Moet het toch even kwijt...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Moet het toch even kwijt...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-03 17:32

Vandaag ben ik erachter gekomen dat een meisje die ik ken sinds vorige week een relatie heeft gehad met een jongen die mij samen met een andere jongen lastig heeft gevallen in het zwembad toen ik 13 was.
Ik ben nu even te emotioneel om uit te leggen wat ik met lastig vallen exact bedoel.

Toen ik mijn verhaal vertelde en zij haar verhaal noemde zij zijn naam en een *schok*

Zij vond het vreselijk om te horen wat er met mij gebeurd was en voelde zich niet goed bij de gedachte dat zij een relatie met hem had gehad.

Dat is tot daar aan toe.

Maar hoe kan het dat een gozer die zoveel meisjes leed heeft aangedaan nog vrij rond kan lopen?

Ik heb zelf aangifte gedaan toen ik 15 was, van dit meisje hoorde ik dat als die jongen nog een keer wat deed hij gepakt zou worden aangezien hij al een hele waslijst op zijn kerfstok heeft.
Ook hoorde ik dat hij ondertussen met loverboy praktijken bezig is.

Hoe kan het in godsnaam?

Wat er met mij gebeurt is is al 12 jaar geleden!!!!!!

Het maakt me woest, zeer woest, en verdrietig...

Die gozer heeft in al die jaren nog zoveel kapot kunnen maken voor andere meisjes, hoe kan een agent in kwestie nog goed slapen dan met de wetenschap dat zo'n iemand vrij rond loopt?

Ik had echt de neiging om op de terugweg naar huis het politiebureau binnen te gaan en (hysterisch) verhaal te gaan halen.

Dit kan toch niet? Hier in nederland???

edit: ik had bij aangifte notabene het adres en alles gegeven van die jongen waar ik per toeval kon achterkomen, er was al bekend bij de politie dat die jongen dergeleijke dingen vaker bij meisjes had gedaan???

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 17:40

Jemig... Ik snap waarom je het van je afmoet schrijven.
Ik snap dan niet waarom de politie er niets aan doet als er zo vaak aangifte voor is gedaan Scheve mond
Sterkte meid Ach gut

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-03 20:43

Dankje

Ik snap het ook niet.

Bij mij rijst gewoon de gedachte dat of het een stukje bureaucratie is, stukje onmacht of gewoon een stukje angst.

Ik kan verder geen goede reden bedenken om iemand zo lang vrij rond te laten lopen.

Intussen ben ik wel wat gekalmeerd en rationeel, maar er kwam ff teveel op me af, ik had namelijk ook therapie vandaag, ja juist voor onder andere wat er met me daar in het zwembad is gebeurt.

Het is ook een stukje ongeloof, alsof wat mij overkomen is en andere meisjes, alsof dat maar niks is, alsof het er maar gewoon bijhoort en je dat maar moet accepteren.
Alsof je niet serieus wordt genomen.

Ik kan er gewoon niet bij

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 20:52

Jeetje, verschikkelijk dat ze zo iemand gewoon vrij rond laten lopen, en dan ook nog zeggen 'als hij zoiets weer doet pakken we hem op"
Hartstikke ziek toch dat ze zo iemand pas op gaan pakken als het vaker gebeurt Boos!
Lijkt me ontzettend moeilijk voor je,
heel veel sterkte!

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 20:58

Dat is idd moeilijk te begrijpen, maar wat recht is, is krom en andersom tegenwoordig Stoom uit je oren