Het ik wacht op mijn pakketje-topic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ghostattack

Berichten: 11258
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 20:59

Mijn Gibson Explorer voor GH is binnen! <3

Nu wacht ik op een Xbox spel, GH Warriors Of Rock :)

Snadrem

Berichten: 4501
Geregistreerd: 24-04-08

Re: Het ik wacht op mijn pakketje-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 21:00

Ik ga vanaf vanavond zitten wachten op een pakketje van UPS :) Ik besloot toch nog maar even gebruik te maken van de 50% korting op winterkleding bij de EJ. Hopelijk is mijn pakketje er snel!! *\o/*

xoxsannexox

Berichten: 780
Geregistreerd: 28-08-05

Re: Het ik wacht op mijn pakketje-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 21:02

Ik wacht al sinds 17 december op een pakketje van marktplaats. Dekje van eurostar.. Of die ooit gaat komen???

_Nancy

Berichten: 14106
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Re: Het ik wacht op mijn pakketje-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 21:20

Ik heb m :):) :):)

Om 20;20 weliswaar en gewoon door de brievenbus _O-

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Re: Het ik wacht op mijn pakketje-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 21:25

Hahaha :')

I winn <<)

Dhani

Berichten: 3643
Geregistreerd: 19-04-06
Woonplaats: zwolle

Re: Het ik wacht op mijn pakketje-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 21:30

Als het goed is (als de verzender niet liegt) komt morgen mijn Agility set aan! *\o/* Whoehoeeeee! Eindelijk!

Peerke_

Berichten: 6643
Geregistreerd: 20-02-10
Woonplaats: Hoogeveen

Re: Het ik wacht op mijn pakketje-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 21:35

@Cis, een pakket wat via een bedrijf wordt verzonden gaat ook gewoon binnen 24 uur.

Als contractant garanderen ze mij zelfs een nog snellere afhandeling dan de particulieren zendingen.
Wanneer ze een oude stempel machine hebben zou het kunnen kloppen dat er geen T&T beschikbaar is.

Als haar vriend daadwerkelijk zijn baan kan verliezen moeten ze zelf maar kiezen wat het belangrijkste is..
Zijn baan, of jou die telefoon terug betalen..
Klinkt misschien gemeen, maar de verkoper is verantwoordelijk tot dat het pakket bij de koper is.

Djeradalover

Berichten: 2879
Geregistreerd: 14-09-08

Re: Het ik wacht op mijn pakketje-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 21:39

@Geryon, heb je een kopie van de verklaring? Zoja, inscannen die handel en doormailen.
Dat van die vriend kan natuurlijk ook een smoes zijn, laat haar maar zien met wie ze te maken heeft ;).

_Nancy

Berichten: 14106
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 21:48

Geryon schreef:
Hahaha :')

I winn <<)



_/-\o_ _/-\o_ *\o/*

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 21:51

Peerke_ schreef:
@Cis, een pakket wat via een bedrijf wordt verzonden gaat ook gewoon binnen 24 uur.

Als contractant garanderen ze mij zelfs een nog snellere afhandeling dan de particulieren zendingen.
Wanneer ze een oude stempel machine hebben zou het kunnen kloppen dat er geen T&T beschikbaar is.

Als haar vriend daadwerkelijk zijn baan kan verliezen moeten ze zelf maar kiezen wat het belangrijkste is..
Zijn baan, of jou die telefoon terug betalen..
Klinkt misschien gemeen, maar de verkoper is verantwoordelijk tot dat het pakket bij de koper is.


Bedankt voor de informatie Sjoerd!

Het klinken echt als smoesjes allemaal.. En ik ga ook echt mooi niet die aangifte weg halen door haar mailtje over der vriend.

@Djeradalover: hoe bedoel je van de verklaring?

Ben wel blij dat jullie zeggen dat het wel een oplichter kan zijn! Ik dacht dat ik te gemeen was met deze mailtjes. Maar door jullie ga ik dit op deze manier wel stand laten houden!

Best raar trouwens nu ik me bedenk! Ze zei dat ze het de 4de had verstuurd omdat het postkantoor toen pas open was. Maar in de mails van vandaag heeft ze het over afgeven aan haar werk omdat die het regelt en daar ook niet voor betaald.

Wat een bitch dat ze mij dan 7 euro verzendkosten laat betalen :') En het is natuurlijk raar dat ze twee verschillende dingen zegt..

MarjaG

Berichten: 979
Geregistreerd: 05-11-04
Woonplaats: Breukelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 12:37

Peerke_ schreef:
Klinkt misschien gemeen, maar de verkoper is verantwoordelijk tot dat het pakket bij de koper is.

Dit geldt volgens mij wettelijk gezien alleen voor door bedrijven verzonden pakketten. Voor consumenten onderling geldt dat niet.

Overigens heb ik nog steeds niets terug gehoord over mijn geretourneerde kerstpakket. Volgens het bedrijf was het niet ontvangen, volgens de site van postnl was het 21-12 daar afgeleverd. Zaterdag gebeld en een klacht ingediend en daarna is het oorverdovend stil.

Nayomie
Berichten: 32793
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Het ik wacht op mijn pakketje-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 17:18

Nogsteeds niks. GRRR!

xJennifx

Berichten: 1146
Geregistreerd: 12-12-10
Woonplaats: Noord hollan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 17:25

Mijne is binnen hoor :D

Nayomie
Berichten: 32793
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 17:27

xJennifx schreef:
Mijne is binnen hoor :D

Mooizo! :D

Ik heb haar toch even op de feiten gedrukt. Ik wil namelijk wel eventjes duidelijkheid hebben :)
Het lijkt mij namelijk niet dat je een T&T code kwijtraakt als je weet dat je een ontvanger hebt, toch?

