Jammer.. Ben er echt ziek van dat ik al zo lang wacht. Had hem voor maandag moeten hebben. En een hele dag voor niets alleen thuis zitten was ook niet leuk vandaag.
Ik vind het ook erg jammer dat de verkoper wist dat ik de code wilde hebben, maar het dan alsnog niet stuurt. Vraag ik ernaar, krijg ik niets terug. Dus nu weer een mailtje gestuurd.. Zucht. Bij haar koop ik nooit meer iets in ieder geval
Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10
Geplaatst: 05-01-13 17:33
Nee, dat kan niet Geryon.
Helaas eigenlijk. Wil weten hoe het met mijn pakket staat. Heb maar via PostNLwebcare op twitter gevraagd of er een pakket bekend is op mijn adres. Dus zodoende ben ik er achtergekomen dat er geen pakket bekend is op mijn adres
Geryon
Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08
Geplaatst: 05-01-13 17:39
Nayomie schreef:
Nee, dat kan niet Geryon.
Helaas eigenlijk. Wil weten hoe het met mijn pakket staat. Heb maar via PostNLwebcare op twitter gevraagd of er een pakket bekend is op mijn adres. Dus zodoende ben ik er achtergekomen dat er geen pakket bekend is op mijn adres
via mijnpakket.postnl.nl kun je zien welke pakketjes onderweg zijn naar jouw adres Echter werkt het nog niet helemaal, en ik weet ook niet of zendingen die via het postkantoor gaan daar ook bij staan..
Ze hebben zelfs een App, dan kun je op je telefoon zien hoe laat de chauffeur komt
Nouja, dat zou moeten.. Maar ik heb het even geprobeerd en bij mij staat dat er geen pakketjes onderweg zijn.. Ik heb niks besteld dus of het werkt weet ik niet
''Ja. Houd mij op de hoogte van verbeteringen qua traceren en wijzigen van mijn pakketten'' Dit krijg je toch via mail? Want ik heb de voorwaardes geaccepteerd en dit geaccepteerd.