Date-update: haat, nijd en intriges...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Date-update: haat, nijd en intriges...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-03 18:18

Voor de mensen die mijn date-topics gevolgd hebben...

Zondag ben ik wezen koffiedrinken met mijn vriendin A. Ze moest toch even wat kwijt. Ik zou namelijk gemeen Extreme duivel geweest zijn tegen X en Y (zie vorige topic; X de meneer die wilde dat ik mijn eten betaalde >;) , Y een vriend die onder mijn raam stond te roepen of ie bij me mocht slapen Gaaaap ). Misschien zat daar wel iets in, ik heb er namelijk een handje van om een beetje naar te gaan doen als kerels aardig zijn tegen me, word daar namelijk erg kriebelig van ~~}>

Goed, in datzelfde gesprek vroeg ik lachend of ze nog een leuke vent wist. ja, haar ex. Verward Daar ben ik ook mee bevriend en op de eoa manier komt zo'n opmerking vaker naar boven. Ik heb al zo goed mogelijk geprobeerd duidelijk te maken dat ik nóóit !! aan haar ex zou zitten, dacht dat dat inmiddels duidelijk was??

Goed, ik voelde me toch wat l*llig Scheve mond tov mijn gemene-opmerkingen dus ik X en Y gebeld om mijn excuses aan te bieden en meteen afgesproken in de kroeg. Haha! Daar begon het geflirt natuurlijk weer van voor af aan Bloos

Vervolgens komt de rest van de vriendenclub binnen, na een minuutje of 10 te hebben staan praten met Z, komt zijn vriendin B naar mij toe.. 'Als ik vrienden wilde kwijtraken moest ik vooral zó doorgaan Blauw oog '.. Okee..? Ik dacht dat ze het vervelend vond dat ik met haar vriend had staan praten (die met iedereen vreemd gaat behalve met mij Rolleyes - toevallig - ) dus ik zeg sorry. Néé, dat was het niet, ik hing om ál die kerels heen Blond en was weinig oprecht! Okeee..??? Nou, zo'n k-opmerking Stoom uit je oren in combi met flink wat rosé betekende dus exit voor Laura, X heeft me heel lief naar huis gebracht. Die opperde dat mensen dachten dat ik dus achter de exvriend van vriendin A aanzat. Frusty

De volgende ochtend - na dus geen oog dicht te hebben gedaan Ziek - wilde ik dit wel éventjes tot op de bodem uitzoeken. Heb A gebeld of ze écht dacht dat ik achter haar exvriend aanzat. Nee. Toen B gebeld Lips are sealed om te vragen wat ze nou bedoelde. Die vond dus dat ik 'aan alle mannen hing', 'me respectloos gedroeg tov mijn vriendinnen' en 'alle aandacht wilde opeisen' Okee. Nou dat is dan duidelijk. Verward Ik heb gezegd dat ze, als ze dat dacht, een heel verkeerd beeld van me had Verdrietig en ik het vervelend vond dat ik blijkbaar verkeerd begrepen word. Ik wíl helemaal niks met X, Y, Z of vriend van A!!! Slapen Als ik niet aardig tegen ze doen ben ik blijkbaar gemeen, en zij weten zelf dondersgoed waar ze aan toe zijn, ik ben heel eerlijk dat ik niks wil. Tuurlijk flirt ik wel eens met ze Pling maar goed, het zijn volwassen kerels, die aan daar niet aan dood?? 'Alle vrouwen zouden naar B toegegaan zijn om zich over mij te beklagen'. Daar kwam dus de aap uit de mouw. Nou leuk is dat, 'alle vrouwen' zijn in deze mijn vriendin A en haar zus. A is naar mij toegekomen en heeft niks achter mijn rug gedaan, zei ze al. Uiteindelijk bleek dus dat haar zus inderdaad dacht dat ik het op vriendin A's exvriend voorzien had. >;)

Sjongejonge. Geloof dat ik nu alles opgehelderd heb. Wat een ellénde zeg. Boos! Heb ook meteen geroepen dat ik graag dingen wil horen van die mensen zelf ipv in de kroeg door B zowat uitgescholden te worden. Heb toch steeds het gevoel dat het hier voor een groot deel om jaloezie draait ofzo. Beetje jammer hoor... Ach gut

***
Extra edit: In een vrij aangeschoten bui heb ik tegen het zusje van X (die mij smste 'wat mijn budget was' toen hij me uitgenodigd had voor het eten ) geroepen dat ik X best aardig vond maar gewoon gezellig wilde eten - zolang hij maar betaalde. Geld, geld! Wist ik veel dat dat zijn zúsje was.. Oeps. Bloos! Nu roept ie dat ik het goed kan maken door hem te trakteren op de japanner. Á 80euri pp. Ik dácht het niet he..... Haha!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 18:23

Waarom vind ik dit nou echt een Laura-verhaal? *LOL*

Ik kan er niks zinnigs op zeggen, maar ik vind het wel erg grappig om te lezen en tegelijk blij dat ik niet in die situatie zit Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 18:24

*ehmmmmm* Okee, ik snap het nog Tong uitsteken.

Samantha_

Berichten: 10809
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 18:26

Het is idd een heel komisch verhaal om te lezen, maar ook wel vervelend voor jou al dat gelul over je! Ik denk dat al die vrouwen jaloers op je zijn, op het feit dat jij er lekker op los kan flirten, en dat alle mannen dat ook wel erg leuk vinden!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-03 18:27

Hihi ja ik denk ik ga de mensen maar gewoon A-B, X-Y-Z noemen want als ik begin met 'de vriend van de vriendin waarmee ik koffie ging drinken' dan wordt het helemaal vaag Haha!

Samantha, Het vreemde is, dat afgezien van B en Z, de rest ook allemaal vrijgezel is.
Okee, we zijn groepje dat altijd met elkaar optrekt, en daar zitten dus inderdaad een paar kerels bij dat nogal om mij heen hangt (zo zie ik dat dus. Imo ben ik niet degene die hangt, of mee uit vraagt, of onder een raam voor romeo staat te spelen Haha! ) Ik snap wel dat andere dames dat niet leuk vinden (niet dat die iets te klagen hebben) maar het is gewoon zó duidelijk dat ik gewoon op níets uit ben! Dacht ik althans Haha!
Maar misschien maakt dat de situatie juist zo complex. je kent het he, de mannen die niet opgeven totdat je zwicht - en het voetstuk waar je dan op geplaatst wordt. Gaaaap Tsja, sorry... Verward