[INFO] Cadeau topic - deel 2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mintgroen

Berichten: 3529
Geregistreerd: 28-08-09
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 18:15

Jellybeans schreef:
Hoi,

Ik zoek een cadeau voor mijn vader.
Niet te duur, rond de 10, 15 euro. (aangezien ik al wat andere kleine dingetjes heb)
Maar van die standaard dingen zoals een schroevendraaier set of sokken vind hij of niet leuk, of heb ik al een keer gegeven. :D
Hebben jullie leuke ideeën?


Houdt hij van koken? Bij de Xenod heb je van die kookpakketten nu.

Jellybeans
Berichten: 2556
Geregistreerd: 02-10-12

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 21:34

Bedankt voor de ideen. Maar zo'n mok heb ik al eens gegeven (al heel wat jaar geleden, maar hij heeft hem nog) en koken vindt hij ook niks. :(

Kabayo

Berichten: 14047
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 21:29

Hee

Ik zoek eigenlijk nog een leuk cadeau voor 14 feb  
Ik wil niet een standaard roos of chocola , maad echt iets leuks. Had al bedacht om een hartjes fotolijstje te halen met een leuke foto er in.

Iemand suggesties?  *\%/*

Ropa

Berichten: 648
Geregistreerd: 28-01-14
Woonplaats: Friesland

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 22:52

Hoihoi,

Ik zoek ook een leuk cadeau voor 14 feb.
Hij is nog jong 16 jaar. De prijs maakt niet echt uit en op een avondje uit of ergens heen heb ik 't niet echt.
Ik had al iets van een chocoladetelegram bedacht, maar denk dat dat toch te standaard is?

Klarinda

Berichten: 4707
Geregistreerd: 28-06-11
Woonplaats: Ermelo

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 15:57

Hoi!

Ik zoek voor een afscheid op stage 40 kleine bedankkaartjes. Kan deze alleen nergens vinden in de winkel en op internet. Kan iemand mij helpen met zoeken op internet?

Mintgroen

Berichten: 3529
Geregistreerd: 28-08-09
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 16:06

Klarinda schreef:
Hoi!

Ik zoek voor een afscheid op stage 40 kleine bedankkaartjes. Kan deze alleen nergens vinden in de winkel en op internet. Kan iemand mij helpen met zoeken op internet?


Pinterest?

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 11:33

Ik denk dat ik mijn vraag hier maar stel.
Ik heb eindelijk een idee gevonden voor mijn valentijnscadeautje maar ik vind het gewoon nergens!
Meneer drinkt graag chocomelk, dus leek het me wel leuk om zo een grote mok te kopen ( groter als de standaard 250 ml (?), maar kan deze dus nergens vinden.
Google helpt me ook niet verder. Misschien jullie? Xenos, Groupon, Fonq,... heb ik al gehad.

Jellybeans
Berichten: 2556
Geregistreerd: 02-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 11:38

_mexx_lady_ schreef:
Ik denk dat ik mijn vraag hier maar stel.
Ik heb eindelijk een idee gevonden voor mijn valentijnscadeautje maar ik vind het gewoon nergens!
Meneer drinkt graag chocomelk, dus leek het me wel leuk om zo een grote mok te kopen ( groter als de standaard 250 ml (?), maar kan deze dus nergens vinden.
Google helpt me ook niet verder. Misschien jullie? Xenos, Groupon, Fonq,... heb ik al gehad.


Bol.com?
Bij de Starbucks verkopen ze ook halve liter mokken, maar ja dan heb je er wel Starbucks op staan.

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 12:31

Jammer genoeg geen Starbucks in de buurt en kan ze niet bestellen via de website.

Veulen84

Berichten: 10881
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 13:10


Maaike162

Berichten: 740
Geregistreerd: 06-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 21:34

Mag ik mij hier even melden?

