slechtste film die je hebt gezien?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 22:48

susan schreef:
[quote="youngster
Wat ik ook vreselijk vind ik Lord of the rings, volgens mij ben ik bijna de enige nederlander die het gewoon 5 minuten heeft volgehouden, wat een rotfilm.. Maargoed dat vind ik van alle science fiction films..
[/quote]

uhmm lord of the rings valt toch echt binnen de fantasy en niet de sience
fiction.
en idd denk ik dat jij de enige nederlander bent die dit geen leuke film vond


LOTR was fantasy/advanture volgens mij. Een kruising. Tong uitsteken Ik ben er helemaal gek van, die film is gewoon zoo geweldig goed gemaakt! Dat is echt een van de weinige films waarbij ik zoiets heb van: Wow! Kwijl
Maar smaken verschillen, mijn moeder vindt er ook niets aan, dus je bent niet de enige Nederlander hoor. Knipoog

De stomste film die ik gezien heb was een of andere japanse vechtfilm. Echt zooo vaag, er was geen touw aan vast te knopen. Over een of ander gozertje met messen in zijn schoenen die heel nep iedereen doormidden hakte enzo. En echt zooo nep dat het ook niet eng was ofzo, houd zowiezo niet zo van films met alleen maar bloed erin maar als er nog een beetje verhaallijn in zit vind ik het niet erg.
Maar die film, echt, ik had geen idee waar het over ging. Slapen

Mellow

Berichten: 6471
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-03 12:24

waar gaat die vanilla sky over?
bekende titel nl.

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 12:49

ik vin de james bond films nou ook niet echt super (sorry hou nou eenmaal niet van james bond films)

Mellow

Berichten: 6471
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-03 13:03

nee, elke keer hetzelfde verhaal.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 13:13

Ik vind jeepers creepers ook heel lelijk, iedereen vondt m zo eng, najah Gaaaap ik niet echt opzich.

Ik val bij elke film in slaap, of die nou leuk is ofniet, en vooral in de bioscoop.
Als ik er smiddags heen ga niet, maar s'avonds wel haha.En thuis op de bank ook.
Ach..ik kan er niks aan doen.Zo heb ik een keer een DVD 5x gehuurd.Die man vroeg of ik m zo leuk vond, nee ik heb hem nog niet afgekeken haha.
Ach..ik heb eigenlijk heel veel slechte films gezien maar ben de meeste titels vergeten.
Vaak zijnhet ook van die horrorfilms die er erg nep uitzien.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 13:44

Irritant"]
[quote="Fairie schreef:
2 Weeks Notice...
En dan nog verkozen tot beste comedie van de zomer...
Nou, verschrikkelijk hoor! Misselijk

Ja die hebben wij samen nog gekeken Tong uitsteken Was echt erg of niet? Knipoog
Nog nooit zo`n saaie boutfilm gezien als die. Pff, wij dachten echt van; o verkozen tot beste comedie van de zomer....nou dus not he!
[/quote]
Inderdaad... Hij was Misselijk om te kotsen
Zo'n flauwe fake film

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 14:00

Lord of the rings is geen slechte film, dat is denk ik een feit Scheve mond
Het is op dit moment een van de beste films. (Dat is gewoon zo, die video/dvd gaan als warme broodjes)
Maar dat was toen ook bij Titanic.. Ik vond er niet veel aan, terwijl het toch wel een kaskraker was..

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 14:55

Oceans Eleven was het die ik zo super slecht vond, vond er dus echt geen ruk aan!

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 19:37

Dinsdag(volgens mij) heb ik They gezien. Wat een stomme film, bah.. Scheve mond
Als ik ergens niet tegen kan zijn het wel van die horrors/thrillers waar alles zo voorspelbaar gebeurt...

De film gaat over monsters die kinderen brandmerken en later, als ze groot zijn, opsporen en meenemen naar hun wereld(om ze op te eten uiteraard) Die monsters kunnen niet tegen licht, ze zijn er alleen in het donker.
Dan is er zo'n meisje dat(uiteraard) 's nachtst nog even gaat zwemmen. Dan gaan(uiteraard) de lichten opeens uit. Dan kan(uiteraard) de deur niet meer open. Toen ging ze(uiteraard) dood.

Op zich wel een leuk verhaal en de monsters waren best cool(je zag ze niet goed, dat maakt het eng) maar alles was zo voorspelbaar. En er zaten fouten in. De monsters konden in een kamer komen waar een raam zat. Geen helder daglicht maar wel daglicht.. klopt niet

yindey

Berichten: 1270
Geregistreerd: 07-07-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 20:50

De Film Wasabi was voor mij een grote flop! Er werd toen aan mij verteld dat het een leuke film was maar ik vond hem oersaai!
Ook de James Bond films vond ik niet echt geweldig Scheve mond

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 20:51

Kindergartencop, met Arnie - ik - ben - nu - gouvernor - Zwartenegger Knipoog (gb)

Oh en 'the blue lagoon' *Bleeeegh*

Daihyo

Berichten: 88048
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 21:47

Ik vond The Ring echt een lachertje. Ik heb echt van veel mensen gehoord dat ze niet konden slapen, niet in het donker over straat durfden, enz. Dus ik dacht, laat ik die film ook eens kijken. Ik heb hem zelfs gekocht, want ik hou wel van dat soort films. Psychologisch. Maar goed, ik vond er dus echt niets aan. En zeker niet eng!

