Omdat mijn tuin geheel afgesloten is en ik er zelf 4 heb lopen is het moeilijk om in onze tuin te komen als kat zijnde. Ik stuur het jongetje dus de hoek om en ik ren naar boven om me in een broek te hijsen en een shirt en ren naar de achterdeur om opzoek te gaan naar de kat, ik kijk eerst bij de vissen, niets te zien, bij de tuinset niet en ook tussen de grote planten niet, ik schreeuw naar het jongetje "hoe is de kat in de tuin gekomen?" waarop hij zegt ''ik heb hem over het hek gegooid''

Ik trek dus mijn wenkbrauw op maar ga verder met zoeken, de bosjes, er tussen in, de schuur enzovoorts, na een kwartier vertel ik het jongetje dat ik geen kat heb gezien behalve die van mezelf, inmiddels komt het zusje erbij die mijn over buurjongen ziet staan en zegt tegen hem ''ja hij is die kat kwijt 70 HP'' inmiddels met beide wenkbrauwen gefronst vraag ik aan het meisje dat ik nog nooit van een 70 HP kat heb gehoord en ik heb er toch echt 4, ik mis schijnbaar iets, ik vraag hoe de kat eruit ziet..
''Paars en glimmend" verteld ze me.. waarop ik vraag hoe de kat heet, ja deoxys..
Inmiddels zie ik een paarse kat voor me die glimt met 70 HP en de naam deoxys en ga ik dan maar van uit dat het om een knuffel kat gaat, als laatst vraag ik aan het zusje hoe groot de kat zou moeten zijn waarop ze een kaart uit de zak van haar broertje vist en mij verteld dat hij er zo uit ziet.
Ik heb zojuist bijna een half uur naar een Pokemon kaart lopen zoeken...

Ik moet ernstig mijn oren uit spuiten of die kinderen moeten op logopedie

Nog meer mensen die zulke acties hebben gehad?