[INFO] Cadeau topic - deel 2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loez

Berichten: 11072
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 16:38

dreamheart schreef:
loez schreef:
Beeeeetje laat! Zie net dat ik morgen een bruiloft heb :')
Wil eigenlijk een leuk doosje kopen met wat leuke kleine dingetjes erin... Alleen géén idee wat!
Iemand tips of suggesties? :)


Misschien wat leuke, kleine frutsels zoals gezellige kaarsjes?

Ik wil mijn oom en tante een cadeautje geven en zat te denken aan iets van zelfgemaakte koekjes in een pot. Iemand een leuk idee welke koekjes? :)


Heb idd een leuk doosje gemaakt met allemaal leuke dingen er in! Bij de action hadden ze leuke bekers en kommen met Mr. En Mrs.! Dus die ook meegenomen!

mirriezz
Berichten: 2011
Geregistreerd: 12-02-14

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 17:05

@biggirl: misschien kun je met de ouders van je neef overleggen of hij nog iets kan gebruiken voor de ombouw-brommer? Dan kun je hem daarvoor misschien een onderdeel cadeau geven, of een beetje extra geld waarmee hij het nog mooier kan maken?

JodieR
Berichten: 2289
Geregistreerd: 13-10-06
Woonplaats: Nunspeet

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 22:19

Jullie misschien nog een idee voor een kado voor een meisje van 3 word.
Ze speelt vaak met een keukentje (waar we alles al van hebben) of met poppen, ze heeft al een bedje,buggy,poppenstoel.
Verder speelt ze veel buiten, maar hebben al een driewieler,hoepel,speelhuisje,wipwap,step en loopfiets.
We zijn erg inspiratie loos. Help!

Veulen84

Berichten: 10879
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 22:44

Glijbaan? Ballebak/tent, theeservies, tuiniersetje?

Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 11:15

Een bal.Of een handdoek,badlaken met print Bv Frozen of Dory.Of altijd goed een My Little pony.Prikblok of kleurboek ook altijd goed.En ik mis nog de zandbak in het lijstje.Barbiepaard /auto.

Mutsie93

Berichten: 423
Geregistreerd: 06-01-14
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 22:46

Kunnen jullie mij misschien helpen?
Mijn moeder is volgende week jarig en ik heb geen idee wat ik haar moet geven.
Sieraden, geurtjes, rituals, spulletjes voor in huis, kleding,accessoires dat wil ik niet geven. Dat heb ik al te vaak gedaan haha.
Vorig jaar heb ik haar high tea cadeau gedaan en dat was erg gezellig samen. Iets om samen te doen vind ik ook erg leuk.

Ik hoop dat jullie leuke ideeën hebben!

mirriezz
Berichten: 2011
Geregistreerd: 12-02-14

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 23:06

Iets om samen te doen:schiet me iets te binnen dat hier al eerder is genoemd. Een 'dinner in the dark'. Dat is een etentje in het donker. Je wordt dan door een ober naar je tafel begeleid en kunt dus niet zien waar je bord is of wat erop ligt en moet echt op de tast.
Lijkt me een bijzondere ervaring!

Anders een massage voor 2 misschien? Of een ladiesnight bij de bioscoop schijnt ook heel leuk te kunnen zijn.

Mutsie93

Berichten: 423
Geregistreerd: 06-01-14
Woonplaats: Brabant

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 09:51

Thanks, dat zijn leuke ideeën ! Ik ga eens kijken voor zo'n diner in the dark, lijkt me erg leuk!

Nikita_K
Berichten: 539
Geregistreerd: 11-11-14

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 15:28

Oke dames:

Mijn zus is ceremoniemeester voor onze bruiloft. Ze stopt er heel veel tijd in en verzorgd alles in de puntjes! Rijdt 2 uur om samen met mij de locatie te bekijken, etc. Ze heeft het zelf niet breed, dus ik wil een heel leuk cadeau aan haar geven! Het mag rond de 100 euro kosten.

Ze is echt een meisje meisje, houdt van sporten en is veel met gezonde voeding bezig enzo. Misschien iets om samen te doen? Ik dacht aan een dagje sauna en massage of iets dergelijks, maar het is ook wel leuk om echt iets te geven. I need inspiration! :D

Anoniem

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 12:21

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met wat inspiratie op doen!

