Hoe vertel je iemand dat hij/zij stinkt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 10:57

Misschien wennen ze eraan Jura, als ik een lekker luchtje opspuit ruik ik hem na een uur echt niet meer, terwijl anderen hem wel ruiken.

Zweet ruik ik bij mezelf nooit, als ik het warm heb komt de geur van mijn deo naar boven Haha!

gebruiker002
Berichten: 4620
Geregistreerd: 15-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 10:58

bij ons in de groep zt ook zon jonge tegen hem zeggen we gewoon dat hij beter deo kna gebruiken enzo. ik zou op het schoolplein of onder de gym zelf parfum of deo opspuiten en aan iedereen vragen wil je wat (dus ook aan dat meisje. als ze het doet zeg je dat ze dat vaken moet doen want dan ruikt ze lekker fris.

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-03 10:59

Wat voor deo gebruik jij dan? Heb nl best een aantal deo's geprobeerd maar bij de meesten duurde het niet lang of ik rook mezelf alsnog...

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-03 10:59

Had beter de Quote-knop kunnen gebruiken.. Bloos Bedoelde vorige berichtje dus als reactie op Flair! Haha!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 11:14

flair schreef:
Misschien wennen ze eraan Jura, als ik een lekker luchtje opspuit ruik ik hem na een uur echt niet meer, terwijl anderen hem wel ruiken.


*LOL* Nee ik kan me niet voorstellen dat je dat niet ruikt! Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 11:26

Jura"]
[quote="flair schreef:
Misschien wennen ze eraan Jura, als ik een lekker luchtje opspuit ruik ik hem na een uur echt niet meer, terwijl anderen hem wel ruiken.


*LOL* Nee ik kan me niet voorstellen dat je dat niet ruikt! Haha!
[/quote]
toch is het zo. Als je het niet gewend bent, is zweetlucht heel penetrant. Zelf kan ik er echt niet tegen, het is onverdraaglijk voor mij. MAar de mensen zelf ruiken het niet. zE zijn er aan gewend. het is net als met sigarettenrook. Rokers zelf ruiken het pas als ze gestopt zijn met roken.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 11:29

*Tamara* schreef:
Wat voor deo gebruik jij dan? Heb nl best een aantal deo's geprobeerd maar bij de meesten duurde het niet lang of ik rook mezelf alsnog...


Bloos! Ik doe eerst 8x4 city life roller smeren, daarover spuit ik nog wat van dezelfde geur maar dan in spray eroverheen als ik mijn kleren al aan heb zodat het in mijn kleding gaat zitten. Clown Werkt echt perfect.

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-03 11:38

flair"]
[quote="*Tamara* schreef:
Wat voor deo gebruik jij dan? Heb nl best een aantal deo's geprobeerd maar bij de meesten duurde het niet lang of ik rook mezelf alsnog...


Bloos! Ik doe eerst 8x4 city life roller smeren, daarover spuit ik nog wat van dezelfde geur maar dan in spray eroverheen als ik mijn kleren al aan heb zodat het in mijn kleding gaat zitten. Clown Werkt echt perfect.
[/quote]

Heb nu ook City Life van 8x4 en die werkt wel goed moet ik zeggen!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 11:39

Ben een keer heel banketstaaf daarmee geweest.

Ik: snif snif, welke deo gebruik jij?
Zij: rexona ofzo.
ik: nou dan zou ik toch een andere kopen want hij werkt niet goed.

Toen zag iemand die bij die supermarkt werkte haar gelijk die middag een deo uitzoeken. *LOL* Bloos!

Niet erg social maja.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 11:41

Vooral de roller werkt erg goed Tamara, ik mocht een tijdje geen spray gebruiken na een operatie en vooral in dat ziekenhuisbed rook ik mezelf de hele tijd. (de deo dus)

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 15:57

Esme_27 schreef:
Meen ik wel hoor Sando, ik vraag dat echt weleens aan mijn vriendinnen. Vind het niet raar hoor..


Ja, maar dat zijn je goede vriendinnen, dat is wat anders...

Nona

Berichten: 295
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 19:02

het arme kind moest eens weten dat er een heel topic over haar was Tong uitsteken miss zit ze zelf nu ook wel op bokt, en is het misschien wel Flair of Avanti Tong uitsteken Wie weet....

maar het is wel zo dat je je eigen lucht neit ruikt, dat komt omdat het langzaam op komt en je er dus geleidelijk aan went.

ik gebruik ook rexona en dat werkt wel vet goei hoor, maja iedereen heeft zo ze eigen deo.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 19:08

Haha, lijkt me heeel heeeeel sterk, Nona.

iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-03 19:11

Wiskunde leeeraar bij ons stinkt!!! verschrikkelijk! echt niet meer lekker gewoon! Misselijk

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-03 20:47

Nona schreef:
het arme kind moest eens weten dat er een heel topic over haar was Tong uitsteken miss zit ze zelf nu ook wel op bokt, en is het misschien wel Flair of Avanti Tong uitsteken Wie weet....


Oew, hoop het toch niet... Bloos! Maar gok van niet eigenlijk, volgens mij heeft ze nix met paarden! Hoop ik...

[Edit]Heb ff de gebruikerslijst gecheckt en ze staat er gelukkig niet op![/Edit]