Ik mis je....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BonteLisa

Berichten: 1068
Geregistreerd: 01-11-09

Ik mis je....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-12 01:28

Oke dit moet ik even kwijt. Ik heb een opa aan mijn moeders kant die ernstige leverkanker heeft en mijn moeder en oma hebben het daar erg zwaar mee. En deze laatste week ging het ook al niet goed met de vader van mijn vader. Hij kreeg veel slijm en kon niet meer slikken waardoor veel eten in zijn longen is gekomen. Het ging infecteren en daardoor, werd hij nog zieker. Ze waren al gestopt om hem Voedsel te geven en hij kreeg alleen nog maar vocht. Hij had heel erg moeite met ademen.
Iedereen vroeg mij om bij hem te komen kijken, maar ik weigerde ookal had ik hem in geen tijden gezien. Maar ik herinnerde hem liever hoe ik hem nog uit mijn herinneringen ken. Ze hebben de pastoor laten komen en hebben zeg maar zijn zonde weggehaald ofzo.
Ik geloof hier niet en weet ook niet hoe het heet of betekent maar vond het wel een mooi gebaar.
Een uurtje later stierf hij, mijn vader waakte net over hem. en ik weet dat hij het heel moeilijk heeft.
Ik ben van mezelf heel gesloten en mijn moeder denkt ook daardoor dat ik er niks om geef. Maar eigenlijk zit het best diep.
Dit ga ik haar dus ook echt niet vertellen.
ookal zag ik mijn opa bijna nooit toch voelt het heel raar dat hij er niet meer is.
Hij is 92 jaar geworden en heeft gelukkig zijn achterkleinkinderen ontmoet ;(

R.I.P Opa
We all miss you

Hhilde

Berichten: 7441
Geregistreerd: 24-12-08
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Ik mis je....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 01:34

Gecondoleerd.

En ik wil je meegeven dat ergens over praten juist goed kan zijn, ook al lijkt het soms vervelend of naar.

xNK

Berichten: 3037
Geregistreerd: 28-08-11

Re: Ik mis je....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 01:36

Ach gecondoleerd :(:)