Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
Vonnie84 schreef:Volgens mij is VOC iets anders dan de ANWB, maar werken ze wel samen.
Btw. als jullie over lessen praten, praten jullie dan ook echt over UREN of gewoon b.v. 1 keer 3 uur of zo.
Vippie"]
[quote="Vonnie84"]Volgens mij is VOC iets anders dan de ANWB, maar werken ze wel samen.
Btw. als jullie over lessen praten, praten jullie dan ook echt over UREN of gewoon b.v. 1 keer 3 uur of zo.
[/quote]
1 dag is 4 uur les, samen met een andere kandidaat wissel je om het uur van plekje achter het stuur. Zo leer je van elkaars fouten en wordt autorijden meteen soort van automatisme. I moet wel zeggen dat je wel feeling voor autorijden moet hebben en niet bang moet zijn in het verkeer om aan zo'n cursus te beginnen want je wordt wel meteen in het diepe gegooid.
[/quote]
Ik heb bij de ANWB gelest, dus ik weet wat zo'n dagen inhouden. Maar ik wist niet of hun bedoelde of ze gewoon losse lessen hadden van een paar uur.
Maar je zit niet altijd 4 uur per dag te rijden hoor. Ik zat samen met iemand die al bij een andere, gewone, rijschool had gelest. Dan was het vaak dat zij 3 uur reed en ik 5 uur.
Maar het is wel zo dat je er feeling voor moet hebben. Maar zoals ik al eerder aan had gegeven: je weet zelf hoe je bent. Ik ken een meiske en daarvan wist je al van te voren dat ze heeeeel veel uren nodig zou hebben. Zij zou dus zelf al nooit aan zo'n snelcursus beginnen. De laatste keer dat ik haar heb gesproken had ze al 180 lessen (of uren ) gehad, was ze 4 keer opgegaan, maar ze had nog steeds moeite met schakelen.
Dat is natuurlijk een uitzondering, maar je begrijpt wat ik bedoel.
[quote="BeNGeL schreef:niemand vond het verstandig om bij de anwb te gaan lessen omdat het slagings percentage te laag was en je vaak helemaal dood was na 6 uren in een auto gezeten te hebben je leert de eerste 3 uur wel wat maar de laatste 3 uur gaat alles het ene oor in en het andere oor uit... daar kon ik toen ook wel in komen