Het ik wacht op mijn pakketje-topic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarjaG

Berichten: 979
Geregistreerd: 05-11-04
Woonplaats: Breukelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 10:14

Geryon schreef:
Ik heb inmiddels mijn pakketje binnen!! De aangifte heeft haar toch wel bang gemaakt en ze heeft de blackberry verzonden. Na de aangifte, niet op de dag dat ze zei het verzonden te hebben.

En het mooiste. Mijn moeder heeft haar gister gemaild dat ze de blackberry wilde kopen (met ander emailadres natuurlijk) en vandaag (terwijl ik de bb al in mijn handen heb) heeft ze gemaild dat me moeder hem over mag nemen! -:(- Vieze vuile oplichtster. _-:( _-:( _-:( _-:(

Wij denken dat ze bij haar werk (tele2) gewoon die telefoons jat, wanneer ze geen andere keus heeft dan de telefoon bij de oplichting tóch te sturen. En dat ze daarom ook zo bang is voor de aangifte en wilde dat we hem introkken. Omdat ze mijn moeder wilde neppen laat ik de aangifte lekker staan :j

Misschien toch ook deze informatie doorsturen naar de politie. Immers als zij steelt op haar werk en jij neemt het over maakt het jou in feite een heler. (Niet aanvallend naar jou bedoeld!) En god weet hoelang ze dit al zo doet.

Balou_k

Berichten: 14087
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 11:29

Ik wacht op mijn nieuwe persoonlijke OV chipkaart..

_Nancy

Berichten: 14106
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Re: Het ik wacht op mijn pakketje-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 13:00

Geryon, he jakkes!! :( :(
Dit zal ze dus ook wel bij andere doen.
Er is ook een site waar je oplichters kunt melden, ik zou dat zeker even doen :j

Gelukkig heb je nu wel je BB!

Snadrem

Berichten: 4501
Geregistreerd: 24-04-08

Re: Het ik wacht op mijn pakketje-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 13:05

Geryon, ik zou toch zeker overwegen hier even mee naar de politie te gaan. Sterker nog, nu jij dit vermoeden hebt van waar je telefoon van afkomstig is, ben je eigenlijk een heler....

Ik heb net even gebeld met de Epplejeck aangezien ik nog steeds niets had gehoord over mijn pakketje. Het is al verzonden wordt als het goed is vandaag aangeboden. Jeej! *\o/*

Donkerblauw

Berichten: 8521
Geregistreerd: 11-09-11
Woonplaats: Gotham City

Re: Het ik wacht op mijn pakketje-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 13:46

Zou toch een beetje oppassen met dat soort beschuldigingen.. Zeker als je niet met 100% zekerheid kunt zeggen dat ze op die wijze aan de telefoons komt.

Zij heeft ook niet netjes gehandeld, maar door haar zo te beschuldigen van diefstal op haar werk kun je haar leven behoorlijk kapot maken. (Zo kan ze haar baan verliezen, en komt ze nergens meer aan de bak.)

Tessaaa

Berichten: 801
Geregistreerd: 16-10-05
Woonplaats: Langeraar

Re: Het ik wacht op mijn pakketje-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 13:48

Ik wacht ook weer op pakketjes Zara en Berschka deze keer. Hoera voor de sale he :)

Nayomie
Berichten: 32793
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Het ik wacht op mijn pakketje-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 13:56

Helaas pindakaas, nog geen pakket. :)

EliseXJoelle

Berichten: 2340
Geregistreerd: 13-11-07
Woonplaats: Sliedrecht

Re: Het ik wacht op mijn pakketje-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 14:05

Ik wacht nog steeds op bericht dat hij verzonden is (ze zou hem gisteren opsturen)..

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 16:52

Hoe en wat met de politie dan? Ik heb aangifte gedaan, maar marktplaats doet er pas wat aan als ze er meerdere meldingen van krijgen.. Ik laat mijn moeder ook wel aangifte doen met de tekst erbij dat ze die telefoon dan 2x zou verkopen. Terwijl in haar advertentie staat dat ze één telefoon heeft 'gewonnen'.

Donkerblauw schreef:
Zou toch een beetje oppassen met dat soort beschuldigingen.. Zeker als je niet met 100% zekerheid kunt zeggen dat ze op die wijze aan de telefoons komt.

Zij heeft ook niet netjes gehandeld, maar door haar zo te beschuldigen van diefstal op haar werk kun je haar leven behoorlijk kapot maken. (Zo kan ze haar baan verliezen, en komt ze nergens meer aan de bak.)


Waar moet ze anders de tweede telefoon (die ze aan mijn moeder wilt verkopen) vandaan halen? En ik heb haar nergens van beschuldigd hoor, niks daarover in de aangifte gezet etc. ;)

Donkerblauw

Berichten: 8521
Geregistreerd: 11-09-11
Woonplaats: Gotham City

Re: Het ik wacht op mijn pakketje-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 17:06

Geryon schreef:
Waar moet ze anders de tweede telefoon (die ze aan mijn moeder wilt verkopen) vandaan halen? En ik heb haar nergens van beschuldigd hoor, niks daarover in de aangifte gezet etc. ;)

Geen idee.. Familie/vrienden die van abonnement zijn gewisseld of hebben verlengt en daarbij een nieuwe telefoon hebben gekregen oid? :)

En dat 'beschuldig'-stukje sloeg op het advies om met de info dat de verkoopster misschien wel telefoons jatte op haar werk naar de politie te gaan. Zolang je daar geen bewijs van hebt kun je het eigenlijk niet maken om daarmee naar de politie te gaan vind ik.

