Wat is jullie sterrenbeeld??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 21:24

Ram; en veel van de Ram-eigenschappen heb ik (helaas) ook wel! Haha! Cool

Arjette

Berichten: 1644
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 21:26

Ik ben leeuw, maar meestal klopt datgene wat ik erover lees als beschrijving totaal niet!! Zo zou ik graag in de belangstelling staan en een gat in mijn hand hebben, nou het tegengestelde is waar!!

Jady

Berichten: 2099
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 21:39

Ik ben een weegschaal en in de chinese horoscoop een slang.
Meestal klopt er altijd wel iets van de voorspelde horoscoop in een blad bij mij.

Alja

Berichten: 25595
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 22:02

ik ben vis..
vroeger las ik elke dag de horoscoop in de telegraaf maar de laatse jaren intresseer ik me er niet meer voor

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 23:08

ik ben ram maar om eerlijk te zijn geloof ik nie echt in horoscopen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 02:41

Sterrenbeeld: Kreeft
Ascendant: Tweelingen
Chinees 'sterrenbeeld': Aap

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 08:50

Boogschutter, de meeste dingen kloppen wel. Ook dat boogschutters goed met rammen en leeuwen kunnen opschieten!

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 08:50

*
Laatst bijgewerkt door Annemieke op 26-03-22 14:47, in het totaal 1 keer bewerkt

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 14:23

Sofionna schreef:
Ook Tweeling Lachen
Afbeelding



Ahum.. ik ben dus ook tweeling, maar dit hierboven klopt bij mij niet echt Tong uitsteken

Wentos

Berichten: 3021
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: De Achterhoek!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 14:24

schorpioen.. ( en vandaag jarig) Haha!
Wat ze over de schorpioen schrijven klopt de ene keer wel heel erg,
maar de andere keer weer totaal niet... Verward

goofy

Berichten: 160
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 14:47

ik ben een tweeling en sommige dingen die over een tweeling worden gezegd klopppen ook echt met mij en andere weer helemaal niej!!!!

Michelle

Berichten: 1652
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: otterlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-03 15:10

Ik ben weegschaal....
Geloof wel in horoscopen... maar ga er niet na leven, ik lees altijd in de telegraaf de horoscoop en die klopt 9 van de 10 keer. dus dat is wel leuk niet altijd alles klopt hoor maar vaak komen er wel dingen terug.

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-03 21:53

Linardsje23 schreef:
Boogschutter, de meeste dingen kloppen wel. Ook dat boogschutters goed met rammen en leeuwen kunnen opschieten!


Ja he Car Lachen Ik ben RAM Haha!

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 09:16

jah roso klopt. Wat trouwes op bladzijde 1 staat over de boogschutter, klopt wel bij mij

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 09:34

Ik ben boogschutter Ben van 21 december, zit dus op het randje. Bij de meeste horoscopen ben ik boogschutter en soms een steenbok. Je had er beter een pol van kunnen maken..

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 12:43

Waterman is het teken van onafhankelijkheid, gelijkheid en vrijheid. Dit teken werpt oude waarden omver zodat er ruimte komt voor nieuwe. Waterman bezit een groot abstractievermogen en neigt ernaar de dingen van een afstandje te bekijken en is erg vindingrijk en fantasievol.

Een Waterman kan zowel onvoorspelbaar als geniaal zijn. Een Waterman-kind heeft vaak een feilloze intuïtie en een zeer levendige belangstelling voor alles en iedereen. Waterman is een intellectueel teken en zelfs het kleinste Waterman-kind is niet gecharmeerd van speciale brabbeltaaltjes. Ook wil dit kind zich innerlijk vrij kunnen voelen en kan zich daardoor soms erg koppig en eigenwijs gedragen. Speelkameraadjes zijn bijna de eerste levensvoorwaarde van een Waterman-kind, al zullen contacten vaak wat oppervlakkig verlopen. Dit kind bezit al jong de gave om te kunnen gaan met alle soorten mensen.

Natuurlijk is niet elke Waterman begaafd, net zo min als elke Waterman zich zal ontwikkelen tot een excentriekeling, maar de meeste typische Watermannen kunnen erg goed overweg met cijfers en formules, hun abstractievermogen is groot. Wat voor problemen kan zorgen is de dagelijkse routine, hieraan heeft een Waterman een broertje dood. Als ouder of verzorger redt je het niet door dit kind jouw eigen inzichten op te willen dringen, wel kun je hem of haar helpen zich te leren aanpassen door steeds meerdere kanten te belichten.



Tijdens de puberteit is er vaak opstand, in deze fase is er een grote behoefte alles anders te doen dan een ander. Besteedt als ouder of verzorger niet te veel aandacht aan uiterlijke zaken zoals de mogelijk in jouw ogen bespottelijke kleding of overdreven opgebrachte make-up, want dan is de kans groot dat je bij werkelijk wezenlijke problemen al helemaal geen ingang meer hebt.