Ik ben bijna jarig en begin van steeds meer mensen de vraag te krijgen wat ik graag wil voor m'n verjaardag. Ik word 18. Ik houd erg van leuke dingetjes voor op m'n kamer maar heb dat de afgelopen jaren zo vaak gevraagd dat m'n kamer redelijk vol staat. Verder houd ik van tijdschriften, knutselspullen, eten.

Het lastige is dat ik al een paar maanden kwakkel met m'n energie. Daardoor vier ik het ook niet uitgebreid, maar m'n opa &oma, ouders en wat vriendinnen wilde toch wat geven. Ik lig veel op bed, heb zelfs niet de energie om een boek te lezen en kom weinig buiten. Het kan nog wel een paar maanden duren voordat ik me beter voel. Hebben jullie een idee wat dan leuk is om te vragen?

Bioscoopbonnen, dagje uit, uiteten bon etc zou ik normaal heel leuk gevonden hebben, maar daar heb ik de energie niet voor.

mirriezz
Berichten: 2011
Geregistreerd: 12-02-14

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 22:35

Maaike, heb je niet iets (evt groters) wat je heel leuk vind/wilt hebben wat je aan mensen gezamenlijk kunt vragen?

In het jaar van mijn 18e verjaardag en slagen op middelbare school, heb ik bijv van al het geld een deel van een meerdaagse trektocht te paard betaald. Misschien kun je zoiets bedenken waar je dan naar uit kunt kijken?

Anders iets dat je wel nog doet of vanuit bed kunt doen? Een fijne massage, gezichtsbehandeling of iets dergelijks?

Maaike162

Berichten: 740
Geregistreerd: 06-11-12

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-16 10:32

Oeh dat is een goede! Thanks! Stiekem wil ik al een tijd een compleet setje voor mijn leasepaard (peeskappen, dekje, oornetje, bijpassend vest/rijbroek voor mij :) ) Denk dat ik daar eens naar ga kijken! Je andere ideeën zijn ook leuk! Dankjewel!

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 19:31

Dank je voor de beker ideeën hierboven! De voorbeeldjes die je hier plaatste zijn heel leuk maar niet echt voor een man. Maar ik ga de site even afspeuren!

Veulen84

Berichten: 10881
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 19:45

_mexx_lady_ schreef:
Dank je voor de beker ideeën hierboven! De voorbeeldjes die je hier plaatste zijn heel leuk maar niet echt voor een man. Maar ik ga de site even afspeuren!


Het merk is queens. Dat helpt wel met zoeken. Misschien dat je er op het internet nog meer kan vinden als je daar op zoekt.

Anoniem

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-16 23:49

Ik en mijn 2 zussen en broer zoeken voor onze ouders een cadeau , groots of excentriek of om het gebaar. Ze zijn komende maand 35 jaar getrouwd , samen weg is een no go .Ze kunnen niet met en ook niet zonder elkaar

Budgetair moet het leuk zijn :P

HiFive5

Berichten: 1087
Geregistreerd: 25-10-15
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 12:37

Je kent het wel, vriendlief (24j) is jarig en je zoekt een cadeau... Maar WAT?
Hij zegt niets nodig te hebben. We zijn 7j samen en dan geraakt de cadeau-inspiratie op.
Zou graag iets speciaals doen/geven.

Janine1990

Berichten: 43818
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 12:38

HiFive5 schreef:
Je kent het wel, vriendlief (24j) is jarig en je zoekt een cadeau... Maar WAT?
Hij zegt niets nodig te hebben. We zijn 7j samen en dan geraakt de cadeau-inspiratie op.
Zou graag iets speciaals doen/geven.


Liefde gaat door de maag, een etentje is altijd leuk.
Verder is een slipcursus wel tof. Of gewoon gezellig samen een dagje/weekendje weg.

