[INFO] Cadeau topic - deel 2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mirjam1202

Berichten: 1060
Geregistreerd: 04-12-13
Woonplaats: Tilburg/Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 14:34

Mirjamsel schreef:
Ik heb een vriendin een keer wat Hollandse dingen opgestuurd die ze miste. Inclusief een diy tompouce set en Jip en Janneke slingers :P


Ahh Leuk! Bedankt!

spruitje12
Berichten: 623
Geregistreerd: 01-08-13

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 17:10

Weet iemand wat ik kan vragen voor mijn verjaardag, zou het leuk vinden dingen voor mijn verzorgpony maar wat dan :roll:

Liekess
Berichten: 306
Geregistreerd: 20-02-11

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 17:24

Super leuke cadeautip!
Een gepersonaliseerde Blond Amsterdam mok. Ik heb er eentje voor de verjaardag van mijn beste vriendin bestelt (de BFF-mok), met onszelf op de mok. Maar je kan er ook eentje maken voor ouders die zoveel jaar samen zijn, zusje die jarig, jubileum met vriendje oid!

http://www.blond-amsterdam.nl/nl/kleuren.html

spruitje12
Berichten: 623
Geregistreerd: 01-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 17:41

spruitje12 schreef:
Weet iemand wat ik kan vragen voor mijn verjaardag, zou het leuk vinden dingen voor mijn verzorgpony maar wat dan :roll:

niemand -O-

mirriezz
Berichten: 2013
Geregistreerd: 12-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 17:49

spruitje12 schreef:
spruitje12 schreef:
Weet iemand wat ik kan vragen voor mijn verjaardag, zou het leuk vinden dingen voor mijn verzorgpony maar wat dan :roll:

niemand -O-


Ehmm... genoeg paardenspulletjes te vinden op bokt? En anders surf je naar divoza.nl of ej.nl of een andere paardensportwinkel en kijk je daar wat je leuk vind?

Szan

Berichten: 6647
Geregistreerd: 29-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 15:17

Ik zoek nog een kerstcadeau voor mijn ouders. Mag heel klein en symbolisch zijn, want wij vieren geen kerst met cadeaus. Ik wil ze dit jaar toch met iets kleins verrassen.

Eisen:
- Licht (mag niet veel wegen)!
- En/of klein. Moet in een grote koffer met bagage erbij passen. Breekbaar is niet erg.
- Max 15 euro per ouder.
- Mag voor hen samen zijn.
- Mag met een knipoog!

Wat afvalt:
- E-boeken (geef ik al voor Sinterklaas).
- Bon voor weekendje weg (kregen ze in oktober al voor een verjaardag).
- Bon voor etentje samen (kregen mijn ouders al in voor vader/moederdag).
- Waxmelts (heeft mamlief al veel en dan ruikt mijn hele koffer naar geurkaars.

Hun hobby's zijn tennis, fotografie, tuinieren, klussen, wandelen, kokkerelen en keukenspul.

Ik ben helemaal inspiratieloos...

Edit: typo's
Laatst bijgewerkt door Szan op 19-11-15 15:24, in het totaal 2 keer bewerkt

Maaikevdk
Berichten: 1585
Geregistreerd: 27-11-13
Woonplaats: Gelderland

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 15:23

Een soort buitenboekje maken/kopen? Met wandelroutes, bijzondere weetjes over bomen/planten/struiken/eikels etc? Of een bijzondere-in-de-tuin-werk set met allerlei gereedschap waarvan je niet weet waarvoor je het nodig hebt?

Szan

Berichten: 6647
Geregistreerd: 29-03-08

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 15:24

Goed idee wel :j Even kijken of ik deze week al wat dingen daarvoor kan bedenken, want zoveel tijd heb ik niet.

Anniek22

Berichten: 1783
Geregistreerd: 12-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 15:38

spruitje12 schreef:
spruitje12 schreef:
Weet iemand wat ik kan vragen voor mijn verjaardag, zou het leuk vinden dingen voor mijn verzorgpony maar wat dan :roll:

niemand -O-


Misschien vind je parelli dingen, bitloze dingen of barebackpad of paardenevenementbonnen etc leuk?

spruitje12
Berichten: 623
Geregistreerd: 01-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 16:06

Anniek22 schreef:
spruitje12 schreef:
Weet iemand wat ik kan vragen voor mijn verjaardag, zou het leuk vinden dingen voor mijn verzorgpony maar wat dan :roll:


Misschien vind je parelli dingen, bitloze dingen of barebackpad of paardenevenementbonnen etc leuk?


ja, dat is een leuk idee!

Mintgroen

Berichten: 3529
Geregistreerd: 28-08-09
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 19:09

Szan schreef:
Ik zoek nog een kerstcadeau voor mijn ouders. Mag heel klein en symbolisch zijn, want wij vieren geen kerst met cadeaus. Ik wil ze dit jaar toch met iets kleins verrassen.

Eisen:
- Licht (mag niet veel wegen)!
- En/of klein. Moet in een grote koffer met bagage erbij passen. Breekbaar is niet erg.
- Max 15 euro per ouder.
- Mag voor hen samen zijn.
- Mag met een knipoog!

Wat afvalt:
- E-boeken (geef ik al voor Sinterklaas).
- Bon voor weekendje weg (kregen ze in oktober al voor een verjaardag).
- Bon voor etentje samen (kregen mijn ouders al in voor vader/moederdag).
- Waxmelts (heeft mamlief al veel en dan ruikt mijn hele koffer naar geurkaars.

Hun hobby's zijn tennis, fotografie, tuinieren, klussen, wandelen, kokkerelen en keukenspul.

Ik ben helemaal inspiratieloos...

Edit: typo's


Misschien een leuk fotoalbumpje met wat familiefoto's?

Yenni
Berichten: 5462
Geregistreerd: 01-07-14

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 17:29

Hoi hoi!

Met onze klas doen wij mee aan sinterklaas. We doen surprise. We hebben lootjes getrokken en ik heb een jongen uit mijn klas. Zijn hobby's zijn zwemmen en onderwater hockey. Op het blaadje stond: koop maar iets leuks. Nou daar heb ik veel aan >;)
Het buget is €3,50. Nou wou ik deo kopen alleen dat vind mijn moeder niks maar ik kan niks beters verzinnen. Ik ken hem eigelijk niet zo goed.
Wat zouden jullie kopen? Oja! Het mag geen snoep of eten zijn want dat moeten we er los bij kopen.

mirriezz
Berichten: 2013
Geregistreerd: 12-02-14

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 17:35

Dom idee misschien, maar wat zou zo'n neusklemmetje voor met zwemmen/duiken kosten? Dat lijkt me wel een grappig cadeautje.

En anders is de action altijd een goede inspiratie plek vind ik ;) even een rondje en je komt thuis met 100 leuke ideeën.

Yenni
Berichten: 5462
Geregistreerd: 01-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 17:39

mirriezz schreef:
Dom idee misschien, maar wat zou zo'n neusklemmetje voor met zwemmen/duiken kosten? Dat lijkt me wel een grappig cadeautje.

En anders is de action altijd een goede inspiratie plek vind ik ;) even een rondje en je komt thuis met 100 leuke ideeën.

Dankjewel! Daar had ik nog niet aan gedacht! Waar zou je die kunnen kopen :o? :=

mirriezz
Berichten: 2013
Geregistreerd: 12-02-14

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 18:19

Een sportwinkel met zwemspullen proberen? Ik zou t wel gewoon vragen voor je je tot zoekt ;)

Yenni
Berichten: 5462
Geregistreerd: 01-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 18:48

mirriezz schreef:
Een sportwinkel met zwemspullen proberen? Ik zou t wel gewoon vragen voor je je tot zoekt ;)

Oke bedankt!!

Mintgroen

Berichten: 3529
Geregistreerd: 28-08-09
Woonplaats: Westland

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 19:44

Koop maar wat leuks.. Pff.. Ehm, een rondje Action of Big Bazar doen? Daar hebben ze vaak grappige pennen en grappige notitieblokken (wat op geld lijkt bijv.), lijkt me altijd van pas komen. Of van die grote spaarpotten die je evt. nog kan vullen met chocolademunten?

Jammer dat het geen snoep ofzo mag zijn trouwens, anders had je "wat leuks" in chocoladeletters kunnen kopen :')

Yenni
Berichten: 5462
Geregistreerd: 01-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 20:12

Mirjamsel schreef:
Koop maar wat leuks.. Pff.. Ehm, een rondje Action of Big Bazar doen? Daar hebben ze vaak grappige pennen en grappige notitieblokken (wat op geld lijkt bijv.), lijkt me altijd van pas komen. Of van die grote spaarpotten die je evt. nog kan vullen met chocolademunten?

Jammer dat het geen snoep ofzo mag zijn trouwens, anders had je "wat leuks" in chocoladeletters kunnen kopen :')

Een groot spaarvarken met chocolade munten is wel een leuk idee!!

GrumpyCat

Berichten: 2082
Geregistreerd: 21-05-13
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 10:03

Leuk topic dit! Heb al even zitten neuzen, maar kon nog niets passends vinden.. ik ben namelijk op zoek naar en leuk cadeau voor mijn baas. Ik heb echt een super leuke baas die een hoop voor mij heeft gedaan de afgelopen tijd (o.a haar auto uitgeleend nu de mijne stuk is, kosteloos geholpen bij een rechtelijke procedure..) en nu wil ik graag iets leuks voor haar kopen als bedankje. Het idee is om het rondom de kerstdagen te gaan geven, dus kerst gerelateerd mag ook best.

Mijn eerste idee was een fles wijn verpakt in een mooie doos (ze is gek op witte wijn), maar ik vond dit ergens ook wel weer een beetje afgezaagd. Heeft iemand een leuk en origineel idee? :) (Budget is max 25-30 euro)

Veulen84

Berichten: 10882
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 10:39

Ik kreeg laatst van iemand een persoonlijk fles wijn. Gebaseerd op karakter eigenschappen. Was best leuk en origineel.
Of anders een mooi wijnpakket maken? Fles wijn kopen, in een mooie rieten mand. en dan hapjes erbij die er goed bij smaken.

Szan

Berichten: 6647
Geregistreerd: 29-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 11:34

Veulen84 schreef:
Ik kreeg laatst van iemand een persoonlijk fles wijn. Gebaseerd op karakter eigenschappen. Was best leuk en origineel.

Leuk! Hoe moet ik dat voor me zien? Zat er een kaartje met uitleg bij?

Veulen84

Berichten: 10882
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 12:00


GrumpyCat

Berichten: 2082
Geregistreerd: 21-05-13
Woonplaats: Amersfoort

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 14:55

Dat is wel echt een leuk idee, Veulen84, bedankt! :D

Janedieene

Berichten: 1807
Geregistreerd: 29-01-10
Woonplaats: United Kingdom

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 02:29

Hey allemaal!

Ik vroeg me toch af, wat kun je nou kopen voor je vrienden voor kerst? Er zijn natuurlijk genoeg dingen die ik kan bedenken. Maar hier word het tricky; wat nou als je in Engeland woont en een 2tal van je beste vrienden komen voor de feestdagen maar ze hebben niet veel ruimte in hun bagage.. wat koop je dan?

Het gaat om en jongen en een meisje. En ik kan natuurlijk wel een shampootje en een potje snoepjes kopen, maar dat vind ik ook niet echt leuk. Ik kan ze wel mee uit eten nemen, maar dat is weer niet iets blijvends. 

Zijn er mensen in een soort gelijke situatie? Ik heb namelijk een beetje inspiratie nodig  

Groetjess!

8nnemiek

Berichten: 43468
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-15 08:49

Dat is lastig inderdaad. En een kadobon is ook zo onpersoonlijk. Voor het meisje zou je misschien nog voor een ketting of ander sieraad kunnen gaan. Jongens zijn sowieso al veel lastiger!