Studeren via internet LOI/NTI

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Studeren via internet LOI/NTI

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-03 07:34

Zijn er ook mensen hier die een studie doen via het LOI of NTI (of ergens anders)?. Ik kan mijn huidige studie namelijk niet meer betalen, maar ik wil toch graag een studie kunnen doen.

Wie kan mij hier iets meer over vertellen, wat doen jullie, is het wel of niet leuk enz.

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 07:53

Ilona (Jurga) doet het ook, pdb en mba. Gaat goed, alleen twee studies in een keer is erg veel en zwaar, maar voor de rest is het heel goed geregeld. Voor meer info mag je haar vast een pb sturen Lachen

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 08:57

Jeetje wat jammer dat je je huidige studie niet meer kan betalen Scheve mond

Ik ken een aantal mensen die via LOI of NTI een studie volgen en ik hoor er eigenlijk alleen positieve verhalen over! Lachen

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 09:49

Ik heb daar nog geen ervaringen mee maar ik zit er ook over te denken om een studie te doen bij het LOI of NTI.

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 10:13

Ik heb na de havo een jaar een studie/ curcus gedaan bij de LOI, dit omdat ik ik een half jaar niet nutteloos wou overbruggen.

Ik was gelijk na de havo gestart met een studie lerares dierverzorging in Dronten, hoe ik dat ooit in mijn hoofd heb gehaald weet ik niet want ik stond op gegeven moment varkens uit te mesten en toen ging het knopje om! Dus toen had ik me ingeschreven voor HBO-verpleegkunde (inmiddels laatste jaar) waar ik een half jaar op moest wacten voordat ik kon starten.

Maar ok, ik had dus een curcus uitgezocht om dat half jaar te overbruggen. Ik heb primaire medische kennis gedaan en daar kon je een examen voor doen maar dat heb ik niet gedaan, ik heb nu een certificaat dat ik alle onderdelen heb gedaan. Ik heb positieve ervaringen met hun, je stuurt je huiswerk op en hun kijken het na en geven je een cijfer. Het duurt echt maar 2 weken voordat je weer reactie van hun hebt. Ik vind de LOI dus erg goed en je kan ook nog eens in termeinen betalen! Ik betaalde 125 GULDEN per maand dus dat valt reuze mee..

Ik heb ook naar het NTI gekeken voor een extra studie/ curcussen tussendoor, maar ik vond het allemaal erg duur en heb zelf niets geschikts gevonden.

Pebbels

Berichten: 216
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 10:14

Ik doe ook een studie via de LOI:dierenverzorging. Je moet je telkens je huiswerk opsturen en dan krijg je dat gecorrigeerd weer terug gestuurd. Verder moet je alles zelf inplannen. Deze studie duurt 8 maanden en aan het eind heb je een examen en 3 praktijkdagen. In totaal krijg je 4 boeken die je moet doorwerken. Maar ik moet er nog 2 krijgen en die zouden in september en oktober komen.... Dat is dus wel een beetje slecht geregeld.... Als je verder nog specifieke vragen hebt, stuur me maar even een mailtje of pb-tje!!
Laatst bijgewerkt door Pebbels op 22-10-03 10:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 10:15

Pebbels schreef:
Ik doe ook een studie via de LOI:dierenverzorging. Je moet je telkens je huiswerk opsturen en dan krijg je dat gecorrigeerd weer terug gestuurd. Verder moet je alles zelf inplannen. Deze studie duurt 8 maanden en aan het eind heb je een examen en 3 praktijkdagen. In totaal krijg je 4 boeken die je moet doorwerken. Maar ik moet er nog 2 krijgen en die zouden in september en oktober komen.... Dat is dus wel een beetje slecht geregeld....


Niet dat ik iets tegen dierverzorging heb Haha! Komt weer lekker uit onder mijn reactie hierboven *LOL* *LOL*

Pebbels

Berichten: 216
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 10:19

Hahaha!! Oh sorry!!!! Toen ik die reply postte, stond jou verhaaltje er nog niet!

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 10:35

heb LOI cursus gedaan, netjes altijd betaald, was klaar met betalen en mijn mentor wilde me ineens niet meer helpen.
Na veel brieven schrijven heeft ie me nog geholpen tot t einde van mijn cursus...
van mijn kant dus een negatieve ervaring!

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 11:20

Ik volg de LOI cursus journalistiek. Vind het harstikke leuk en gaat allemaal prima!

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 11:31

Hoi
Ik wilde me gaan inschrijven voor die cursus die je online kan doen zeg maar.
Ik kreeg van veel mensen negatieve verhalen en heb toch besloten om het niet te doen.

Ben benieuwd hoe het jullie bevalt, denk er toch nog steeds aan.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 11:42

Ik ben nu een paar maanden bezig met MBA. Ik werk er 40 uur naast, dus dat is best pittig. Maar de stof vind ik absoluut niet moeilijk.
Aan de ene kant vraagt het wel discipline, wat ik op het HBO niet had, maar nu gelukkig wel. Ben allang blij dat ik geen ellendige college's hoef te volgen Knipoog

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie