Ik ben mijn kamer zat..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ghostattack

Berichten: 11239
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Ik ben mijn kamer zat..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-12 21:48

Jaa, deze kamer is al zo ingericht sinds ik een jaar of 9/10 ben.. Niet heel gek dat je dan op je 16e denkt 'Hmmm..'

Maar volgens mij zijn mijn plannen niet helemaal realistisch :+
Mijn kamer is nu helemaal paars, 2 verschillende kleuren paars op de muren. 1 muur zilver behang en mijn kast is ook zilver. Bed en bureau zijn gewoon licht hout.
Ik ben het echt helemaal zat dat paars :')

Wat ik wil:
Ik ben een diehard fan van Linkin Park. Dus de muren moeten weer helemaal wit. Op 1 muur wil ik zoiets:
Afbeelding
(Dat bruine is een plintje hahah)
Zo mooi gaat natuurlijk nooit lukken, maar zwarte figuurtjes die erop lijken vind ik al best! :+
De andere muren gewoon wit, posters en vlaggen ophangen. Maar op 1 muur wil ik allemaal quotes van songteksten. (Dat wordt moeilijk kiezen haha)

Niet helemaal realistisch denk ik ? :D Die posters gaan wel lukken, maar waar vind je iemand die netjes een aantal figuren op je muur kan schilderen?
Mijn bankje moet ook echt de deur uit.. Dat ding is niet om op te zitten, maar om je spullen op kwijt te kunnen :)* Weg ermee dus.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33795
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Ik ben mijn kamer zat..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 21:49

Maar wat als je daar over een tijdje niet meer fan van bent.. :')
ik zou ze heel groot uitpringen, uitknippen en dan spuiten :j

Lynn_Nikita

Berichten: 25460
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 21:50

kun je geen sticker laten maken die je erop plakt?

Roosch

Berichten: 36656
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 21:51

Ergens bij een drukkerij de poster op het gewenste formaat laten drukken, uitknippen, spuitbus zwarte verf er overheen en hoppa, uw Linkin Park-muur. :Y)

Wat voor songteksten wil je op de andere muren? Ik bedoel meer qua bands, alleen LP of ook van andere bands?

kohtje

Berichten: 8104
Geregistreerd: 26-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 21:51

Je kan toch van die muurstickers laten maken?

Donkerblauw

Berichten: 8521
Geregistreerd: 11-09-11
Woonplaats: Gotham City

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 21:51

Volgens mij kun je ook foto's (dus in jouw geval de Linkin Park-poster) op behang laten drukken. Misschien is dat iets?
En anders zitten er hier op Bokt misschien nog wel wat teken-/schildertalenten die je kunnen helpen. :)

Seraphim
Berichten: 6199
Geregistreerd: 19-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 21:52

Lijkt me doodeng, zwarte silouetten op een witte muur. Ik zou me kapotschrikken als ik 's nachts wakker zou worden :=

Ghostattack

Berichten: 11239
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-12 21:52

@MarlindeRooz
Haha, ja zat ik ook aan te denken. Maar dat is dan pech voor mij. Dan heb ik hetzelfde probleem als nu :') Vroeger vond ik paars helemaal geweldig.. Nu wordt ik er haast depressief van _O-
Hoe wil ik heel groot uitprinten met een normale printer? :P

@Roosch
Songteksten denk ik alleen van LP, maar als ik toevallig iets vind van een andere band mag het er ook wel tussen haha

@Lynn_Nikita
Zou dat kunnen? :P

Ghostattack

Berichten: 11239
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-12 21:53

Seraphim schreef:
Lijkt me doodeng, zwarte silouetten op een witte muur. Ik zou me kapotschrikken als ik 's nachts wakker zou worden :=


Het komt op een muur die je niet kan zien als je in bed ligt haha :')

Dobel

Berichten: 4976
Geregistreerd: 18-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 21:53

volgens mij kan je posterbehang ofzo laten maken. Hoorde wel eens iemand die een foto van haar en haar paard op 1 hele muur had gemaakt met behang

Maartje1990

Berichten: 22278
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 21:54

Nou, als je 'al' 16 bent, denk ik dat je misschien over 5 jaar wenst dat je iets neutraals had gedaan....

Ik ben ondertussen 21 en heb rond m'n 16e heel m'n kamer 'behangen' met posters..... ik vind 't nu écht afschuwelijk, maar 't zijn er zoveel kan de puf niet opbrengen ze weg te halen. Wens nu heel erg dat ik 't nóóit gedaan had :')

Wil je er gewoon even op attent maken dat je daar ook over nadenkt.

Ik zit daarnaast trouwens ook op kamers, maar in 't weekend ben ik nog bij m'n ouders.

Depende

Berichten: 3513
Geregistreerd: 19-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 21:54

Je zou ook kunnen proberen om met een beamer het plaatje op de muur projecteren en het overtrekken. Dat werkt vrij goed. Maar weet je zeker dat je hier nog naar wilt kijken tot je uit huis gaat? :=

Ghostattack

Berichten: 11239
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-12 21:56

Dat je je kamer zat bent na een tijdje zal altijd wel blijven.. Of het is gewoon iets van mij :')
Of ik nu een saaie kamer neem met alleen witte muren en wat meubels, dan denk ik later ook: 'Uuhh.. Had ik maar iets leuks gekozen' haha

Beamer zou opzich wel kunnen.. Maar mijn kamer is heel smal, geen idee of de afstand dan goed is.

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Re: Ik ben mijn kamer zat..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 21:58

LZP -> HTT

Maartje1990

Berichten: 22278
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 21:59

Ghostattack schreef:
Dat je je kamer zat bent na een tijdje zal altijd wel blijven.. Of het is gewoon iets van mij :')
Of ik nu een saaie kamer neem met alleen witte muren en wat meubels, dan denk ik later ook: 'Uuhh.. Had ik maar iets leuks gekozen' haha

Beamer zou opzich wel kunnen.. Maar mijn kamer is heel smal, geen idee of de afstand dan goed is.


weet je dat zeker? Bedenk je wel dat je nu 16 bent en, geen offence, tieners veranderen nogal geregeld van gedachte etc.

Roosch

Berichten: 36656
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 22:00

*grinnikt

Toch wel typisch als je er op schrijft

I'm breaking the habit
Tonight
I'll paint it on the walls

Songteksten zijn heel persoonlijk. Voor mijzelf zou ik graag 'So close, no matter how far. Nothing else matters' op de muur willen hebben.

Kaboutertjes

Berichten: 829
Geregistreerd: 15-07-06
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 22:01

Bij een reclame (sign) bedrijf kun je een foto of tekst op een behang sticker laten drukken.
Dit soort behang kun je zelf opplakken maar er ook zo weer afhalen.

Zelf zou ik alleen voor de tekst gaan.
Misschien een zin uit een liedje ofzo.

Ghostattack

Berichten: 11239
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-12 22:01

Zeker weten doe ik nooit. Maar ik wil in ieder geval af van dit paarse geheel :+ Die zwarte figuren kun je nog wel wegverven lijkt mij. Als je ze tenminste erop verft. Sticket zal iets moeilijker gaan denk ik?
Die quotes uit songteksten blijven mooi, daar zit een betekenis achter.

@Roosch
Hahaha, die is wel goed _O-

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Re: Ik ben mijn kamer zat..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 15:19

Muurstickers zijn zo gemaakt dat je ze er makkelijk van af krijgt. Behangen is ook een goede optie natuurlijk. Kun je er altijd zo af krijgen of overschilderen. Zwart overschilderen met wit kan natuurlijk ook, maar zorg dan wel voor een extra dekkende professionele verf (Drost, Sikkens, etc) want met een latexje van de Kwantum ga je schilderen tot je een ons weegt.

Ankje11
Berichten: 1264
Geregistreerd: 08-07-09

Re: Ik ben mijn kamer zat..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 15:30

Ik weet wel een bedrijf waar je stickers kan laten maken (doen ook plakbelettering e.d dat is het zelfde)
Als je een foto oid hebt kan je het sturen met de wens wat je wilt en hun draaien!

papagroom

Berichten: 5410
Geregistreerd: 19-07-10
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 18:34

Ghostattack schreef:
Jaa, deze kamer is al zo ingericht sinds ik een jaar of 9/10 ben.. Niet heel gek dat je dan op je 16e denkt 'Hmmm..'

Maar volgens mij zijn mijn plannen niet helemaal realistisch :+
Mijn kamer is nu helemaal paars, 2 verschillende kleuren paars op de muren. 1 muur zilver behang en mijn kast is ook zilver. Bed en bureau zijn gewoon licht hout.
Ik ben het echt helemaal zat dat paars :')

Wat ik wil:
Ik ben een diehard fan van Linkin Park. Dus de muren moeten weer helemaal wit. Op 1 muur wil ik zoiets:
Afbeelding
(Dat bruine is een plintje hahah)
Zo mooi gaat natuurlijk nooit lukken, maar zwarte figuurtjes die erop lijken vind ik al best! :+
De andere muren gewoon wit, posters en vlaggen ophangen. Maar op 1 muur wil ik allemaal quotes van songteksten. (Dat wordt moeilijk kiezen haha)

Niet helemaal realistisch denk ik ? :D Die posters gaan wel lukken, maar waar vind je iemand die netjes een aantal figuren op je muur kan schilderen?
Mijn bankje moet ook echt de deur uit.. Dat ding is niet om op te zitten, maar om je spullen op kwijt te kunnen :)* Weg ermee dus.

Voor de prijs van slechts €38/m2,maak ik hier zo een kamerbreed/hoog fotobehang van.
Meer info kun je vragen via de wb shop, http://WWW.peetkarstenvanharlingen.nl of http://WWW.pkvh.nl

gr Peter