Praten tegen dieren is voor mij de normaalste zaak van de wereld..
Tegen mezelf praten ook

(ik kan moeilijk stil zijn, en hardop denken of juist over niks praten heeft ook wel wat )
Ik denk regelmatig in het duits, en begin dan duits te spreken zonder dat ik het weet
en veel mensen die me raar aankijken of niet verstaan
Met muziek, zing (lees Blèr) ik ook altijd mee of sta ik inderdaad te dansen..
Ik heb ook de gewoonte om als ik langs het aquarium loop de vissen te voeren
(ze krijgen daarom ook maar héél weinig per keer
als (ik denk dat) niemand me ziet, lekker gek huppelen (moet nogal een stukje lopen vanaf de plek waar mijn auto staat (achter de schuur) tot aan huis)
Voor ik ga slapen meerdere keren kijken of de wekker echt aan staat en op de goede tijd staat!Een tompouce eet ik altijd eerst de onderkant, dan de pudding en dan pas de bovenkant (omdat het glazuur zó lekker is, bewaar ik dat voor het laatst

Volume van mijn autoradio mag nooit op nummer 13 staan (verder ben ik niet bijgelovig hoor! )
Als ik de koeien ga melken, moet ik altijd aan de rechterkant beginnen

Ook wanneer ik bij een veehouder ben die altijd links begint, begin ik toch rechts..
Als ik een tijdschrift uit de kast pak, pak ik altijd die van onderen.. (van boven is makkelijker en ze liggen niet op volgorde)
Ik trek altijd eerst mijn linkerschoen aan?
Als de wc-rol met het losse blaadje richting de muur hangt draai ik het altijd om, onafhankelijk van of ik thuis of ergens anders ben..
Zingen onder de douche (natuurlijk een zeer bekende)
Cd's moeten recht in het hoesje zitten, dus als ik het hoesje open, moet de tekst rechtop staan..
Na het opzadelen, controleren of de beugelriemen een gelijke lengte hebben (terwijl ik de enige ben die het zadel gebruikt en ze de vorige keer ook gelijk waren)
pfff en dit is nog maar het begin

heb er lang overna moeten denken, maar langzamerhand schoten ze toch tebinnen..
Als ik dit lees lijk ik echt een debiel!!

Er zal nog wel veel meer zijn, maar dat zal ik nog niet ontdekt hebben xD