Wintersport V.S./Canada

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fitzroy

Berichten: 25090
Geregistreerd: 11-01-01

Wintersport V.S./Canada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-03 10:36

Wie heeft dat wel eens gedaan en hoe zijn je ervaringen qua drukte bij de liften, gezelligheid na het skieen enz enz.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 10:45

Hmmmm..... Vermont *LOL*

Europe is our playground

Corona

Berichten: 781
Geregistreerd: 01-08-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 16:44

hoi,
leuk hoor, ik ben in 2000 op wintersport geweest naar Killington in Vermont, USA. echt heel gaaf vond ik, alleen kan ik het niet vergelijken met andere landen want ik ben alleen nog maar in Vermont geweest. Ik vind het erg gezellig, relaxed. niet druk bij de liften, leuke appartementen. wel zaten wij ver van de pistes dus dan heb je wel een auto nodig. ik woonde toen in Connecticut en ik was met twee vriendinnen daarheen gegaan voor een lang weekend, dus wij hadden al een auto mee.
verder hadden wij goed sneeuw, 's nachts spoten ze bij met machines en om 4 uur gingen de liften dicht. ik weet niet of dat overal is?
verder is het qua prijs niet echt duur, alleen moet je er vanuit Nederlad natuurlijk wel eerst heen vliegen en dat is duur.
conclusie: als ze mij nu zouden vragen, zou ik vanavond nog mijn koffers pakken om te gaan, erg leuke tijd gehad.
de periode dat wij er waren was in het Thanksgiving weekend by the way.

Bon Jovi rules!

Fitzroy

Berichten: 25090
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-03 19:08

Heeft er niemand ervaring met wintersport in Colorado?

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 19:23

Ik heb twee keer in Colorado geskied, bij Breckenridge. Echt super skieen daar! Hangt natuurlijk een beetje af wanneer je gaat, maar toen ik er was viel het mee met de drukte.

Ga trouwens deze winter weer, kan niet wachten, skieen is zo gaaf!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carina, dolor, Esbjerg, GoogleAdsense, Hicaria, Iloveiswan, kamsel, MarJon, Mirranda, Pantykous, pyrrhus, Stef_Diva, Theseus, Traiectum, Winna, xxmichellexx, YandexBot, Yom, Zirkonia en 173 bezoekers