In de liefde is een Waterman snel verdwenen wanneer je demonstratieve liefdesverklaringen verwacht. Wanneer iemand een Waterman-mens geestelijk of letterlijk probeert te binden is er alleen nog maar verzet. Op zulke momenten is er van betrokkenheid bij de ander geen sprake meer en kan een Waterman zich gevoelshalve helemaal afsluiten.

Door de originele en fantasievolle aanpak zal een Waterman waarschijnlijk op elk beroepsterrein wel kunnen slagen, mits er ruimte is voor creativiteit en onafhankelijkheid. Geld is voor een Waterman-mens vaak iets wat zo'n beetje op de laatste plaats komt, veel belangrijker is de uitdaging en het zich aangesproken kunnen voelen. Een Waterman-mens leeft bij ideeën en heeft er behoefte aan zich ergens met hart en ziel aan te kunnen wijden.

Tijdens de voltooiing van de eerste Saturnuscyclus -zo rond het dertigste levensjaar- komen Waterman-mensen steeds meer in conflict met zichzelf. Perioden van depressieve gevoelens en een nervositeit kunnen de kop op steken, vooral als je je ergens in geblokkeerd voelt. Dit wordt meestal een tijd van veranderingen die wel een paar jaar kunnen duren. Gelukkig is een Waterman-mens niet zo bang voor veranderingen dus op zich kan dit een heel opwindende levensfase zijn. Waarschijnlijk verveelt een Waterman zich zelden of nooit, er zijn altijd wel dingen die je bezig kunnen houden en het leven interessant maken. Yoga en meditatie zijn voor een Waterman-mens heel goed om een te hard werkende geest weer tot rust te brengen.



Pas als Waterman-mens een beetje op dat je je niet zo druk over de toekomst maakt dat je voor het heden geen tijd en aandacht meer overhebt. En het is ook niet echt verstandig om altijd van je collega's, vrienden en partner te verwachten dat ze jouw wisselende stemmingen begrijpen en accepteren, zelfs al je zelf weet dat je eigenlijk onuitstaanbaar bezig bent. Belangrijk is te zorgen voor voldoende slaap, de meeste Waterman-mensen hebben minstens acht uur nodig, en wanneer dat niet het geval is kun je zeer wispelturig worden. Waterman heeft een diep gevoelde behoefte de wereld mooier te maken dan hij is, maar kan er erg veel moeite mee hebben zich bezig te houden met persoonlijker, meer alledaagse dingen.

Ook de al wat oudere Waterman kan zich bij tijd en wijle nog helemaal wanhopig voelen van al het leed en de onrechtvaardigheid in de wereld. En nog steeds zijn er perioden dat je het zo druk hebt met het uitdenken en bespreken van idealen, dat je je achteraf volkomen uitgeput kunt voelen. Zorg voor een goed evenwicht tussen inspanning en ontspanning, dit is echt heel belangrijk voor een Waterman-mens.

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 12:45

Ik ben een echte ram

Flower

Berichten: 9277
Geregistreerd: 05-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 13:00

Vivje is een weegschaal. Cool
Met ascadant Kreeft.

Weegschaal is het enige niet-levende teken in de horoscopen wat betekent dat we bijna perfect zijn. Tong uitsteken

Matti90
Berichten: 789
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Granada, España

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 13:08

Ik ben een echte Ram. ik kom mezelf wel eens ergens mee tegen en dan denk ik' oja ben een Ram..Afbeelding

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 13:59

ik ben een maagd, hahaha, ik weet niet precies wat er over een maagd gezegd wordt, weet iemand dat misschien? *LOL*

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 14:01

Vende schreef:
Weegschaal is het enige niet-levende teken in de horoscopen wat betekent dat we bijna perfect zijn. Tong uitsteken


Kan ik mee leven Haha!

Chinese teken is voor mij Draak! Lachen

Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 15:31

ik ben watervrouw Haha! ik lees ook altijd mijn horoscoop in de spits en in de metro. maar er staat meestal weinig bijzonders in Haha!

Ann

Berichten: 13253
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 15:33

Ik ben een Weegschaal, verder maak ik mij niet druk om mijn horoscoop, het is meestal te algemeen en kan op diverse zaken betrekking hebben Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 00:14

Wow! Wat klopt dit zeg... van die site die iemand hier gegeven had... Ik ben een echte Ram...

Ram staat voor de mannelijke oerkracht die zich onstuimig, impulsief en wilskrachtig laat gelden. Onvermoeibaarheid, enthousiasme, daadkracht, impulsiviteit en ongeduld zijn dan ook typerend bij dit teken. Een Ram-mens is een pionier, bijna altijd onvermoeibaar met een warme, directe eerlijkheid en -ook op oudere leeftijd- een jeugdige uitstraling. Veel initiatieven maar niet altijd de lust iets wat is begonnen ook daadwerkelijk tot een eind te brengen.

Ram is een vuur- en hoofdteken, en dat zorgt voor veel energie, zelfbewustzijn en de behoefte zich uit te drukken. Een Ram -hoe klein ook- ontvangt graag de nodige aandacht. Baby's die zijn geboren onder dit zonneteken kunnen al snel een keel opzetten, maar al even snel kan het gekrijs veranderen in een tevreden lach wanneer het kind de aandacht krijgt die het zo nodig heeft. Een Ram-kind is vaak een 'eerst-ik'-kind, niet omdat het anderen niets zou gunnen, maar gewoon, omdat de energie nou eenmaal groot is en zo 'vurig' naar buiten wil. Verbied een Ram-kind niet zomaar iets, maar vertel er altijd bij waarom. Juist omdat deze kinderen zo ongeduldig kunnen zijn is het belangrijk dat ze leren relativeren door inzicht te verwerven in de (belevings)wereld van anderen. En verder wil een Ram-kind -maar welk mens wil dat niet?- graag serieus worden genomen. Doe je dat niet, dan heb je grote kans op een kind waar niets meer mee te beginnen is.

Als een Ram-kind groter wordt heeft het vele interesses en nog steeds die tomeloze energie. Slechte schoolresultaten zeggen dan ook niets over de intelligentie van dit kind. Het kan evengoed een gebrek aan motivatie betekenen. Als een Ram-kind zich verveelt kan het zich niet meer concentreren. Het kind moet eigenlijk steeds een soort uitdaging voelen. Sommige kinderen zijn ook erg gevoelig voor hun omgeving en de sfeer die er heerst, het is belangrijk dat je hier als ouder oog voor hebt. Vooral Ram-kinderen zijn perfecte spiegeltjes van hun omgeving. Verbaas je dus niet als je net ruzie hebt met bijvoorbeeld je partner, dat dat kind dan óók nog eens dwars gaat liggen.. Met uitleg, prijzen en aanmoediging heb je meer kans op een handelbaar kind dan met afkeuring en straf. Toon respect voor de eerlijkheid, het enthousiasme en idealisme, en probeer het kind te helpen zijn of haar driftbuien te leren beheersen. Soms gaat dat al stukken beter als het kind de mogelijkheid heeft ergens anders energie kwijt te raken, bijvoorbeeld bij een sport. Ook is het goed als ouder of verzorger van een Ram-kind tijd de nemen voor rustige momenten, bijvoorbeeld voorlezen voor het slapen gaan of samen gaan tekenen en dergelijke.

Het wat oudere Ram-kind kan om de haverklap verliefd worden, en dan steeds weer op iemand anders. Als jonge volwassene kan dat enigszins desillusionerend werken, steeds denk je weer 'de ware' te hebben ontmoet, maar na een paar weken of maanden is al dat gevoel alweer verdwenen als sneeuw voor de zon. De verwachtingen bij een Ram-mens zijn meestal hooggespannen, ook -zeker- in de liefde.

Ook wat geld betreft heeft een Ram-mens wel wat te leren. Voor mensen die hij aardig vindt wordt heel makkelijk geld uitgegeven, aankopen gaan meestal impulsief en sparen is iets voor oude, saaie mensen. Geld is er om te rollen. Om leuke dingen mee te doen. Reclame, journalistiek en andere media kunnen heel erg interessant lijken. Belangrijk in het beroep is de mogelijkheid tot het ontwikkelen van de eigen speciale gaven. Probeer eigen baas te zijn of zelf verantwoordelijkheid te dragen.

Zo tussen het 25e en 35e levensjaar hebben een aantal Rammen hun eerste scheiding al achter de rug en zijn ze meerdere malen van werk veranderd. In deze periode van het leven kan de rusteloosheid grote proporties aannemen, Is dit nou alles? Deze saaie sleur van steeds terugkerende dingen? Als je in deze jaren nog niet geleerd hebt een beetje bewust met je energie om te gaan, dan heb je grote kans dat je daar nu -lichamelijk- de rekening voor krijgt gepresenteerd. Hoofdpijnen, slecht slapen, snel geïrriteerd voelen, je niet goed meer kunnen ontspannen etc.

Als het goed is komt een Ram-mens in de jaren die hier op volgen wat meer in evenwicht. Niet meer zo hals over kop verliefd worden en je er compleet instorten, niet zomaar meer het geduld verliezen en losbarsten tegen iemand van wie je eigenlijk heel veel houdt.

De meeste Rammen blijven altijd jong van geest en jong van hart, en hun ideeën en gevoelens ten aanzien van liefde en relaties veranderen in wezen niet echt. In een relatie waarin alles voorspelbaar is geworden kan een Ram-mens zich erg troosteloos en verlaten gaan voelen.

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-03 00:21

IK ben schorpioen (over een half uur jarig:P)