ongewenst verliefd zijn

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jwl

Berichten: 1674
Geregistreerd: 07-02-13
Woonplaats: leiden

ongewenst verliefd zijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-16 21:45

Naast ongewenst single zijn heb je ook nog zoiets als ongewenst verliefd zijn
Laat dat nou ook net een vervelend dingetje zijn

Heb ik net ex de deur uit geschoven, huis gegirlyficeerd, mezelf lekker gemaakt met the single lifestyle en ook nog es voorgenomen om geeeen relatie aan te gaan voorlopig komt er zoon figuur voorbij
Sh to the it! Dit hadden we niet afgesproken hart en hoofd
Take it easy. I do not want this! Abort mission! Abort i say!
Afgezien van wat onschuldig geflirt hier en daar was ik absoluut niet van plan mezelf aan de man te helpen
Waarom, WAAROM(!) doet het hart dan wat anders dan het hoofd :')
Niet mijn type en ook nog 2 naar jonger! Kak!

Heeft bokt ook wel es zoon dingetje mee gemaakt en hoe gaat men hier mee om!
Ik handle t slecht girls :')
Maak er direct een kleine obsessie van en blijf voor de rest vrolijk volhouden dat er niks aan de hand is :+

Charaz

Berichten: 24294
Geregistreerd: 12-04-02

Re: ongewenst verliefd zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 21:47

Wat ontzettend leuk geschreven :D

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37246
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 21:49

Wat is er mis mee? Als ie beschikbaar is en ook wil. :D

Goof

Berichten: 28796
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: ongewenst verliefd zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 21:50

Lekker van genieten :D

kiwiwitje

Berichten: 20111
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 21:51

Ach zo ben ik ook aan mijn huidige vriend gekomen :P Enneh, je hoeft niet meteen samen te wonen en te trouwen..
Laat het (of hem...) over je heen komen.. en geniet er van. Je ziet vanzelf wel. Er zit ook nog een kans in dat het niks word toch? :P

420BlazeIt

Berichten: 2106
Geregistreerd: 10-12-12

Re: ongewenst verliefd zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 21:55

Gelijk een flat van eenenzestig verdiepingen bouwen.
Hormonale uitbarstingen.

myxlea

Berichten: 3905
Geregistreerd: 27-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 21:56

Ik ken het gevoel :D. Net vier weken uit met mijn vriend waar ik 4,5 jaar mee ging, ik was 20 jaar oud en ik wilde minimaal een half jaar voor mijzelf en lekker onbezorgd. Tot ik hem tegen kwam: 10 jaar ouder en ik was hopeloos verliefd. Dit is niet wat ik wilde! Nu twee jaar later zijn we nog samen en is hij de liefste jongen die ik ooit heb leren kennen en heb ik er geen moment spijt van gehad. Geniet er van :D

Anoniem

Re: ongewenst verliefd zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 22:00

Heel herkenbaar _O- De opmerking 'ik blijf voorlopig echt single' viel al vrij regelmatig, en toen was daar ineens een klasgenoot die jonger is dan ik en verder niet mijn type := Verliefd wil ik het niet noemen, maar er speelt wel iets..

jwl

Berichten: 1674
Geregistreerd: 07-02-13
Woonplaats: leiden

Re: ongewenst verliefd zijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-16 22:10

Erg he haha
We gaan het zien we gaan het horen
Laat t nou helaas ook nog es een bekende van ex zijn 8)7

JLLN_

Berichten: 1649
Geregistreerd: 28-07-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 22:12

jwl schreef:
Naast ongewenst single zijn heb je ook nog zoiets als ongewenst verliefd zijn
Laat dat nou ook net een vervelend dingetje zijn

Heb ik net ex de deur uit geschoven, huis gegirlyficeerd, mezelf lekker gemaakt met the single lifestyle en ook nog es voorgenomen om geeeen relatie aan te gaan voorlopig komt er zoon figuur voorbij
Sh to the it! Dit hadden we niet afgesproken hart en hoofd
Take it easy. I do not want this! Abort mission! Abort i say!
Afgezien van wat onschuldig geflirt hier en daar was ik absoluut niet van plan mezelf aan de man te helpen
Waarom, WAAROM(!) doet het hart dan wat anders dan het hoofd :')
Niet mijn type en ook nog 2 naar jonger! Kak!

