Co (Ko?) Maars uit Hippolytushoef

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Co (Ko?) Maars uit Hippolytushoef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-03 11:01

Wie kent ene Co (of Ko) Maars uit Hippolytushoef? Het schijnt iemand te zijn die mensen heel goed kan helpen bij bepaalde medische problemen. Maar ik weet totaal niet wat hij precies is en doet. Kan er verder niets over vinden...
Wie helpt?

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 15:15

Appie schreef:
Wie kent ene Co (of Ko) Maars uit Hippolytushoef? Het schijnt iemand te zijn die mensen heel goed kan helpen bij bepaalde medische problemen. Maar ik weet totaal niet wat hij precies is en doet. Kan er verder niets over vinden...
Wie helpt?


Volgens mij zit een collega van mij bij hem. Hij doet toch een soort van masseren?
Zal het van de week even aan haar vragen.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 15:20

Ko Maas is een osteopaat en een hele goede ook heb ik begrepen. Zelf ken ik hem trouwens niet, maar ik ken iemand die zeer tevreden over hem is.

Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-03 08:54

Uiteindelijk was ik er ook achter gekomen dat hij een osteopaat is. Moest dus op Maas zoeken en niet op Maars Knipoog .
En idd Mieke, ik heb ook begrepen dat hij heel goed is. Kan je meer vertellen over degene die ook zeer tevreden over hem is (evt via pb)?
Spokey, ik hoop dat je me ook nog wat meer kan vertellen over de ervaringen van je collega.

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 12:26

Mijn moeder zat bij hem. Hij heeft mijn moeder van een hernia geholpen ( 10 jaar terug) Ze heeft er geen last meer van. Maar zodra ze iets voelt moest ze gelijk bij hem terug komen dat kan dan binnen een week maar nieuwe klanten moeten erg lang wachten omdat hij het zo druk heeft