriendin aan dat ze niet denkt dat ze het fysiek aan zou kunnen. Nu hoeft het kado niet perse zo duur te zijn maar ik had het wel voor ze over gehad.

En voor je vriendin? Je kan veel dingen personaliseren online zoals glazen, koppen, canvas fotos? Dat hoeft vaak niet duur te zijn.

Janedieene

Berichten: 1807
Geregistreerd: 29-01-10
Woonplaats: United Kingdom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 21:31

Veulen84 schreef:
Kun je ze niet meenemen voor een leuk dagje uit? Dan een echt mooie foto maken (of laten maken). Die in een fotolijstje mee naar huis geven?
Weet niet hoelang ze blijven.

Voor kleine cadeautjes quanneh loop ik gewoon de xenos/big bazar/action in. Daar vind ik altijd wel iets :)


Vind ik een heel leuk idee! Ze blijven helaas maar 5,5 dagen dus ik weet niet of ik genoeg tijd heb. Misschien maar eens kijken of we nog een leuke oude foto hebben samen!

jippie5

Berichten: 538
Geregistreerd: 23-10-14

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 21:47

Iemand nog een leuk idee op het gebied van Natural Horsemanship met een ijslander? Dus iets wat bij NH of bij ijslanders past. Is voor een verjaardag van een vriendin van 17.

Annenas

Berichten: 2598
Geregistreerd: 02-07-12
Woonplaats: Brabant

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 19:24

Iemand een kerstcadeau idee voor mijn vriend wat mijn ouders aan hem kunnen geven? (budget rond de 40 euro)
Sleutelen aan brommers/motoren is zijn hobby, rijdt zelf geen motor meer sinds ernstig ongeluk van vorig jaar.

Hilary

Berichten: 9203
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 21:00

jippie5 schreef:
Iemand nog een leuk idee op het gebied van Natural Horsemanship met een ijslander? Dus iets wat bij NH of bij ijslanders past. Is voor een verjaardag van een vriendin van 17.

Leuk gekleurd touwhalster?

annnepannne schreef:
Iemand een kerstcadeau idee voor mijn vriend wat mijn ouders aan hem kunnen geven? (budget rond de 40 euro)
Sleutelen aan brommers/motoren is zijn hobby, rijdt zelf geen motor meer sinds ernstig ongeluk van vorig jaar.

Zo'n schaalmodel van een of andere stoere motor?

Maaikevdk
Berichten: 1585
Geregistreerd: 27-11-13
Woonplaats: Gelderland

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 21:03

jippie5 schreef:
Iemand nog een leuk idee op het gebied van Natural Horsemanship met een ijslander? Dus iets wat bij NH of bij ijslanders past. Is voor een verjaardag van een vriendin van 17.

Een interessant boek over NH of IJlanders?

claudiadvx

Berichten: 2799
Geregistreerd: 11-01-14
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 21:06

Ik heb het vriendje van een vrie ndin getrokken met kerst. Maar hij heeft echt niks zinnigs op zijn lijstje staan :+
Iemand nog een idee?
24 jaar (volgensmij) is trainer in volleybal. En tja meer info heb ik eigenlijk niet :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 21:08

Het is binnenkort weer kerst en dat vieren wij ook, maar ik moet ook wat voor mijn vriend bedenken, en ik heb geen idee...


Hij houdt van:

-wielrennen
-schaatsen
-spelletjes (en dan niet als in gamen maar in dingen als monopoly en kolonisten enzo)
-chocola
-mij ( :+ )
-gitaarspelen


Dat zijn een beetje de basisdingen. Ik ben sowieso van plan om hem als grapje ook nog een kerstmannenboxershort oid te geven met een mooi gedicht erbij, maar wie heeft er ideeën?

Veulen84

Berichten: 10882
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 01:14

claudiadvx schreef:
Ik heb het vriendje van een vrie ndin getrokken met kerst. Maar hij heeft echt niks zinnigs op zijn lijstje staan :+
Iemand nog een idee?
24 jaar (volgensmij) is trainer in volleybal. En tja meer info heb ik eigenlijk niet :')


Kun je niet doorborduren op wat ie op z'n lijstje heeft staan? (Al dan niet met een knipoog)

Veulen84

Berichten: 10882
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-15 01:32

Resistance schreef:
Het is binnenkort weer kerst en dat vieren wij ook, maar ik moet ook wat voor mijn vriend bedenken, en ik heb geen idee...
Hij houdt van:

-wielrennen
-schaatsen
-spelletjes (en dan niet als in gamen maar in dingen als monopoly en kolonisten enzo)
-chocola
-mij ( :+ )
-gitaarspelen


Dat zijn een beetje de basisdingen. Ik ben sowieso van plan om hem als grapje ook nog een kerstmannenboxershort oid te geven met een mooi gedicht erbij, maar wie heeft er ideeën?


http://www.candyonline.nl/Webwinkel-Pro ... wwodpDID0Q Maar dat is misschien erg flauw :) Hij is er ook in scrabble, twister of schaak

Anders neem je hem mee schaatsen of wielrennen op een bijzondere plek.

KellyR

Berichten: 1519
Geregistreerd: 23-02-15

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 17:32

Hoi allemaal,

Momenteel zit ik in Zweden en maakt een Zweedse familie mij heel gelukkig omdat ik een paard van hun mag rijden. Ze zijn super lief en eigenlijk mijn tweede familie.
Rond kerst wilde ik iets geven maar ik heb geen idee wat. Ik zat misschien aan een Hollandse lekkernij te denken zoals appeltaart. Maar misschien moet ik wel voor de echte cadeautjes gaan, ik vind het alleen zo moeilijk om te verzinnen wat.
Moeder en dochters hebben allen een eigen paard + 1 die ik nu rijdt, allemaal erg actief dus tussen de paarden. Verder brouwen ze hun eigen bier wat ze erg lekker vinden. Ik durf dus geen alcoholisch goedje te kopen. Verder zijn het hele nuchtere mensen die dag en nacht voor iedereen klaar staan. Zij is psychologo en hij werkt vooral op en om het land. De 2 dochters zijn allebei rond de 30, 1 is een dressuurmuts type als ik dat mag zeggen en de ander is van de eventing en altijd actief, beide hebben ook aanhang + een zoontje.
Ik vind het dus heel moeilijk om voor iedereen wat te vinden, vandaar dat ik naar eten neigde, maar staat misschien weer zo suf.

En daarnaast moet ik ook nog een leuk maar simpel cadeautje scoren voor een paar meiden hier op de campus.. Australië en Duitsland als land van afkomst, dus zeker de eerste is niet bekend met Hollandse fenomenen.

XxLiindsaYxX
Berichten: 551
Geregistreerd: 22-09-10
Woonplaats: Halsteren (bergen op zoom) (noord brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 19:47

Hoi!
Heeft iemand enig idee voor een kerst cadeautje voor mijn opa (ergens in de 80)
Budget 10-15€

Hii houd van vogels, maar krijgt altijd al iets voor zijn vogels..
Leest niet, kijkt nauwelijks tv..
Maar ik heb wérkelijk geen idee wat te kopen voor hem... Heeft geen verlanglijstje om het makkelijk te maken..

Alvast bedankt!

mirriezz
Berichten: 2013
Geregistreerd: 12-02-14

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 20:09

Kelly: mijn ervaring is dat Nederlandse lekkernijen het toch altijd wel goed doen. Speculaas, gevulde koeken en kaas is altijd een succes! Weet alleen niet of je dat zo tevoorschijn kunt toveren daar. Hollandse appeltaart is natuurlijk ook lekker! En pepernoten is ook nog wel iets dat je redelijk zelf kunt bakken.
Eventueel als je dat niet groot genoeg vind voor beide dochters een mooi halster voor de paarden erbij?

Voor klasgenootjes zijn pepernoten altijd leuk (Verkijk je trouwens niet op de hoeveelheid Australiërs van Nederlandse afkomst). Anders iets van een Nederlands molentje? In vind ze voor mezelf veel te kitch, maar buitenlanders vinden ze altijd super leuk!

Lindsay: je beschrijving van je opa klinkt inderdaad als best een uitdaging. Geniet hij van meer dingen dan vogeltjes (kaarten, muziek, kinderen & kleinkinderen misschien)? Een leuke fotokalender of een mok met een foto van de familie kan leuk zijn.

Veulen84

Berichten: 10882
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 20:26

lindsa: Wat doet je opa nog meer als ie niet leest en bijna geen tv kijkt. Misschien tuinieren en dan daar iets voor geven?

XxLiindsaYxX
Berichten: 551
Geregistreerd: 22-09-10
Woonplaats: Halsteren (bergen op zoom) (noord brabant)

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-15 21:37

Dank jullie wel..
Lastig, hij doet eigenlijk vrij weinig..
Als hij tv kijkt, kijkt hij wielrennen..
Tuinieren doet hij ook niet echt..
Heeft een iemand waarvan hij de muziek leuk vind, maar daarvan heeft hij alles al haha.
Lastig.. Haha misschien maar een cadeaubon van de dierenwinkel ofzo dan?

Veulen84

Berichten: 10882
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 01:00

Beetje een bekende artiest? Anders proberen een cd'tje met handtekening te scoren of een hoesje.

Mintgroen

Berichten: 3529
Geregistreerd: 28-08-09
Woonplaats: Westland

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 01:11

Puzzelt hij graag? Puzzelboek of legpuzzel... Ik weet dat ik mijn oma die erg van vogels houdt een keer koffiemokken met vogeltjes erop heb gegeven. Waren van Rien Poortvliet, die heb je bij de Blokker :)

MamaMiesje
Fotograaf

Berichten: 18061
Geregistreerd: 21-04-04

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 01:18

Kan je goed met hem overweg? Is hij nog mobiel?
Anders misschien een "tegoedbon" voor een dagje uit naar keuze met zn meest favo kleindochter? :D

XxLiindsaYxX
Berichten: 551
Geregistreerd: 22-09-10
Woonplaats: Halsteren (bergen op zoom) (noord brabant)

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 09:20

Dank jullie wel..
Haha geen bekende artiest..
Hmm mamamiesje tegoedbon zou kunnen maar hij wilt nergens meer naartoe.. Gék word ik ervan cadeaus bedenken haha.

Ik denk dat het inderdaad de mokken worden, in ieder geval iets..!

Bedankt

Britta31

Berichten: 13176
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 09:45

Je zei niets voor vogels.Maar bij de boerenbond/welkoop hebben ze verschillend voer in de vorm van een uil en beer.Dan is de neus bv een vetbol en de poten een nootnetje enz.Ze zien er heel leuk uit.Anders een paar sokken.

Yenni
Berichten: 5468
Geregistreerd: 01-07-14

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 12:55

Hallo!

Ik zoek een kleinigheidje om mijn stiefbroers te geven. Rond de €10-€15 euro. Een luchtje met een gel krijgen ze al van hun moeder. Ze hebben beide geen hobby.

Moeilijk dus!
Groetjes Yenni

mirriezz
Berichten: 2013
Geregistreerd: 12-02-14

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-15 13:21

Yenni, hoezo hebben ze geen hobby? Iedereen vind dingen leuk en minder leuk. De ene blijft liever thuis gamen, of doet wat met familie, de ander gaat graag de deur uit voor sport, en sommige mensen maken van hun hobby hun werk (of andersom).

Wat doen je stiefbroer zoal als ze niet op school/aan het werk zijn? Wat voor werk/school doen ze?

Er moet iets te verzinnen zijn dat ze leuk vinden, al zou het zijn dat ze heel veel van hun moeder houden