N0a
Berichten: 4770
Geregistreerd: 11-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 18:41

N0a schreef:
Ik wacht op mijn bruine hoofdstel. Vrijdag betaald, zaterdag is het pakket aangeleverd aan DHL. En nu wacht ik nog steeds. Had gehoopt hem morgen binnen te hebben :(


Nou, nu een week later nog steeds niks binnen. Dinsdag was de laatste update van de track code. Volgens de site ligt die dus al 3 dagen in het sorteer centrum, pff. Waarom moet dat zo lang duren daar? -O-

minouesmee

Berichten: 7427
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: Utrecht

Re: Het ik wacht op mijn pakketje-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 18:59

Ik heb een ebay pakketje binnen gekregen, wacht nu nog wel op een telefoonhoesje.

Nayomie
Berichten: 32793
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 19:07

Goede service van PostNL! :D
Ik twitter met de webcare van PostNL. Ze konden in principe alleen helpen als ik de barcode had. Maar ze konden ook proberen om aan de hand van de verzenddatum en gegevens van de verzender om te kijken wat er mee gebeurd is! Echt top dat ze dat willen doen!

De verkoopster komt nu erg overtuigend uit. Ze wil zelfs iets anders aanbieden, maar dat vind ik ook weer zoiets banketstaaf voor haar. :(:)

EliseXJoelle

Berichten: 2340
Geregistreerd: 13-11-07
Woonplaats: Sliedrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 00:36

N0a schreef:
N0a schreef:
Ik wacht op mijn bruine hoofdstel. Vrijdag betaald, zaterdag is het pakket aangeleverd aan DHL. En nu wacht ik nog steeds. Had gehoopt hem morgen binnen te hebben :(


Nou, nu een week later nog steeds niks binnen. Dinsdag was de laatste update van de track code. Volgens de site ligt die dus al 3 dagen in het sorteer centrum, pff. Waarom moet dat zo lang duren daar? -O-


Ohjeej, hopelijk schiet DHL een beetje op :o mijn pakketje (ook bruin hoofdstel) is vandaag aan geboden bij DHL!

N0a
Berichten: 4770
Geregistreerd: 11-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 01:00

EliseXJoelle schreef:
Ohjeej, hopelijk schiet DHL een beetje op :o mijn pakketje (ook bruin hoofdstel) is vandaag aan geboden bij DHL!


Hoop het voor je. :) Hij komt uiteindelijk wel, maar wachten duurt lang als je iets graag wilt hebben -O-

Evony

Berichten: 6454
Geregistreerd: 16-04-06

Re: Het ik wacht op mijn pakketje-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 09:13

Mijn bruine hoofdstel van hooks (uit Zweden) was er met 4 dagen, incl weekend :D

EliseXJoelle

Berichten: 2340
Geregistreerd: 13-11-07
Woonplaats: Sliedrecht

Re: Het ik wacht op mijn pakketje-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 09:20

Evony; Dat is heel snel! :) Hopelijk zijn ze hier net zo snel/nog sneller :o

Nayomie
Berichten: 32793
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 13:19

Evony schreef:
Mijn bruine hoofdstel van hooks (uit Zweden) was er met 4 dagen, incl weekend :D

Dat is snel! :D

Dhani

Berichten: 3643
Geregistreerd: 19-04-06
Woonplaats: zwolle

Re: Het ik wacht op mijn pakketje-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 13:31

Whoehoeeee Mn Agility set is binnen!! Heb ik lang op moeten wachten! Maar ik heb het eindelijk :)

N0a
Berichten: 4770
Geregistreerd: 11-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 17:43

N0a schreef:
N0a schreef:
Ik wacht op mijn bruine hoofdstel. Vrijdag betaald, zaterdag is het pakket aangeleverd aan DHL. En nu wacht ik nog steeds. Had gehoopt hem morgen binnen te hebben :(


Nou, nu een week later nog steeds niks binnen. Dinsdag was de laatste update van de track code. Volgens de site ligt die dus al 3 dagen in het sorteer centrum, pff. Waarom moet dat zo lang duren daar? -O-



Yeeey ik heb hem binnen! En hij is mooi *\o/*

FD_horses

Berichten: 1254
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Achterhoek

Re: Het ik wacht op mijn pakketje-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 21:04

* springt door kamer *

Mijn mentuig voor mijn shetlander is ook binnen!! *\o/* *\%/*

Nayomie
Berichten: 32793
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Het ik wacht op mijn pakketje-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 21:25

Veel plezier allen! :D

EliseXJoelle

Berichten: 2340
Geregistreerd: 13-11-07
Woonplaats: Sliedrecht

Re: Het ik wacht op mijn pakketje-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 21:31

Helaas helaas, had verwacht vandaag mijn pakketje wel binnen te hebben, maar nog niet binnen.. nu tot op zijn vroegst tot dinsdag wachten, maandag bezorgen ze volgens mij niet.. :(

Nayomie
Berichten: 32793
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 02:12

EliseXJoelle schreef:
Helaas helaas, had verwacht vandaag mijn pakketje wel binnen te hebben, maar nog niet binnen.. nu tot op zijn vroegst tot dinsdag wachten, maandag bezorgen ze volgens mij niet.. :(

Nee klopt. :)

_Nancy

Berichten: 14106
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 13:30

Ik wacht tot ik mijn paard kan kopen (dus uit het gips ben :'))
Nog 1 week!! _-:(

En mijn H&M pakketje komt komende week binnen.