Mijn kat heeft mijn (nieuwe!) schoen vermoord |(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Mijn kat heeft mijn (nieuwe!) schoen vermoord |(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-03 18:24

Soms haat die mijn tijgertje echt wel.

Een paar weken geleden heb ik me nieuwe schoenen gekocht, mokkakleurige laarzen met dikke zool ...
Vandaag heeft meneer poes echter besloten dat die dingen ook eetbaar waren. Hij heeft dus gewoon aan die dingen zitten knagen! Ziet er niet uit en ik vrees dat dat ook nooit meer helemaal goed komt ...

Heb een keertje heel erg boos naar hem gekeken, maar de enige reactie was "maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw", dus dat snapte hij al niet meer.

*BOOS is*

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 20:43

Bloos Sorry maar ik moet wel een beetje lachen *LOL* *LOL*
Hij dacht zeker dat het echte mokka was haha. Wel jammer van je schoenen

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 20:47

1 paar schoenen valt nog mee! Ik ben ondertussen al een stuk of 5 paar schoenen kwijt, schoolboeken (gelukkig koopboeken en geen huur), tijdschriften en zelfs de afstandsbediening waren het slachtoffer van mijn hond.. Enne owja een pak hagelslag enzo, teveel om op te noemen Tong uitsteken vanalles wat niet ver genoeg weggestopt is. En hij heeft een keer de hele literatuurbak opgevroten, hele huiskamer lag er vol mee! *tuurlijk wel foto gemaakt, zal een keer opzoeken Tong uitsteken*

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 21:38

*proest* hihi sorry moet er wel om lachen maar kan me wel voorstellen dat jij er niet zo heel erg blij mee bent!