Over 3 weken is mn vriend jarig. We kennen elkaar nu 3 maanden.
Hij wordt dan 30. Hij is gek op lezen (vooral over geschiedenis, oorlogen, leger etc.)
Dus ik zat te denken aan een boek maar dat vind ik wel heel lastig, ik weet niet welke hij allemaal al heeft en wat nou interessante boeken zijn op dat gebied, ik heb daar zelf nmlk helemaal niks mee :o
Maar een boekenbon geven vind ik ook zo saai...

Daarnaast wil ik nog iets anders geven, een dagje ergens heen of een weekendje weg. Ik zit al wat op vakantieveilingen te kijken maar dat is vaak ook best nog wel prijzig.
Denk dus dat het gewoon een dagje weg wordt, maar weet niet zo goed waarheen...

Qua prijs moet het niet te gek worden, boek wil ik max 30/40 voor uitgeven en het dagje/weekendje weg max 100.

Vero

Berichten: 9778
Geregistreerd: 11-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 14:33

Ik ben over een tijdje jarig en zit te denken wat ik kan vragen, aangezien iedereen altijd vraagt wat ik wil hebben.
Ik had al wat bedacht, nagellak, maar dat kan ik niet aan iedereen vragen natuurlijk :')
Mijn hobby's zijn paardrijden,dansen,reizen en ik vind m'n moestuintjes en schilderen ook wel leuk. Iets voor dansen kan ik niet vragen reisgidsen heb ik ook liever niet. Ik heb zelf al een kaart gekocht waarbij je landen kan inkleuren dus dat hoeft ook niet. Verder rijd ik op een manege en heb dus geen eigen paard, dus spullen voor de paarden kan ook niet echt, want ieder paard heeft een eigen poetsbak en mooi tuig.

Sieraden heb ik eigenlijk al teveel, spullen voor mijn haar ook.

Iemand een idee? Het hoeven niet persé spullen te zijn maar bijvoorbeeld een etentje bij X is ook leuk. Maar liever geen VVV bonnen want ik weet dat ik die standaard krijg van iemand die ik even anoniem laat dus dat ga ik niet aan anderen vragen.

Ik hoop dat jullie wat kunnen bedenken, want ik vind het erg lastig dit jaar. Mede omdat ik veel al heb of niet kan gebruiken.

O ja, het is wel voor maximaal 100 euro. En het liefst meerdere goedkopere dingen omdat vrienden geen 100 euro aan mijn verjaardagscadeau uit gaan geven, maar familie wel maximaal 100 euro.

mirriezz
Berichten: 2011
Geregistreerd: 12-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-16 15:46

@amoj: boeken, moeilijk ja. ik snap je dilemma, maar vind het moeilijk te helpen, ivm de boeken die je vriend misschien al heeft. Ideetje: een themaboek van National geograpic over een tijdvak dat hij interessant vindt? Mijn pa heeft een heel mooi boek met foto's over de Egyptische oudheid. Ze hebben vast meer thema's. Even spieken in je vriend zijn boekenkast levert vast een tijdsperiode op die hij gaaf vindt.

Voor je dagje weg, in Domburg heb je een hostel in een kasteeltje. Hostel, dus vast qua prijs te doen en het kasteeltje past misschien wel bij je vriend? Vanaf daar kun je makkelijk te voet naar het strand, mooi door de duinen wandelen, maar ook door de bossen meteen achter het duin en je zit dichtbij Domburg, een leuk en levendig dorp. Oh en natuurlijk niet de boulevard vergeten! Nou ja, het is dus een idee. Of het een oplossing is, weet ik niet.

@besen: laat mensen je verrassen met een bon/gezamenlijk etentje bij een restaurant dat zij verzinnen?

Janine1990

Berichten: 43805
Geregistreerd: 13-03-05

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 14:22

Pfff... het is weer zo ver.. Dat jaarlijkse evenement...

Ik moet bedenken wat voor cadeautjes ik voor m'n verjaardag wil.
Budget zo rond de 50 euro.

Ik? Word 26, woon nog thuis, rij wedstrijden met mijn Fries op M2 niveau.
Ik ben bezig met een eigen huis tzt (ik zit te wachten op een jaarcontract dan kan ik los), maar wil geen spullen voor mijn uitzet, daarvoor heb ik mijn spaargeld. Ik wil gewoon alles in één keer en alles op elkaar af kunnen stemmen.
Het klinkt een beetje stom, maar spaargeld heb ik genoeg. Die 50 euro meer of minder merk ik niets van. Daarbij spaar ik zelf ook maandelijks zo'n 1000 euro.

Ik vind het juist zo leuk om leuke cadeaus te krijgen. Iets dat blijvend is (ik word niet blij van een sauna o.i.d.), maar ja... wat?????

Ik krijg binnenkort wel nieuwe rijlaarzen, hiervoor moet ik sporenbandjes hebben :') Maar die zijn maar voor training dus is niet heel erg belangrijk. Hoewel, misschien kan ik er beter meteen ook nog een set sporen erbij doen. Maar dan ben ik er nog niet. Daarbij ben ik zelf ook vrij makkelijk met dat soort dingen. Iets niet-paardgerelateerd is ook leuk. Maar ik draag maar weinig sierraden, ook al ben ik wel een meisjes-meisje wat kleding e.d. betreft.

Ben erg benieuwd of jullie hier ook ideetjes hebben... :) Kleinere cadeaus zijn overigens ook zeer welkom, ik krijg van meerdere mensen de vraag :+

Vero

Berichten: 9778
Geregistreerd: 11-03-14

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 14:27

Een fotoboek met foto's die belangrijk voor je zijn? Of misschien een album met foto's van vrienden samen? Dat ze dat samen geven? Of misschien een klein beeldje van een paard? Anders kan je altijd nog dingen vragen voor in de douche/bad, is niet blijvend maar wel erg leuk.

Verder zou ik het echt niet weten, ik ken je persoonlijk niet :P

Janine1990

Berichten: 43805
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 14:30

BeSen schreef:
Een fotoboek met foto's die belangrijk voor je zijn? Of misschien een album met foto's van vrienden samen? Dat ze dat samen geven? Of misschien een klein beeldje van een paard? Anders kan je altijd nog dingen vragen voor in de douche/bad, is niet blijvend maar wel erg leuk.

Verder zou ik het echt niet weten, ik ken je persoonlijk niet :P


Nouja, ik wilde heel erg graag een canvas van mij met m'n paard, maar echt mooie recente foto's heb ik daar niet van.

Beeldjes vind ik erg leuk, maar ik weet nog niet hoe mijn toekomstige woning er uit gaat zien :(

Bad hebben we wel, maar ik zit er eigenlijk nooit in, dus mijn voorraad is nog een redelijk bodemloze put.

Echt veel foto's voor een fotoboek heb ik niet. En hebben anderen ook niet voor mij.

Inderdaad moeilijk wanneer je iemand niet kent, maar heel erg bedankt voor het meedenken! Ik begin nu wel te denken aan iets van een fotoshoot voor mij en mijn paard.

Veulen84

Berichten: 10879
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 19:38

Een fotoshoot is dan wel leuk toch. Dan kan je daarna die canvas vragen :)

Sincere

Berichten: 578
Geregistreerd: 18-02-12

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 10:20

@Femm_k wat lief dat je haar zo groots wil bedanken.
Is er een sportwinkel waar ze gek op is? Je zou daar een cadeaubon van kunnen kopen en met haar daar heen kunnen gaan.
Geef je bij aankomst daar de bon. Kan ze een leuk nieuw set uitzoeken ofzo

Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 12:56

Vraag een kado van de Oxfam novib.Het kado wordt in jou naam gekocht bv een geitje of een startpakket voor een moestuin en dat wordt dan in een derde wereldland aan een gezin of dorp geven.Kijk maar op de site daar wordt het uitgelegd hoe het werkt.

Maaaarije

Berichten: 1758
Geregistreerd: 15-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 20:49

Hallo Allemaal,

Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen inspireren voor een leuk cadeau.
In oktober ben ik klaar met mijn stage in de trimsalon, ik heb er (tot nu) al een onwijs leuke tijd, met een leuke stagebegeleider.
Ik wil haar in oktober graag bedanken voor de leuke tijd en alle dingen die ze me heeft geleerd.

De bedoeling is, dat ik voor die tijd nog eens een fotoshoot ga doen van haar eigen honden (4 zwitserse witte herders)
Als dit nog gaat lukken ben ik van plan om de mooiste foto groot te laten afdrukken.

Maar mocht dit om wat voor reden niet lukken, wil ik graag iets anders doen.
Het liefst iets persoonlijks, iets wat in eventueel in/bij de trimsalon past of bij haar eigen honden.
Ik dacht zelf aan een prijs rond de 30 a 35 euro.

Wie weet hebben jullie nog goede ideeen, dus brand los zou ik zeggen :D

eilleen333

Berichten: 12843
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 11:36

Niet geschoten is altijd mis.

