Hond wordt niet loops

Moderators: Murthul, Muurp, EvelijnS, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-01 19:07

Nu ik toch van alles over honden lees, kan mijn vraag er ook nog wel bij.
Ik heb een Cockerspaniel-teefje (woont bij mijn ouders...) van ongeveer drie-en-een-half jaar.
Zij is nog nooit loops geweest. Van de ene kant is het wel makkelijk want je zit nooit met de troep, van de andere kant vraag ik me wel eens af of ze dan wel helemaal gezond is. Of zou ze gewoon onvruchtbaar zijn ofzo?

We hebben het idee dat ze als pup uit het nest verstoten is, want ze is erg bang voor andere honden en vreemde mensen. Als ze je eenmaal kent is ze dolenthousiast als ze je ziet. Zou dit ermee te maken kunnen hebben?

Dé website voor de wedstrijdruiter: Startlijsten.nl

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 19:29

Misschien wel. Ik ben geen DA, maar als je het zeker wil weten zou ik toch even informeren bij de dierenarts.

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-01 21:19

Is ze ook niet een bepaalde periode aantrekkelijk voor reú-en? Je ziet nl wel eens dat een teefje maar weinig vloeit, en wat ze vloeit meteen weglikt. Vaak zie je dan wel dat de vulva vergroot is, en ze reutjes gek maakt...
Als dit niet zo is zou ik idd eens met je da overleggen... Volgens mij zijn er wel testen om te kijken hoe het met de hormoonproduktie is gesteld. Die worden ook gebruikt om te kijken wat het beste tijdstip is om te laten dekken.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie