Groetjes vanuit Turkije

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Groetjes vanuit Turkije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-03 22:02

Hallo allemaal

Even snel een berichtje vanuıt Alanya. Ik ben hier een weekje met mijn vader en mijn zus. Het ıs hier overdag toch zon 26 graden. İn de avond koelt het snel af. Maar ach Haha!
Lekker op het strand gelegen en net gehandeld in de stad. Ik probeer de lol van de verkopers maar in te zien. Aan het einde van de week kan ık ze niet mee zien denk ik.
Lekker eten voor de rest. Net appartement. Ik moet nog wel van alles doen aan school. Das wel balen maar heb een laptop kunnen regelen. Dus kan alsnog wat doen. Anders red ik dat niet in de vakantie.
Hopelijk is het bij jullie ook nog aardig weer!


Tot volgende week allemaal!

Finduilas
Berichten: 3116
Geregistreerd: 25-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 22:04

oooh 26 graden OK dan! hier is het toch wel wat kouder... Haha! maar ach!
verder veel plezier nog

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 22:10

Grr, gaat iedereen op vakantie ofzo. En ik helemaal alleen hier thuis zitten.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-03 23:55

Lekker, nog steeds 26 graden! Ik ben ook net een weekje in Alanya geweest, wij gingen er 4 oktober weg en toen was het daar nog een graadje of 30. Kom je 's nachts thuis in een druilerig en koud Nederland, brr...

Die verkopers kun je na een week idd echt missen als kiespijn! Ik ben trouwens helemaal weg van die stoffen lampionnetjes in allerlei kleuren die je in bijna alle winkels ziet, heb er drie gekocht (twee kleine als cadeau voor mijn zusjes en een grote voor mezelf), maar ik had mijn hele huis wel vol willen hangen! *LOL*

Fijne vakantie nog! Cool

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-03 15:07

OOOOOOOOOhhhhhhhhhh heerlijk,ik ben jaloers op je!
Helaas moet ik wachten tot 13 juli 2004!
Geniet er maar even lekker van,als je terug komt kunnen je schaatsen misschien uit het vet!!! Hahahahha grapje zo erg is het ook nog niet hoor!
Fijne dagen nog!!! Groetjes van Lundi