Ik zoek eigenlijk een leuk en origineel cadeau voor een man van middelbare leeftijd die werk in de paarden. Het probleem is dat hij uit het buitenland komt, dus het mag niet iets groots zijn, omdat dat niet mee te nemen is in het vliegtuig. En het liefst ook niet iets wat nog op Schiphol in de prullenbak zal verdwijnen. Ik heb alleen echt weinig inspiratie op het moment.

Ik zat evt te denken aan een foto in glas te laten printen. Maar ik kan niet echt betrouwbare sites vinden...

In theorie zou ik het kado dit weekend willen hebben, maar dat is erg kort dag, maar anders is begin oktober ook goed.

kelliiee1993

Berichten: 5836
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: --

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 11:07

Iemand hier tips?

Vriend is dinsdag jarig en ik had bedacht dat het leuk was om hem een hotelovernachting voor ons samen te geven.
Maar aangezien we met werk en voetbal zitten in het weekend en doordeweeks word het lastig plannen.

Had al bedacht om het dan op een kaartje te zetten dat ik dat samen met hem wil doen. Maaar wat is leuk om erbij te doen dan? Vind alleen een kaartje met daarop het cadeau een beetje saai eigenlijk.

SETEFURII
Berichten: 3257
Geregistreerd: 06-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 17:53

Maaaarije schreef:
Hallo Allemaal,

Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen inspireren voor een leuk cadeau.
In oktober ben ik klaar met mijn stage in de trimsalon, ik heb er (tot nu) al een onwijs leuke tijd, met een leuke stagebegeleider.
Ik wil haar in oktober graag bedanken voor de leuke tijd en alle dingen die ze me heeft geleerd.

De bedoeling is, dat ik voor die tijd nog eens een fotoshoot ga doen van haar eigen honden (4 zwitserse witte herders)
Als dit nog gaat lukken ben ik van plan om de mooiste foto groot te laten afdrukken.

Maar mocht dit om wat voor reden niet lukken, wil ik graag iets anders doen.
Het liefst iets persoonlijks, iets wat in eventueel in/bij de trimsalon past of bij haar eigen honden.
Ik dacht zelf aan een prijs rond de 30 a 35 euro.

Wie weet hebben jullie nog goede ideeen, dus brand los zou ik zeggen :D


Je kan miss een kalender maken met de foto's? Of een kalender met andere foto's van haar honden, niet persé van die fotoshoot. Of een tekening van haar honden :j

Capriootje

Berichten: 6750
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 17:55

kelliiee1993 schreef:
Iemand hier tips?

Vriend is dinsdag jarig en ik had bedacht dat het leuk was om hem een hotelovernachting voor ons samen te geven.
Maar aangezien we met werk en voetbal zitten in het weekend en doordeweeks word het lastig plannen.

Had al bedacht om het dan op een kaartje te zetten dat ik dat samen met hem wil doen. Maaar wat is leuk om erbij te doen dan? Vind alleen een kaartje met daarop het cadeau een beetje saai eigenlijk.


Een fles drank die hij lekker vind?

Leuk idee van een kalender voor de stage begeleider!

AmyJamess

Berichten: 2119
Geregistreerd: 03-10-08
Woonplaats: Hengelo (OV)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 18:00

Ik meld me hier ook maar weer eens. over ruim 2 weken is mijn vriend jarig alleen heb ik geen idee wat ik voor hem moet halen.
Geurtjes heeft hij al een kast vol van dus dat wil ik dus niet halen.
verder houd hij van gadgets en dat soort dingetjes.
Hij is ook niet van de sierraden.
Iemand tips of ideeen?

SETEFURII
Berichten: 3257
Geregistreerd: 06-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 18:04

Ikzelf heb ook een cadeau probleem. Ik wil graag originele cadeau's voor kerst en we zijn bijna 4 jaar samen. Dingen die ik al cadeau gedaan heb:
-Piercing die hij graag wou
-Tickets voor een show
-Portret van hem getekend
-Zelfgemaakte kalender met zijn favoriete modelletje :D
-Spulletjes voor te werken/zijn werkruimte
-Zelfgemaakte prulletjes
-Portemonee
-Wellness (sauna, jacuzzi..)

ik was aan het denken om hem een paar sliders te kopen, maar dan zit ik ook weer vast. :Y) Hij vond een armbandje wel mooi, uit leder, maar een precieze omschrijving heb ik niet gekregen. En hij is erg kritisch :)) Parfum heeft hij ook al zijn kast vol.
Dus tips en ideeen voor een jongeman rond de 30, hobby is moto rijden, heeft wat alternatieve interesse, shoot! :-)