Heeft bokt ook wel es zoon dingetje mee gemaakt en hoe gaat men hier mee om!
Ik handle t slecht girls :')
Maak er direct een kleine obsessie van en blijf voor de rest vrolijk volhouden dat er niks aan de hand is :+


Lijkt wel of ik mijn eigen verhaal terug lees, ook vrij recent, ook twee jaar jonger en in eerste instantie ook totaal niet iemand waar ik me tot aangetrokken zou voelen :')

Ik wist in het begin ook niet wat ik er mee moest, maar omdat ik toch niets beters te doen had ben ik wel met hem gaan daten.. En daten veranderde in een relatie 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 22:16

Haha herkenbaar! Niet zo heel lang geleden nog. Was op surfvakantie in Marokko en ben daar een leuke Ier tegen het lijf gelopen. Niet helemaal mijn type zo op het eerste gezicht, maar kon erg fijn met hem praten en hij toonde ook zeker wel interesse. De dagen nadat hij weg was merkte ik dat ik toch wel wat kriebeltjes in m'n buik had. Elke keer bleef ik maar hardop tegen mezelf zeggen dat dat écht écht écht niet de bedoeling is en dat het nu écht over moest zijn :') Hij zou vlak daarna naar Amsterdam komen voor 8 maanden en hij wilde me ook komen opzoeken, dus helemaal een hopeloze vakantieliefde was het niet :') Helaas (gelukkig?) was het contact van zijn kant toen hij weer in Ierland was wat matig en praten we nu niet meer (gok dat hij z'n verblijf in Amsterdam heeft moeten cancelen). Verliefdheid (als je het al zo kon noemen) dus de kop in kunnen drukken, maar merk dat hij toch nog wel nét iets te vaak door m'n hoofd spookt. Ondanks dat ik gewoon écht niets met hem wil en ook gewoon om me heen kijk naar andere mannen :Y)

fleurtjeuh
Berichten: 10318
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: ongewenst verliefd zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 22:20

Ik had ook het voornemen om vrijgezel te blijven.
En ineens was hij daar. Vonken sloegen over en het bleek dat hij 18 jaar ouder was. Ach mij kon het niet schelen.

jwl

Berichten: 1674
Geregistreerd: 07-02-13
Woonplaats: leiden

Re: ongewenst verliefd zijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-16 01:24

God wat is het toch onhandig om hormonen te hebben :')

Smee__

Berichten: 9274
Geregistreerd: 25-05-07

Re: ongewenst verliefd zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 01:27

Hier ongewenst verliefd in de zin dat het niet wederzijds is -O- En wel 9 maanden gescharreld en de nodige 'hints' waardoor ik dacht dat het wederzijds was en het toe durfde te laten. Fout gedacht dus :=

Sokje_6
Berichten: 3927
Geregistreerd: 26-07-09
Woonplaats: Up in the sky

Re: ongewenst verliefd zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 01:35

Gegirlyficeerd _O-

Ik heb dit constant :') Dramatisch.

420BlazeIt

Berichten: 2106
Geregistreerd: 10-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 01:41

jwl schreef:
God wat is het toch onhandig om hormonen te hebben :')


En dan ook nog vrouw zijn, dan ben je al gedoemd :')

Hhilde

Berichten: 7441
Geregistreerd: 24-12-08
Woonplaats: Op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 02:00

jwl schreef:
God wat is het toch onhandig om hormonen te hebben :')

Hahaha! Dit denk ik zo vaak.

Smee__ schreef:
Hier ongewenst verliefd in de zin dat het niet wederzijds is -O- En wel 9 maanden gescharreld en de nodige 'hints' waardoor ik dacht dat het wederzijds was en het toe durfde te laten. Fout gedacht dus :=

:(:) oliebol!

