Even een kleine update van Heike (rugperikelen)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Even een kleine update van Heike (rugperikelen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-03 22:18

Ik ben net weer even gezellig bij Heike wezen bijkleppen op de Grote Beek. Zoals de meesten van jullie waarschijnlijk wel hebben meegekregen was ze vorige week nogal door haar rug gegaan. (Dit kun je lezen in een topic van BartvB bij Algemeen, en in een topic van Heike bij Verslag vd Dag Knipoog ). Ze kon letterlijk bijna niet meer op of neer, maar in het ziekenhuis werd ze niet zo serieus genomen, net zo min als door de fysiotherapeut.

Gelukkig gaat het inmiddels al weer stukken beter OK dan! , ze kan al weer aardig rondschuifelen en ze heeft ook al weer praatjes voor tien *LOL* . Wel heeft ze nog veel pijn, maar dat zie je meer aan haar gezicht dan dat ze erover klaagt.

Ze kan waarschijnlijk bij een andere fysiotherapeute terecht die haar klachten wel serieus neemt en die er wel rekening mee houdt dat ze haar rug een tijdje geleden gebroken heeft. Dat geeft haar in elk geval al weer een stuk meer vertrouwen Lachen .

Ze was trouwens al aardig bedolven onder de Bokt-kaarten! Ik schaamde me bijna dat er nog geen van mij tussen zat... Clown

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 22:22

Fijn dat het weer beter met haar gaat. Ik hoorde het vanmiddag ook al van Amina, ze hadden even gezellig getelefoneerd *LOL*

Beterschapjes he Heike Lovers

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 22:47

Gelukkig dat het al een stukje beter gaat!
Maar Gwen, je hoeft je niet te schamen dat er nog geen kaart van jou tussen zit, want wat is nu beter, een kaart van Gwen of de echte Gwen in je kamer? Haha!

Heike, beterschap en sterkte!

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-03 22:52

Buitenzorg schreef:
Maar Gwen, je hoeft je niet te schamen dat er nog geen kaart van jou tussen zit, want wat is nu beter, een kaart van Gwen of de echte Gwen in je kamer? Haha!


Uhm, zullen we dat antwoord maar in het midden laten...? Schijnheilig Haha!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 11:21

Fijn om te lezen dat het weer wat beter gaat OK dan! !!

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 11:35

Wat raar dat de Fyso haar niet serieus nam. Maar gelukkig dt het weer beter gaat Lachen

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 12:03

Fijn dat het wat beter gaat!!

Ann

Berichten: 13277
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 12:06

Gelukkig gaat het al wat beter met Heike Lachen
Ik hoop dat de nieuwe fysio haar beter kan helpen dan de vorige.