Djeradalover

Berichten: 2879
Geregistreerd: 14-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 17:57

Geryon schreef:
Peerke_ schreef:
@Cis, een pakket wat via een bedrijf wordt verzonden gaat ook gewoon binnen 24 uur.

Als contractant garanderen ze mij zelfs een nog snellere afhandeling dan de particulieren zendingen.
Wanneer ze een oude stempel machine hebben zou het kunnen kloppen dat er geen T&T beschikbaar is.

Als haar vriend daadwerkelijk zijn baan kan verliezen moeten ze zelf maar kiezen wat het belangrijkste is..
Zijn baan, of jou die telefoon terug betalen..
Klinkt misschien gemeen, maar de verkoper is verantwoordelijk tot dat het pakket bij de koper is.


@Djeradalover: hoe bedoel je van de verklaring?



Ik heb een keer aangifte moeten doen en kreeg toen een copie van de aangifte en dit ingescant en verstuurd naar de verkopende partij, en dat is vrij snel goed gekomen toen :).

Snadrem

Berichten: 4501
Geregistreerd: 24-04-08

Re: Het ik wacht op mijn pakketje-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 19:18

Nou, ik hoopte op een mailtje van de EJ vandaag dat mijn pakketje verzonden is (aangezien het ook al is betaald), maar helaas... zal wel weer pas volgende week worden :(

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Het ik wacht op mijn pakketje-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 19:43

Ik moet nog eventjes geduld hebben..... Heb foto van mijn paard op plexiglas laten afdrukken, was nu 50% korting, en was erg te vreden over de vorige... Krijg nog een dvd uit Belgie, die is vandaag op de post gegaan dus ben benieuwd, en nog een dvd van iemand op MP, ze heeft wel alle advertenties vannacht opnieuw erop gezet, maar reageren ho maar.... :x

_Nancy

Berichten: 14106
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Re: Het ik wacht op mijn pakketje-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 20:04

Nayomie, wat vervelend allemaal!! :(
Ik vind het idee van Djerdalover wel heel goed, een kopie sturen..

Nog 3-5 dagen tot ik mijn H&M pakketje heb :):)
Ze zijn wel snel zeg!

Papegara
Berichten: 1841
Geregistreerd: 12-08-12

Re: Het ik wacht op mijn pakketje-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 20:06

Ik heb mijn pakketjes binnen. Helemaal blij heb 1 nieuw setje gekocht, alleen is het dekje een beetje aan de kleine maat voor mijn reus :( maar kijken of het écht niet kan en anders moet ik het toch weer verkopen. *zucht*

Nayomie
Berichten: 32793
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 20:07

Ik weet in principe wel dat ze niet oplicht, maar haar manier van reageren vind ik nogal vaag. Ze is best tegenstrijdig in het geval van de T&T code.
Nu kan PostNL mij niet verder helpen en verwijst mij door naar de verzender. En de verzender verwijst mij in principe naar PostNL.
BZC weet meer, dus wachten tot die antwoord hebben

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 21:27

Djeradalover schreef:
Geryon schreef:


@Djeradalover: hoe bedoel je van de verklaring?


Ik heb een keer aangifte moeten doen en kreeg toen een copie van de aangifte en dit ingescant en verstuurd naar de verkopende partij, en dat is vrij snel goed gekomen toen :).


Oh zo!

Ik heb inmiddels mijn pakketje binnen!! De aangifte heeft haar toch wel bang gemaakt en ze heeft de blackberry verzonden. Na de aangifte, niet op de dag dat ze zei het verzonden te hebben.

En het mooiste. Mijn moeder heeft haar gister gemaild dat ze de blackberry wilde kopen (met ander emailadres natuurlijk) en vandaag (terwijl ik de bb al in mijn handen heb) heeft ze gemaild dat me moeder hem over mag nemen! -:(- Vieze vuile oplichtster. _-:( _-:( _-:( _-:(

Wij denken dat ze bij haar werk (tele2) gewoon die telefoons jat, wanneer ze geen andere keus heeft dan de telefoon bij de oplichting tóch te sturen. En dat ze daarom ook zo bang is voor de aangifte en wilde dat we hem introkken. Omdat ze mijn moeder wilde neppen laat ik de aangifte lekker staan :j

Nayomie
Berichten: 32793
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Het ik wacht op mijn pakketje-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 21:28

Goedzo Geryon! +:)+

Nu ik nog en alles is OK :D

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 21:28

Nayomie schreef:
xJennifx schreef:
Mijne is binnen hoor :D

Mooizo! :D

Ik heb haar toch even op de feiten gedrukt. Ik wil namelijk wel eventjes duidelijkheid hebben :)
Het lijkt mij namelijk niet dat je een T&T code kwijtraakt als je weet dat je een ontvanger hebt, toch?


Lastig zeg! Als postNL niks meer kan doen en je dus naar de verkoper doorwijst dan zou ik gewoon de verkoper eens even goed zeggen hoe het zit en gaan dreigen met aangifte. Gewoon voor de zekerheid. Het klinken als excuusjes.

Nayomie
Berichten: 32793
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Het ik wacht op mijn pakketje-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 21:31

Maar ze verkoopt meer en er is nog nooit wat van op bokt gekomen. Dus dat vind ik dan wel weer iets...
Je weet wie het is. Dus ik vind het een beetje, tja, dubbelop.

FD_horses

Berichten: 1254
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Achterhoek

Re: Het ik wacht op mijn pakketje-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 22:22

Ik wacht op mijn tuig voor mijn shetlander, heb het gekocht van een bokker.
Ben benieuwd wanneer het er is ..