Hoe breek je in in je eigen huis?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vevina

Hoe breek je in in je eigen huis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-12 21:53

Helaas ben ik niet zo slim als de meeste mensen onder ons en ik heb de deur dicht gegooid terwijl mijn sleutels nog op tafel liggen, niemand komt dit weekend thuis dus nu wil ik toch wel erg graag het huis in nu het donker word.
Iemand hier ervaring mee? of een tip hoe je kan inbreken in je eigen huis?

Nordsvensk

Re: Hoe breek je in in je eigen huis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 21:54

Heeft niemand anders een sleutel van je huis? Anders raampje ingooien? :+

vevina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-12 21:56

Nee niemand anders hier in de buurt heeft een sleutel, ja raampje ingooien was inderdaad ook een optie maar dat doe ik liever alleen als er echt geen andere optie is.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 21:57

Kattenluik? Kan me herinneren dat er een topic is geweest over een meisje dat via de kattenluik naar binnen was gekropen :').
Ben toch bang dat je of een raam moet kapot maken of een deur moet slopen.

MarliesV

Ja, als je echt geen ramen op een kier hebt staan is een ruitje intikken de enigste optie.

Misschien kan je een slotenmaker bellen? Die kunnen dan inbreken voor je en gelijk een nieuw slot plaatsen.

Elma_

Kun je ergens mee door de brievenbus en om je deurknop haken zodat je die naar beneden kunt doen? *spreekt uit ervaring :') *

ilayda

Bij de buren een tuinslang halen en dan door de brievenbus de hendel open doen

linnke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 21:58

Heb je niet ergens een raam open staan? Of de schuifdeur op een kiertje? O:)

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 22:00

politie bellen, die regelt dan een slotenmaker en kunnen heel goed inbreken. ff bellen met 0900 8844

Froemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 22:00

Slotenmaker bellen.. Politie doet niks.. die lachen je uit :+
Heb dezelfde ervaring gehad enkele weken terug

Gewoon googlen naar een slotenmaker in de buurt. Ik had een hele aardige die 24/7 bereikbaar was.
Laatst bijgewerkt door Froemel op 27-04-12 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt

vevina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-12 22:01

ilayda schreef:

Dit ga ik eens even proberen :j

MoSt81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 22:03

Slotenmaker bellen, die kunnen inbreken. Hoeft het slot niet voor kapot als de deur niet op slot is.
Heb laatst heel slim de deur dichtgegooid met de sleutel er aan de binnenkant nog in... Die hebben ze opengemaakt met een soort van bankpasje. Dan kunnen ze gewoon het slot openwippen. Niks geen schade, koste toen maar 10 euro.

edit: Dit kun je natuurlijk ook zelf proberen. (Niet met je bankpas :D ) Succes!

ilayda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 22:06

vevina schreef:
ilayda schreef:

Dit ga ik eens even proberen :j

Heeft bij mij al meerdere keren geholpen :) of zo een ijzeren kleren hanger

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 22:06

Och mijn vriend en ik hebben dat ook met enige regelmaat :+ Staan we beide buiten, deur dicht, jij hebt de sleutel toch? Euh nee..? Wij kunnen via de brievenbus bij de klink komen (moeten we wel ff dat klepje ervoor weg draaien met een schroevendraaier) We draaien dus ook altijd de deur extra op slot..

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 22:08

TS, zorg wel even dat iemand filmt als je het probeert, ik moet er stiekem wel om lachen hoor.

Is mij ook al een keer overkomen, hoefde gelukkig maar een uurtje te wachten tot mijn lief thuis was.

Als het niet lukt met de tuinslang dan toch maar een slotenmaker bellen. Lijkt me de beste oplossing.

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 22:10

Jargeau schreef:
Slotenmaker bellen, die kunnen inbreken. Hoeft het slot niet voor kapot als de deur niet op slot is.
Heb laatst heel slim de deur dichtgegooid met de sleutel er aan de binnenkant nog in... Die hebben ze opengemaakt met een soort van bankpasje. Dan kunnen ze gewoon het slot openwippen. Niks geen schade, koste toen maar 10 euro.

edit: Dit kun je natuurlijk ook zelf proberen. (Niet met je bankpas :D ) Succes!

Yup dit werkt! Slotenmaken heeft zo ook een keer mijn deur open weten te maken, inmiddels weet ik hoe het moet, dus volgende keer probeer ik het zelf even. Waarschijnlijk zul je tijdens het openwippen, ook even aan je deur moeten rammelen, althans, dat deed de slotenmaker bij mij. Ik draai dus ook altijd de sleutel 2 x om als ik wegga (tenminste, als ik de sleutel niet aan de binnenkant van de deur laat zitten :+ )

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 22:11

En toen zaten er inbrekers op bokt die nu weten hoe je de deur van die bokker open kan krijgen :')

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 22:11

Wij hebben het met een stroompaaltje gedaan uit onze tuin :+ Hoog zwanger inbreken in me eigen huis haha.
Gelukkig wou die deur open!!! SUCCES

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 22:12

AustriaTrick schreef:
En toen zaten er inbrekers op bokt die nu weten hoe je de deur van die bokker open kan krijgen :')

haha :')

ilayda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 22:12

AustriaTrick schreef:

Hahah daarom moet je je deur altijd opslot draaien:)

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 22:13

AustriaTrick schreef:

Hahahaha! Gelukkig werkt mijn methode alleen als de deur niet op slot zit, en dat zit 'ie altijd, behalve als ik de deur dichtgooi met de sleutel er nog in aan de binnenkant...

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 22:17

Proest... sleutels op tafel, complicerende factor...
Slotenmaker lijkt mij in jouw geval het meest practische.

Zelf ook paar keer voor de deur gestaan.
1e x hond op onderste knip gaan zitten (had hond net 2 dagen), dus zat deur van binnen op slot.
Gelukkig hartje zomer.
Met hulp van buren (hun gereedschap en trap) door het keukenraam naar binnen gewurmd.

Vorige keer, sleutels thuis vergeten, lagen gelukkig in de gang.
Magneet geleend na belrondje bij kennissen (goede dynamo magneet) die aan strotouw vastgemaakt
die weer vast met duc tape en aan de achterkant van mijn bezem die altijd op de gallerij staat.
Hengelen maar!!!
Heeft even geduurd, maar is gelukt.

Dat met zo'n pasje heet geloof ik flipperen :+ schijnt hele bekende truc te zijn.
Ik krijg er echter geen deur mee open.
Ik adviseer een klanten kaart ipv bankpasje :D of je wegenwacht kaart.

MoSt81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 22:17

_Dune_ schreef:
AustriaTrick schreef:

Hahahaha! Gelukkig werkt mijn methode alleen als de deur niet op slot zit, en dat zit 'ie altijd, behalve als ik de deur dichtgooi met de sleutel er nog in aan de binnenkant...

Bij mij ook, maar weet nu nog beter dat ik em altijd op slot moet doen. Heb s nachts ook nog een extra sluiting erop. Inbreken is zo makkelijk als mensen de deur niet op slot doen, trouwens ook als de sleutel nog in het slot zit en de deur wel op slot is. Dat heeft een inbreker bij een vriendin van mij gedaan. Die boorde gewoon een gaatje bij het slot en kon daardoor de sleutel omdraaien.

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 22:36

euhhh, achterdeur heeft meestal de scharnieren aan de buitenzijde, soms ramen ook. Als je geluk hebt en je ouders hebben t niet al te goed beveiligd, kan je de buurman wellicht even lief aankijken of die de scharnieren even opentikt (pennetje eruit). Ben jij binnen..... deur of raam terug, en vooral dan tegen je ouders zeggen dat ze betere scharnieren moeten aanschaffen _O-

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 22:39

MarliesV schreef:
TS, zorg wel even dat iemand filmt als je het probeert

:') Meelevend als de bokkers zijn.

Hopelijk vind je een manier om binnen te komen, ook ik wacht met spanning op het filmpje :+