HiFive5

Berichten: 1087
Geregistreerd: 25-10-15
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 13:08

Janine1990 schreef:
HiFive5 schreef:
Je kent het wel, vriendlief (24j) is jarig en je zoekt een cadeau... Maar WAT?
Hij zegt niets nodig te hebben. We zijn 7j samen en dan geraakt de cadeau-inspiratie op.
Zou graag iets speciaals doen/geven.


Liefde gaat door de maag, een etentje is altijd leuk.
Verder is een slipcursus wel tof. Of gewoon gezellig samen een dagje/weekendje weg.

Een etentje doen we vaker wel. Slipcursus interesseert hem niet. Weekendje weg heb ik al eerdere jaren (een paar keer) gedaan. Dagje weg, tsja wat bedoel je daarmee?

Janine1990

Berichten: 43818
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 13:11

HiFive5 schreef:
Een etentje doen we vaker wel. Slipcursus interesseert hem niet. Weekendje weg heb ik al eerdere jaren (een paar keer) gedaan. Dagje weg, tsja wat bedoel je daarmee?


Nouja, afhankelijk van jullie interesses.
Dagje zwemmen bij een Center Parcs, dagje sauna/wellness, gezellig een bootje huren en een dagje varen. En dan uiteraard het etentje er ook bij.
Of misschien houdt hij van bepaalde sporten. Samen naar een voetbalwedstrijd, samen naar de TT of dat soort dingen.

Sweetgirl1
Berichten: 4559
Geregistreerd: 17-10-07

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 18:44

Aangezien mijn zus binnenkort jarig is en 50 wordt zoek ik een leuk cadeau voor haar.
Mijn budget is niet enorm hoog zo rond de 10 a 15 euro liever niet hoger.

Mri

Berichten: 15309
Geregistreerd: 01-12-04

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-16 20:29

Ik heb recent iemand leren kennen, over 10 dagen is hij jarig en ik wil een cadeautje voor hem kopen. Op zijn verjaardag zit ik een weekendje in Londen, maar als ik terug ben wil ik hem toch wel graag iets geven.

Maar de vraag: Wat???

Anoniem

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 10:56

een sleutelhanger van iets uit london? of een ander leuk souvernirtje! ;-) simpel maar persoonlijk

Paris_
Berichten: 2122
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-16 15:18

I need help.. :')

Aankomend weekend is een van mijn beste vriendinnen jarig, ze wordt 18.
Ik was zelf afgelopen weekend jarig, ook 18 geworden, en heb van haar en haar vriend een behoorlijk cadeau gekregen; 2 festivaltickets twv €33 p.s. (1 voor mij, 1 voor m'n vriend + zij gaan zelf ook mee)

Nu wil ik haar/hun ook graag een bijzonder cadeau geven, ik vond het eigenlijk best een origineel cadeau! :)
Ze meenemen naar een ander festival vind ik niiet leuk en al zeker niet origineel haha.

Iemand suggesties? Heb al gekeken naar zo'n GiftForYou cadeaucard voor een overnachting maar de hotels waar je uit kan kiezen vind ik (qua plaats) niet zo super.
Ze houden allebei wel van actieve maar ook culturele uitstapjes...

Wie heeft een leuk origineel idee? :D
Edit, budget ligt zo tussen de €30 - €60...

xSwanHeart

Berichten: 4423
Geregistreerd: 03-01-08
Woonplaats: Arnhem

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 09:34

Afgelopen woensdag is mijn oma gevallen en heeft ze haar been gebroken. Ze moet nu dus tijdelijk naar een verpleeghuis waar ze niemand kent. Ben dus op zoek naar een leuk cadeautje zodat ze wat te doen heeft.

De tijdschriften die ze leuk vindt krijgt ze al wekelijks en tv kijkt ze bijna niet. Daarnaast is ze niet echt creatief. Ze leest geen boeken, alleen soms van die gedichtenbundeltjes.
Hebben jullie misschien een idee? Chocolade e.d. valt ook af, aangezien ze dat vanwege haar diabetes maar heel beperkt mag eten.