Kortemette maken met STOF!!!

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Xyris

Kortemette maken met STOF!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-03 16:34

Jaja, ik weer Bloos, maar zit een beetje te balen, ik kan elke dag wel mijn kamer ontdoen van stofraggen, word er helemaal GEK! van, maar gister was het helemaal absurd, ik zat even tv te kijken, liepen er allemaal stofdraden van mijn arm naar de muur :S zie je het al voor je?als ik een paag dagen niet gestoft heb dan zit mijn hele kamer onder, overal, we hebben geen oud huis, maar mijn plafond verzakt ietsjes, (hout) en ik heb een schuin dak dus het laatste puntje zegmaar is afgezet met eenmuur, zal al dat stof daarachter vandaan kunnen komen? of uit het plafond? ik word er helemaal kriegel van.
Ik ben wel niet zo netjes, maar mijn ouders zitten me steeds raar aan te kijken als ze al die stofpluizen rond zien dwarrelen en ik ze zeg dat ik 2 dagen tevoren nog gestoft en gezogen heb, ze maken zich zelfs zorgen dat ik later mijn eigen huis niet schoon zou kunnen houden! KAN HET NOG GEKKER! ben het nogal zat Boos! heeft iemand een tip behalve elke dag stofzuigen e.d.?

Benieuwd wat ik zoal schilder en ontwerp?
Tez art & design website
Tez art & design Facebook

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 17:05

Wat vaag joh! Ik zou ook helemaal gek worden...
Elke dag moeten stoffen en zo vaak moeten stofzuigen!
Sorry, ik kan je geen tips geven!

If you can dream it, you can do it ...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie