Ervaring met Mini In The Box?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bokkertje21
Berichten: 146
Geregistreerd: 03-08-12

Re: Ervaring met Mini In The Box?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 18:36

@Pluisje88 niet dat ik kon vinden nee..

pluisje88

Berichten: 8076
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Ervaring met Mini In The Box?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 15:25

Deal extreme gekeken?

Bokkertje21
Berichten: 146
Geregistreerd: 03-08-12

Re: Ervaring met Mini In The Box?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 16:14

@pluisje88 ja haha mini in the box en dealextreme waren juist de sites die mijn broer ook wist en waar ik heb gezocht.

pluisje88

Berichten: 8076
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Ervaring met Mini In The Box?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 22:47

met andere sites heb ik geen ervaring. heb alleen bij deze 2 al eens wat besteld waarbij ik over mini in the box het meest tevreden was

DDDMakkink
Berichten: 2889
Geregistreerd: 13-07-10
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 09:21

pluisje88 schreef:
DDDMakkink schreef:
ik heb gemaild met ze om te zeggen dat ik er geen vertrouwen in heb dat ik maandag(werkdag 20) mijn spullen binnen heb
kreeg ik een mail terug dat het 10-20 werkdagen kan duren met een uitloop naar 40 werkdagen!!!
dat is gewoon 8 weken wachten op je spullen!!!
ik hoop toch echt dat ik het eerder binnen heb
moet nu dus nog eventueel 4 weken wachten
belachelijk want een pakketje opsturen naar tazmanie duurde maar 2 weken en dat is de andere kant van de wereld


Tja.. Als mensen het gratis verzonden willen hebben vanuit China naar Nederland, dan kun je voor de prijzen die ze daar hebben voor de producten niet verwachten dat het de snelste verzending is die je maar kunt krijgen. Die spullen kosten geen drol, en daar moeten de verzendkosten vanuit China naar Nederland ook nog vanaf. Zoek voor de gein eens op wat verzenden naar China kost. Kan me voorstellen dat ze het zo goedkoop mogelijk willen verzenden.

Als je hetgeen dat je gekocht hebt op de plek wilt hebben, dan moet je gewoon naar een dure winkel hier in nl gaan. Heb eerder ook bij deal extreme besteld en daar duurde het nog langer dan hier.

Een beetje geduld. Het komt echt wel. Heb je al een mail gehad dat het verstuurd is?


Ik had op 16juli al de mail dat het verzonden was
Vandaag is het 23 werkdagen geleden en ze geven 20 werkdagen op
Gratis verzenden of niet het blijft belachelijk dat ik nu al bijna 5 weken wacht op mijn spullen die al wel betaald zijn ik heb opzich wel gedult maar niet meer het vertrouwen dat ik ze binnen nu en een week binnen krijg als ik het volgende week nog niet binnen heb ga ik me geld terug vragen want 6 weken wachten en dus 30 werkdagen vind ik echt lang en ik denk dat er meer mensen zijn die dat niet oke zouden vinden mijn punt is dat het 20 werkdagen ging duren na de mail dat het verzonden is en dat is nu dus 23 werkdagen al

pluisje88

Berichten: 8076
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Ervaring met Mini In The Box?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 10:13

Tja ik ben daar niet zo moeilijk in want ik heb er begrip voor dat het soms wat langer kan duren. Maar ik snap je punt ook wel. Ik zou zeggen neem gewoon eens contact op en vraag vriendelijk wanneer je het kunt verwachten. Dat geeft vaak al wel een goede oplossing. Boos worden kan altijd nog ;)

DDDMakkink
Berichten: 2889
Geregistreerd: 13-07-10
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 09:29

ik heb ze al gemaild en kreeg alleen het antwoord dat het kan uitlopen tot 40 dagen
maar dat kan ik in de voorwaarde nergens terug vinden
ik wacht nu 5 weken en dat zijn 24 werkdagen
ik zie het wel maar als ik het over uiterlijk 2 weken nog niet binnen heb dan wil ik wel mijn geld terug
want 7 weken wachten vind ik dan echt belachelijk

MMIDV

Berichten: 7357
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Rotterdam

Re: Ervaring met Mini In The Box?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 12:23

Ik heb naar aanleiding van dit topic ook een bestelling gedaan, ben benieuwd. Heb het bij een kleine bestelling gehouden, mocht het niet aankomen of niet goed gaan dan is het vervelend maar dan weet ik dat voor de volgende keer :)

DDDMakkink
Berichten: 2889
Geregistreerd: 13-07-10
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 21:40

Heb je al een mail gehad dat het verzonden is??

MMIDV

Berichten: 7357
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Rotterdam

Re: Ervaring met Mini In The Box?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 21:47

Nee wel dat m'n betaling in orde is.

DDDMakkink
Berichten: 2889
Geregistreerd: 13-07-10
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 06:50

oke was ik even nieuwschierig naar ik hoop echt dat aankomende week mijn spullen binnen komen
ik denk niet dat ik dat ooit weer daar bestel als ik het deze week niet binnen heb

pluisje88

Berichten: 8076
Geregistreerd: 22-05-07
Woonplaats: Ergens in de Achterhoek

Re: Ervaring met Mini In The Box?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 13:20

Waarom bestel je dan ineens zon groot bedrag als je nog geen ervaring hebt met het bedrijf?
Ik snap eerlijk gezegd je ophef niet zo heel goed...

Ik vraag me af of als het nu wel komt, of je dan wel ooit nog daar gaat bestellen

MMIDV

Berichten: 7357
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 17:01

Ik denk dat het wel gewoon komt maar het duurt gewoon lang. Dat is iets wat je van tevoren in je hoofd moet houden vind ik dan kan dat niet tegenvallen :)
Ik vermoed dat ze wachten tot ze een bepaalde hoeveelheid hebben tot ze versturen, kan ook niet anders voor deze bedragen. Het is zo goedkoop en geen verzendkosten dan moet je op andere dingen besparen. Voor dit geld vind je het nergens.

Heb nu overigens ook de verzendmail gekregen maar ik vermoed dat dit ook alleen betekent dat m'n spullen het magazijn hebben verlaten.
Ik heb voor bijna 20 euro besteld, mocht het misgaan dan is er geen man overboord. Dan is het gewoon een les om er niet meer te bestellen en zal ik ergens anders voor meer moeten bestellen hihi.

Heb trouwens voor m'n iPhone 4S een achterkantje (zwart met witte stippen), een bescherm sticker voor de voorkant en die moeten beletten dat er van de zijkant meegelezen kan worden op m'n scherm hihi, een auto ding die op het raam kan voor navigatie en zo'n zelfde ding voor op m'n fiets :)

DDDMakkink
Berichten: 2889
Geregistreerd: 13-07-10
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 09:44

pluisje: je mag er van uit gaan dat als je iets besteld bij een bedrijf dat het ook goed zit
en als ze opgeven dat het 10-20 werkdagen duurt dat je het dan ook binnen heb
ze zeggen moment vanaf verzenden duurt het 10-20 werkdagen ik zit nu al op 26
wachten maakt me niet uit maar dan hadden ze ook geen mail moeten sturen dat het verzonden is
want als het verzonden is dan is het dus onderweg
in de voorwaarde stond ook niet dat het dan kan uitlopen naar 40 dagen dat kreeg ik te horen pas na mijn bestelling toen ik ze een mail gestuurd had
ophef maak jij er van ik zeg gewoon hoe het ervoor staat
anders moeten ze gewoon verzendkosten rekenen dan hebben ze dit probleem ook niet
het gaat er mij om dat ze iets toezeggen en het dan niet nakomen
en of je nu voor 2 euro of 200 euro besteld een klant is een klant

DDDMakkink
Berichten: 2889
Geregistreerd: 13-07-10
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 09:44

oh ja je vroeg of ik daar ooit nog bestel
het antwoord daar op is nee iuk bestel daar nooit meer

MMIDV

Berichten: 7357
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Rotterdam

Re: Ervaring met Mini In The Box?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 10:05

wat ik terug kan vinden is dat ze een werkweek rekenen voor het klaar maken van het pakket en daarna gaan pas de 10-20 werkdagen in van verzenden. Maakt het nog geen 40 werkdagen, maar komt al dichter in de buurt ;)

vervelend wel om zo lang te moeten wachten, dat ben ik met je eens.

DDDMakkink
Berichten: 2889
Geregistreerd: 13-07-10
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 11:27

Zodra je de mail heb dat het verzonden is dan duurt het 10-20 werkdagen
Het kan 5 dagen duren vanaf bestellen tot verzenden
Ik vind wachten niet erg hoor maar het gaat mij om het princiepe
Ze geven op 10-20 werkdagen en ik heb ze gemailt en kreeg toen pas te horen dat het kan uitlopen
Naar 40 werkdagen maar dat stond niet in de verkoopvoorwaarde want die heb ik gelezen voor ik
De bestelling deed dus dat was achteraf
Wat ik ook grappig vond van de standaard mail is dat ze al zeiden dat als het niet binnen komt met 40 werkdagen ik dan gelijk contact moest opnemen met hun
En dat al als standaard antwoord zet mij toch aan het denken
Maar goed ik wacht dit af ben echt benieuwd hoelang het totaal duurt voor ik het binnen heb
Dus ik vraag niet mijn geld terug
Ik las ergens op internet dat iemand gewoon nooit zijn spullen heeft gehad en ook zijn geld niet

DDDMakkink
Berichten: 2889
Geregistreerd: 13-07-10
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 16:14

vandaag waren we niet thuis en is de pakketdienst langs geweest
een brief in de bus met daarop dat we nog 20 euro moeten betalen en tekenen
heb ze gelijk gemaild want daar heb ik niks over gelezen in de voorwaarde
heb de site helemaal binnenste buiten gekeerd maar kan er niks over vinden dat je nog moet dokken bij aflevering
zou dan 50% extra kosten boven op komen
ik vind het maar vaag hoor en dat voor 2 controlers
ik bestel daar in iedergeval niet weer mij te vaag allemaal

Gitana

Berichten: 2709
Geregistreerd: 04-06-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 16:19

Ja! ik heb hier best wel veel iphone hoesje van gekocht.
Kreeg een mooi pakketje uit Hong Kong geloof ik.
En leuke hoesjes, zien eruit zoals op de fotos.
De verzendkosten waren ook helemaal niet veel geloof ik!

