ANWB aanbod: Webasto standkachels

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-03 17:17

wat kost zo iets?

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 10:20

ikke"]
[quote="Prima schreef:
Maar je bent het wel met me eens dat het een slechte investering is? De hedendaagse motoren zijn trouwens zo goed, dat de motoren langer meegang dan de andere onderdelen....meestal dan. (helemaal die van mercedes)


Goed, ik koop geen standkachel en ik stuur jou de rekeningen wel van de extra brandstofkosten. Doe me je adres even, stuur ik je van de week alvast de eerste rekening. Extreme duivel
[/quote]

Is goed, dan krijg ik van jou het geld dat je uitspaart dat je niet uitgeeft aan de standkachel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 11:04

Prima"]
[quote="ikke"][quote="Prima schreef:
Maar je bent het wel met me eens dat het een slechte investering is? De hedendaagse motoren zijn trouwens zo goed, dat de motoren langer meegang dan de andere onderdelen....meestal dan. (helemaal die van mercedes)

[/quote]

Hahaha kan wel merken dat prima niet zoveel verstand heb van Mercedessen! Waar haal je die wijsheid vandaan?

Nogmaals een standkachel wordt niet voor niks steeds vaker gewoon standaard bij de auto geleverd, mss een gevalletje van verhogen van de verkeersveiligheid en omdat de motoren steeds zuiniger worden ze zodoende ook minder wamte produceren?

Toch wel veilig en handig zo'n standkachel...irritant dat mensen oordelen als ze totaal niet weten waar ze het over hebben.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 11:23

Ik vind het gewoon geen necessity, klaar. Net zoals mensen zeggen, ach wat heb je aan een airco. Of aan electrische ramen of een automatisch blinderende binnenspiegel. Kan je van alles de voor en nadelen vertellen. Te meer, omdat ik auto's heb gereden met alle opties. Kan je zelfs de nadelen vertellen van Amerikaanse import auto's en hun kosten (die in europa zijn gemaakt, zoals mercedes en BMW). Afweging van kosten baten plaatje. Ik weet, zoals ik al eerder impliceerde, denk ik wel de meeste voor en nadelen. Dus die laatste zin gaat voor mij niet op, schatje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 12:15

okee dan zijn we daar over uit, jij vindt het geen optie, dat is andere praat dan het vergelijken van zo'n kachel met een garage.

joehoe...ik ben een schatje Haha!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 13:05

Toch is zo een vergelijking niet helemaal onterecht. Jij haalt veiligheid erbij (krabben ect.). Dit zijn allebei zaken die je in meer of mindere maten ook 'hebt' als je een garage hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-03 13:21

gaan we weer/.......ik kan geen hele verhuizing op touw zetten, alleen om mn ramen zonder ijs te voorzien, botweg omdat ik in mn eentje geen hypotheek kan opbrengen en een hele verhuizing met alles er op en er aan.....
Koop ik wel een kacheltje ben ik voor een paar 100 eurootjes klaar. (Kan je dus niet echt vergelijken snappie) en die kachel kan ik rustig weer meenemen naar mn andere ato, dus dat geld is nooit weg.

En met dit bedoel ik je kan geen appels met peren vergelijken want het slaat nl. nergens op.