Wat is de beste mascara?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 18:21

welke kleur hebben jullie meestal?

eentje die niet zo duur is, maar wel goed blijft zitten is de waterproof van miss sporty. (en dan de cacoa bruine Tong uitsteken )


Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 21:19

Avanti schreef:
l óreal double extension.

Witte en zwarte mascara en hij is echt geweldig OK dan! Hij kost 13 of 14 euro.



Ik heb van mezelf helaas geen lange wimpers, maar sinds ik deze mascara gebruik, is dat toch wel een heel stuk verbeterd OK dan! ! Ik heb voorheen altijd van alles door elkaar gebruikt; van de dure merken(Lancôme, Estee Lauder, Dior...) tot de goekope(re) (HEMA, miss Sporty) en ben toen een tijd blijven hangen bij die roze van Maybeline.
Maar nu dus voor mij de double extension !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 21:30

Ik heb Aqua Lash van Max Factor. Waterproof, heb ik ook wel nodig aangezien mijn lenzen regelmatig vinden dat m'n ogen moeten gaan tranen Frusty
Bevalt prima, heb geen idee hoe duur 'ie is eigenlijk. Dacht iets van 7 nog wat.
Kleur zwart/bruin.

Nog steeds lief verlegen en onschuldig

ShadowFax
Berichten: 2334
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 21:33

Shiseido... Violet. Zwarte mascara, maar heeft een paarse gloed als je in de zon kijkt. Heel mooi. Erg mooi prijskaartje ook Scheve mond (geloof dat ik er ooit 30 gulden voor heb betaald)
Maar.... als je deze mascara een keer hebt gebruikt, wil je nooit meer anders. Alleen met water haal de mascara van je ogen. IDEAAALLLL!

Maarja, je moet er dus wel wat voor over hebben.

Ennuh, hebben jullie dat nou ook altijd, dat je je eigenlijk afvraagt bij het kopen van mascara of overal evenveel in zit Lachen Hoe weet je nou dat het helemaal vol zit... naja.... Tong uitsteken

Daantjuh2003
Berichten: 8
Geregistreerd: 01-10-03
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 19:01

Rinske:
Ik gebruik altijd Lash Architect (merk weet ik zo niet meer). Werkt echt super goed, krijg je hele mooie lange volle wimpers van. Hij is alleen niet waterproof.

Deze mascara zal binnenkort wel in een waterproof variant komen, das vaak zo bij loreal. eerst doen ze de gewone, wanneer die aanslaat komt de waterproof, nog even geduld...

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 19:02

heb een donkerblauwe waterproof van de etos, werkt goed!

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

KazimirOrryS

Berichten: 1056
Geregistreerd: 15-09-03
Woonplaats: Niftrik, bij Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-03 22:19

*Tamara* schreef:
Volume Mascara van Maybelline


Deze heb ik ook werkt heel goed vind ik! Ik heb dan waterproof ik kan echt niet zonder dat!! Ik heb altijd van die uitloop acties Scheve mond naja en ik haal het eraf met van die speciale olie daarvoor gewoon van de Hema dan! Ok je hebt gelijk hij is best duur maar dan heb je ook wat!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lgw, loadihra, rien10 en 31 bezoekers