Folder Geelink Hypotheken

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Folder Geelink Hypotheken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-03 13:07

Als ik het goed heb begrepen, hebben een aantal huisgezinnen in Nederland dit weekend een folder in de brievenbus gekregen van Geelink Hypotheken. Op deze folder prijkt een foto van mijn Berner Sennenhond Baileys, die heeft meegewerkt aan deze reclamecampagne. Zoals jullie waarschijnlijk wel begrijpen zou ik heel graag in het bezit komen van een aantal van deze folders! Leuk voor het nageslacht. Helaas heeft de postbode mijn brievenbus overgeslagen met deze folder.
Dus wie oh wie heeft deze folder voor mij? Je zou mij er erg blij mee maken!!!

[BB-ITP]Aussie puppies aan het spelen
De website over mijn Aussies Face, Jay & Ike, mijn paardjes Jacqie & Jamai en mijn Siberen Noor & Chip: Chiësvar's Aussies, Quarters en Siberen.


Odin

Berichten: 2503
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 14:27

Wat raar dat de uitgever van de folder jouw niet heeft aangeboden een aantal exemplaren ervan toe te zenden?! Dat lijkt me niet meer dan normaal als je je medewerking hebt gegeven aan zo'n brochure.
Ik heb pas geleden 11 foto's van mijn honden ter beschikking gesteld aan de uitgever van een boekje over De Belgische Herder, en voor iedere geplaatste foto heb ik 2 gratis exemplaren van het boekje ontvangen. Zo kan het dus ook!

Hopelijk heeft iemand de folder nog voor je, anders zou ik het bij de uitgever proberen. Succes!

27-10-13: Weer eens wat rijfoto's: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=198&t=1748038
Romanov (Rubin Royal x Ramino x Weltmeister [OLD]): M2 + 6 dressuur

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-03 17:22

Odin schreef:
Wat raar dat de uitgever van de folder jouw niet heeft aangeboden een aantal exemplaren ervan toe te zenden?! Dat lijkt me niet meer dan normaal als je je medewerking hebt gegeven aan zo'n brochure.


Dat komt omdat het via een castingburo gegaan is. Ik ben dus gewoon betaald voor al onze medewerking en dan moet je zelf voor de televisie gaan liggen met de video in de aanslag en dit soort dingen ook zelf proberen te regelen.
Het is dus niet zo dat ik iets ter beschikking heb gesteld, m.u.v. m'n hond dan. Ze heeft voor deze campagne een nieuw kunstje geleerd en is daarvoor betaald.

[BB-ITP]Aussie puppies aan het spelen
De website over mijn Aussies Face, Jay & Ike, mijn paardjes Jacqie & Jamai en mijn Siberen Noor & Chip: Chiësvar's Aussies, Quarters en Siberen.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 19:28

Ik heb 'm hier liggen als je je adres geeft stuur ik 'm naar je op.

:evaw:

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 19:29

Wat gaaf zeg! Ik heb die folder niet gehad, ik zal er op letten Lachen

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-03 20:43

Sjimmy schreef:
Ik heb 'm hier liggen als je je adres geeft stuur ik 'm naar je op.


Super!!! Daar ben ik heel erg blij mee!! Ik pb je mijn adres.
Alvast bedankt!!!

[BB-ITP]Aussie puppies aan het spelen
De website over mijn Aussies Face, Jay & Ike, mijn paardjes Jacqie & Jamai en mijn Siberen Noor & Chip: Chiësvar's Aussies, Quarters en Siberen.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131848
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 20:55

Waarschijnlijk willen ze je bij Gelink ook wel helpen !
Ze zitten in Enschede (en het is Gelink met maar 1 "e" Knipoog ); veel succes !


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Esther, Forbiddenpie, HELder, Jade91, Kopmeeuw, leanneXXnona, MiVita, nobillity, Poekkie, SemrushBot, SimonDesteny en 70 bezoekers