Ik word ook altijd gek op de verkeerde personen. Slechte eigenschap.

Fortitude

Berichten: 3086
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 07:46

Is het niet gewoon het bekende 'rebound' gevoel?

Toen ik het uitmaakte met ex1 werd ik verliefd op een 10 jaar oudere man. Uiteindelijk bleek het voor mij alleen maar rebound en man wat voelde ik me daar schuldig over. De relatie duurde niet zo lang (4 maanden max, waarvan we er 1.5 fysiek bij elkaar zijn geweest aangezien hij in het buitenland woonde. Kende hen overigens al wel langer.) maar hij was in zijn hoofd volgens mij de bruiloft al aan het plannen :') nee maar hij was echt HEEL serieus.

Uiteraard kreeg ik daar een allergische reactie van, dus gestopt met de relatie.

Daarna mijn huidige vriend tegen gekomen. Vrij snel nadat het eindigde met ex2, ook op het moment dat ik dacht; nu even niet! Maar we zijn al 4 jaar samen nu :)

yarrah

Berichten: 2706
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: the city of the farting (groninger)horse!

Re: ongewenst verliefd zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 08:20

Oh ja, allen mijn verhaal ging iets anders ik zag een hele leuke kerel op mijn werk. Ik had me altijd voorgenomen nooit een relatie nemen met een collega,.... Die hij en ik hadden wel een klik en werden hele goede vrienden. Nou, hou de hormonen dan maar eens tegen. Dat lukt dus niet := .
We zijn al 25 jaar bij elkaar. Hij vertelde me dat hij ook nooit een relatie wilde met een colega :D

Mer1980

Berichten: 18835
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: ongewenst verliefd zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 10:08

Oei zo ben ik mijn man tegengekomen, ik ging 4 maanden werken in Oostenrijk als DJ en het was net een week uit met mijn laatste scharrel / ex (was maar 3 maanden) ik was er helemaal klaar mee. Maar ben toch als een blok gevallen voor mijn huidige man, we zijn nu 5 jaar verder :=

MyHorseGirl

Berichten: 3566
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Daar, achter die mooie duinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 10:47

kiwiwitje schreef:
Ach zo ben ik ook aan mijn huidige vriend gekomen :P Enneh, je hoeft niet meteen samen te wonen en te trouwen..
Laat het (of hem...) over je heen komen.. en geniet er van. Je ziet vanzelf wel. Er zit ook nog een kans in dat het niks word toch? :P


:') :')

Herkenbaar.... Heb het momenteel ook!! Maar, zo lang hij single is, jij ook, allebei in love, waarom niet? Je hebt niets te verliezen en dit soort dingen komen juist op de momenten wanneer je het 't minst verwacht!

alleirbag

Berichten: 1322
Geregistreerd: 02-09-12

Re: ongewenst verliefd zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 10:52

Ik zou juist wíllen dat ik dit had. Inmiddels weer 4 maanden vrijgezel, en alles wat er voorbij komt is nog steeds minder leuk, minder knap, minder aardig, etcetera..... Zucht, die verliefheid is bij mij méér dan welkom, even dat gevoel van aan de kant getrapt zijn kunnen vergeten.

Irene2

Berichten: 5235
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: Enschede

Re: ongewenst verliefd zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 11:30

hahaha arme TS.

Lekker wat mee doen, op een rustige manier. Wat maakt twee jaar nou uit!

jwl

Berichten: 1674
Geregistreerd: 07-02-13
Woonplaats: leiden

Re: ongewenst verliefd zijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-16 12:39

Oh ik ben ook helemaal niet vanplan me in een relatie te storten met iemand die ik net ken !
Alleen het ophol geslagen hoofd pffff haha

Ik zie wel wat er van gaat komen. Wie weet is het gewoon leuk voor even!

Dyanne_z

Berichten: 408
Geregistreerd: 04-12-12
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 12:43

Komt vanzelf. niet naar zoeken.

How to be single draait in de bioscoop. Erg leuke film.