Mellow

Berichten: 6471
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-03 10:46

Amanda schreef:
Ik vond The Ring echt een lachertje. Ik heb echt van veel mensen gehoord dat ze niet konden slapen, niet in het donker over straat durfden, enz. Dus ik dacht, laat ik die film ook eens kijken. Ik heb hem zelfs gekocht, want ik hou wel van dat soort films. Psychologisch. Maar goed, ik vond er dus echt niets aan. En zeker niet eng!


nou ik dus ook.
vond er niks aan en ook niks engs.

Mereltje

Berichten: 4485
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-03 13:38

youngster"]
[quote="Rainie schreef:
Over trumanshow gesproken, Cable Guy is ook flink waardeloos.. Scheve mond


Helemaal mee eens, echt twee vreselijk slechte films van Jim Carrey..
Wat ik ook vreselijk vind ik Lord of the rings, volgens mij ben ik bijna de enige nederlander die het gewoon 5 minuten heeft volgehouden, wat een rotfilm.. Maargoed dat vind ik van alle science fiction films..
[/quote]


Nee je bent niet de enige !
Ik heb het wel de hele film door volgehouden, maar ik vond Lord of the rings ook vreselijk

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 00:38

Moonlover schreef:
Oceans Eleven was het die ik zo super slecht vond, vond er dus echt geen ruk aan!


vond ik juist een super leuke film!
super gewoon! *LOL*

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 00:42

orri schreef:
Kindergartencop, met Arnie - ik - ben - nu - gouvernor - Zwartenegger Knipoog (gb)

Oh en 'the blue lagoon' *Bleeeegh*


kindergartencop zaterdagavond op tv gezien zeker....

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 01:52

Nee... ik heb hem in de bioscoop gezien, ben gewoon tijdens de film in slaap gevallen *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 11:09

ocean eleven bleeeh , en 'the matrix reloaded'en nog wel een paar van die debiele kinderfilms maar die vindt iedereen debiel (ik zeg niets over pokem Gaaaap , die ik helemaal geweldig vond want je kreeg een gratis pokemon kaart)*gnif* , wat toen trouwens 8hoor

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 11:36

TongeR"]
[quote="Amanda schreef:
Ik vond The Ring echt een lachertje. Ik heb echt van veel mensen gehoord dat ze niet konden slapen, niet in het donker over straat durfden, enz. Dus ik dacht, laat ik die film ook eens kijken. Ik heb hem zelfs gekocht, want ik hou wel van dat soort films. Psychologisch. Maar goed, ik vond er dus echt niets aan. En zeker niet eng!


nou ik dus ook.
vond er niks aan en ook niks engs.
[/quote]

Ik ook niet zo, eigenlijk. Dat meisje in die put was wel schattig. Ach gut
Haha! Maar goed, wij hebben de dvd (weet niet waarom, heb hem niet gehaald) en ik ben nog steeds niet dood. *LOL*
Misschien werkt het niet bij dvd's.. Schijnheilig Ik snap echt niet dat mensen ervan gaan denen dat ze na zeven dagen dood gaan. Erg goedgelovig ben je dan. Knipoog

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 11:45

e_l_m_o"]
[quote="Moonlover schreef:
Oceans Eleven was het die ik zo super slecht vond, vond er dus echt geen ruk aan!


vond ik juist een super leuke film!
super gewoon! *LOL*
[/quote]

Ik ook dus, maar dat zal ook wel komen omdat Matt Damon er in meespeelt.. OK dan!

assie

Berichten: 9487
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 11:46

Clien schreef:
Oesters van namkee, sjeees wat een butfilm, zat helemaal geen verhaal in, alleen maar nederlands geflikflooi, vond er echt niets aan!

Ja duuh, dat hoort in 'n Nederlandse film Knipoog . Geen Nederlandse film zonder 'n hoop gesex erin. (oke, béétje gegeneraliseerd) Tong uitsteken

De slechtste films die ik ooit heb gezien: Queen of the Damned met Aaliyah (niet goed opgebouwd gewoon), Matrix vond ik ook niet zo super, wat 'n saai gebeuren, vooral Reloaded.
En ik had net nog 'n naam in m'n hoofd waarvan ik dacht: BAH! Maar kan er nu niet meer opkomen Frusty Blond

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 11:48

The matchstick men, met Nicolas cage.. Draait nog niet zo heel lang in de bios, maar wat een rotfilm, je zou inslaap vallen..De 2de helft ging nog wel..maar het is geen aanrader vind ik