Microsoft Word

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Microsoft Word

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-03 10:19

Ik heb geen Microsoft Word of ander soortgelijk programma op de pc, terwijl ik die eerder wel had Verward

Kan ik die ergens downloaden misschien? Wel erg lastig zo zonder.

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 10:24

Words is een duur programma, dus downloaden kan alleen via de welbekende illegale bronnen (kazaa bijvoorbeeld) als je niets vind op microsoft word, zoek dan eens op microsoft office, daar is het een onderdeel van.

Als je voor een legale optie wil gaan en geen zin hebt om geld uit te geven kijk dan eens op http://www.openoffice.org/ Dat is de linuxversie van microsoft office die ook op windowscomputers werkt, ongeveer er hetzelfde uitziet en compatible is met wordsdocumenten.

Groetjes,
Eline

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 10:25

En je kan het gratis downloaden

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-03 10:36

Pff ik word gek, alles wat ik download kan die niet openen, zit ie weer te zeuren over missende .dll bestanden Boos!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 11:47

.dll downloaden dan maar?

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-03 12:36

Ja kon die niet vinden, maar heb nu die ene Office eindelijk voor elkaar pff gelukkig maar.

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, DieL_Zor, flooooo, goldith, GrapeshotBot, IASCrawler, mingming, xSimonee, zonnebloem18 en 203 bezoekers