Word een beetje teveel :\

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Soraya

Word een beetje teveel :\

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-03 20:59

Pfff ik moet het even van me af tikken hoor!! Ik word zo langzamer hand gek hier. Leuk de feestdagen komen er weer aan *NOT* Op me werk is word het een steeds groter gekkenhuis omdat iedereen maar cadeautjes blijft kopen (nu al). Ivm school loopt het nu ook niet erg lekker. Huiswerk stapelt zich op maar toch gaan werken omdat ik anders in november/december met ontzettende schulden zit bij iedereen. Verjaardagen komen eraan op mn werk. Dus weer zo'n 20 euro kwijt daaraan Scheve mond. Mn vader word volgende week 50 en dáár weer een cadeautje voor, vriendinnen zijn jarig, moeders is ook nog binnenkort jarig. Daarbij vertelde mijn moeder weer eens dat ik dit jaar zelf de cadeautjes mocht kopen voor sinterklaas (is een groot familiefeest voor ons) ennn kerst er nog is bij dalijk.
Ik zie mezelf al ontzettend in het rood staan Scheve mond Misschien loop ik een beetje op de zaken vooruit maar die rotfeestdagen liggen ook op verkeerde data. Ik heb er totaal geen zin in maar toch zijn het allemaal familieverplichtingen Scheve mond
Op school word het af en toe ook teveel. Misschien is dat het MBO? Alle leraren stapelen alles in de laatste week voor de eerste toetsperiode.
Langzamerhand begin ik steeds zieker te voelen. Net met ontzettende hoofdpijn en keelpijn op mn werk gestaan (geld moet er toch komen) maar ziekmelden kan ik me echt niet. Ik zal teveel missen op school (teveel uren missen en dan mag je niet meedoen aan de eerstvolgende toets voor die vakken) dus dat is ook geen leuke optie. Er is me ook verteld dat je echt moet komen in je toetsweek. Ziek of niet.
Pfff het word echt allemaal even teveel... Thanks voor het lezen iig Lachen

Soraya

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 21:21

relaxe!! geniet ook een beetje van de mooie kleine dingen dan
alleen het sombere in te zien (hoor mij nou net alsof ik daar nooit
last van heb Rolleyes )
Misschien is het een idee om na de feestdagen al te gaan sparen
voor volgend jaar, dat neem ik me ieder jaar voor het komt er
alleen nooit van Clown

heej niet bij de pakken neer gaan zitten he!

Jaike G. SPORT Z1+6 / Edou fan 'e Boppelannen SPORT Z2+0/ Tsjikke / Blossem

Bestel uw stickers, naambordjes en bedrukte kleding bij www.horseprint.nl

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-03 22:44

maar je hoeft toch niet voor iedereen kadootjes te kopen? het is geen verplichting hoor. zeker sinterklaas en kerst vieren is overbodig. Verjaardagen op je werk hoef je ook niet aan mee te doen.
Ik denk eerder dat je problemen hebt met 'nee' zeggen als met geld. Je hoeft je echt niet schuldig te voelen als je een keer geen kadootje voor iemand kan kopen..diegene moet dat maar gewoon begrijpen, jij kan er toch ook niets aan doen dat je rond deze tijd echt geen geld hebt. En met een lief kaartje kan je iemand al blij maken hoor, daar hoef je echt niet iets duurs voor gekocht te hebben Lachen .
wat mensen ook vaak leuk vinden om te krijgen is iets persoonlijks, en daar hoef je nieteens zoveel geld aan uit te geven. gewoon een beetje creatief denken; goedkoop fotolijste kopen, beetje opvrolijken met wat glitters ofzo en leuk fotootjs erin van jezelf met degene waar het voor is. Vinden ze vaak veel leuker als bijv. een duur parfum ofzo.
En kun je het niet aan je ouders uitleggen zodat je niet aan al die familieverplichtingen hoeft mee te doen?

People who don't take care of their own horses will be the first ones to tell you how to care for yours
www.dejart.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie