Ervaringen Sarenza.nl

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Ervaringen Sarenza.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-12 19:06

Hoi!

Ik ben van plan om All Stars te gaan bestellen via internet en de schoenen die ik wil hebben, hebben ze bijna nergens! Nou zag ik ze toevallig wel staan op sarenza.nl maar ik vroeg me af wat jullie ervaringen zijn met deze site?
Het gaat trouwens om deze schoenen

FirebirdM
Berichten: 536
Geregistreerd: 15-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 19:24

Ik heb daar vorig jaar in oktober twee paar schoenen besteld. De drie werkdagen levertijd die ze beloven halen ze niet, zoals overal op internet wel te lezen is, maar ik had mijn schoenen in ieder geval binnen een week. Alles was verder netjes in orde. :)

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Re: Ervaringen Sarenza.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-12 19:28

Ah ok :)
Zou jij er dan weer schoenen bestellen of niet?

FirebirdM
Berichten: 536
Geregistreerd: 15-12-06

Re: Ervaringen Sarenza.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 19:31

Ja hoor, ik had immers van tevoren gelezen dat ze er hoogstwaarschijnlijk niet met drie dagen zouden zijn dus ik zat niet in de stress. :') De schoenen waren wel met drie dagen in Nederland (magazijn zit in Frankrijk) maar daarmee zijn ze nog niet bij je huis... Pakkettracecode werkte toen na een dag of twee pas geloof ik, uiteindelijk zes dagen gewacht.

Misschien is het inmiddels beter hoor, maar het zijn in ieder geval geen oplichters. ;) Je krijgt netjes je spullen en ze hebben vaak leuke kortingsacties.

Destination
Berichten: 12744
Geregistreerd: 17-10-07
Woonplaats: Duitsland

Re: Ervaringen Sarenza.nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-12 19:34

Bedankt! :)

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 20:32

Ik heb er 1 keer iets besteld en ben er wel tevreden over. Heb wel even van tevoren gekeken hoe het zat met terugsturen aangezien het magazijn idd in Frankrijk zit, maar dat is geen probleem en er zat een afleverpunt om de hoek dus ook niet erg lastig. Ik zou er zo weer iets bestellen!

Nadia
Oppermuts

Berichten: 28702
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Ervaringen Sarenza.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-12 14:20