MMIDV

Berichten: 7357
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 16:20

http://www.miniinthebox.com/nl/knowledg ... a2067.html

iets met heffingen misschien voor het invoeren?

Citaat:
Als u importbelastingen en / of de aanvullende rechten en verkoop belastingen (zoals BTW in het Verenigd Koninkrijk) moet betalen , dan dient u deze aan de koerier bij ontvangst van het pakket uit China te voldoen. Helaas kunnen we dit voor u niet berekenen en er is geen manier om vooraf te betalen. Als u drop-shipt of de bestelling als een geschenk naar iemand anders verzendt, kunt u ervoor zorgen dat ze zich bewust zijn van de mogelijkheid om belasting te betalen bij ontvangst van de goederen.

Gitana

Berichten: 2709
Geregistreerd: 04-06-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 16:21

Marley schreef:
wat ik terug kan vinden is dat ze een werkweek rekenen voor het klaar maken van het pakket en daarna gaan pas de 10-20 werkdagen in van verzenden. Maakt het nog geen 40 werkdagen, maar komt al dichter in de buurt ;)

vervelend wel om zo lang te moeten wachten, dat ben ik met je eens.


Bij mij duurde het geloof ik een maand.
Maar ik had er ook neit veel aan uitgegeven dus t zou me ook niks uitmaken als ze niet kwamen :+
Maar t ging goed

DDDMakkink
Berichten: 2889
Geregistreerd: 13-07-10
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 18:49

Marley schreef:
http://www.miniinthebox.com/nl/knowledg ... a2067.html

iets met heffingen misschien voor het invoeren?

Citaat:
Als u importbelastingen en / of de aanvullende rechten en verkoop belastingen (zoals BTW in het Verenigd Koninkrijk) moet betalen , dan dient u deze aan de koerier bij ontvangst van het pakket uit China te voldoen. Helaas kunnen we dit voor u niet berekenen en er is geen manier om vooraf te betalen. Als u drop-shipt of de bestelling als een geschenk naar iemand anders verzendt, kunt u ervoor zorgen dat ze zich bewust zijn van de mogelijkheid om belasting te betalen bij ontvangst van de goederen.

Ik heb de hele site door gezocht maar kon niks vinden
Bedankt!!
Maar toch blijft het vreemd want met bestellen heb ik daar niks over gehoord
En op internet lees ik twee verschillende dingen
Dus snap er ook niks meer van
En vrienden van ons hebben toen besteld en hebben niks extra betaald dus blijft vaag

MMIDV

Berichten: 7357
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Rotterdam

Re: Ervaring met Mini In The Box?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 18:53

Ik kon verder ook niet iets duidelijkers vinden hoor en snap er ook niet veel van.
Is het met die 20 euro nog wel waard om aan te nemen? Ofwel zou je ook nog kunnen weigeren? Of zou je die 20 euro dan nog steeds moeten betalen?

Ook even voor mezelf als ze dit geintje flikken ;)
Stond er eerder in dit topic niet iets over de invoer, als je boven een x bedrag zit?

minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Re: Ervaring met Mini In The Box?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 18:55

Hier ook goede ervaringen 2x besteld inmiddels en 2x erg tevreden. Na 2 weken binnen. Je moet alleen uitkijken met teveel in 1x bestellen ivm invoerrechten :)

DDDMakkink
Berichten: 2889
Geregistreerd: 13-07-10
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 19:03

Ik las pas vanmiddag over die invoerrechten :o
Ik vind dat ze dat bij het bestellen gelijk moeten doen want ik wist echt niet dat,dat bestond
Dacht dat,dat bij de prijs in zat maar niet dus
Wij hebben voor de WII een roze set met nunchuck en controler en beschermhoes
En ook een blauwe set was iets van 44 euro en daar komt dan nu nog 20 euro bij morgen
Opzich geen probleem maar we hadden zo iets van huhhh??? :?
Uiteindelijk is het wel goedkoper natuurlijk
Maar heb de site doorzocht met zoekwoorden maar kon niks vinden over die kosten
Dat las ik net via de link hier boven bedankt nog maals
En ze zijn dan 6 dagen later met bezorgen dan de opgegeven tijd
Opzich ook niet erg maar het is gewoon een beetje vaag
Eerst een melding krijgen dat het 10-20 werkdagen gaat duren en as je ze mailt kon het uitlopen tot 40 werkdagen en dat stond niet in de voorwaarde die ik had gehad
En over die extra kosten heb ik ook geen melding gehad
Ik vind dat ze dat wel wat beter mogen aangeven
Verder hoop ik morgen de juiste spullen te krijgen en dat het ook werkt