verliefd op beste vriend

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jajakall_x3

Berichten: 156
Geregistreerd: 18-08-11

verliefd op beste vriend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-13 15:48

hallo allemaal,
ik ben verliefd op mijn beste vriend ik ken hem al 4 jaar maar we zijn nog maar 1 jaar beste vrienden. ik kan echt alles tegen hem zeggen en hij ook tegen mij. nu ben ik ook verliefd op hem geworden ik weet alleen niet of hij dat ook is op mij. hij plaagt mij heel de tijd en hij doet alles voor mij.
ik durf het hem niet zeggen omdat ik bang ben om hem te verliezen.
hoe kan ik zien of hij ook verliefd is op mij?

Doubtless

Berichten: 8465
Geregistreerd: 29-12-10

Re: verliefd op beste vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 16:00

Dat kan je helaas niet zien...
Er zijn imo 2 opties:
- Je beste vriend vertellen dat je verliefd op hem bent. Je moet voor jezelf beslissen of je het risico wil lopen om je vriendschap in gevaar te brengen mocht het niet wederzijds zijn.
- Het niet bespreken met je beste vriend. Dat zou betekenen dat je niet weet of het wederzijds is en dat je niet weet of het iets kan worden...

Succes met je keuze!

jajakall_x3

Berichten: 156
Geregistreerd: 18-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-13 16:01

Doubtless schreef:
Dat kan je helaas niet zien...
Er zijn imo 2 opties:
- Je beste vriend vertellen dat je verliefd op hem bent. Je moet voor jezelf beslissen of je het risico wil lopen om je vriendschap in gevaar te brengen mocht het niet wederzijds zijn.
- Het niet bespreken met je beste vriend. Dat zou betekenen dat je niet weet of het wederzijds is en dat je niet weet of het iets kan worden...

Succes met je keuze!

hij zegt wel dingen als i love you enzo tegen mij en hij stuurt altijd hartjes maar ik weet niet of hij dat gwn zegt als vriend of iets meer en ja ik heb dus echt bang om die vriendschap kwijt te raken.

Doubtless

Berichten: 8465
Geregistreerd: 29-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 16:03

Ik houd ook heel veel van mijn beste vriend & wij zeggen dus ook wel eens dat we van elkaar houden :) Maar niet op die manier... Gelukkig is dat wederzijds & absoluut out in the open.

jajakall_x3

Berichten: 156
Geregistreerd: 18-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-13 16:05

Doubtless schreef:
Ik houd ook heel veel van mijn beste vriend & wij zeggen dus ook wel eens dat we van elkaar houden :) Maar niet op die manier... Gelukkig is dat wederzijds & absoluut out in the open.

mijn beste vriendin zegt dan de hele tijd die wilt me u ma ik weet ni of da zo is en der zijn nog andere meisje die met hem willen maar die heeft hij afgewezen

Doubtless

Berichten: 8465
Geregistreerd: 29-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 16:08

jajakall_x3 schreef:
mijn beste vriendin zegt dan de hele tijd die wilt me u ma ik weet ni of da zo is en der zijn nog andere meisje die met hem willen maar die heeft hij afgewezen


ABN alsjeblieft :) ?

jajakall_x3

Berichten: 156
Geregistreerd: 18-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-13 16:08

Doubtless schreef:
jajakall_x3 schreef:
mijn beste vriendin zegt dan de hele tijd die wilt me u ma ik weet ni of da zo is en der zijn nog andere meisje die met hem willen maar die heeft hij afgewezen


ABN alsjeblieft :) ?

mijn beste vriendin zegt altijd tegen mij dat hij met mij wilt dat hij ook verliefd is op mij maar ik weet niet of dat zo is

sliertje

Berichten: 1361
Geregistreerd: 15-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 16:09

Doubtless schreef:
jajakall_x3 schreef:
mijn beste vriendin zegt dan de hele tijd die wilt me u ma ik weet ni of da zo is en der zijn nog andere meisje die met hem willen maar die heeft hij afgewezen


ABN alsjeblieft :) ?


_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

stoer

Berichten: 1726
Geregistreerd: 05-05-06
Woonplaats: S'land

Re: verliefd op beste vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 16:11

Avondje aan de zuip misschien een idee? Lekker de hele avond aan hem hangen en dan een goed moment pakken om hem te zoenen, wijst hij je af, weet je meteen waar je aan toe bent :)

jajakall_x3

Berichten: 156
Geregistreerd: 18-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-13 16:14

stoer schreef:
Avondje aan de zuip misschien een idee? Lekker de hele avond aan hem hangen en dan een goed moment pakken om hem te zoenen, wijst hij je af, weet je meteen waar je aan toe bent :)

dat vind ik een minder goed plan kga ni zuipe :p

Yom
Berichten: 3785
Geregistreerd: 01-01-11
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 16:18

dan zonder zuipen een keer een romantisch avondje in elkaar zetten en tegen hem aankruipen

Doubtless

Berichten: 8465
Geregistreerd: 29-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 16:18

jajakall_x3 schreef:
mijn beste vriendin zegt altijd tegen mij dat hij met mij wilt dat hij ook verliefd is op mij maar ik weet niet of dat zo is


Een relatie met je wil bedoel je?
Zeg gewoon tegen hem dat jouw vriendin dat vertelde en dat je wil weten of dat waar is?

jajakall_x3

Berichten: 156
Geregistreerd: 18-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-13 16:19

dat hebben we gisterenavond gedaan ik ben bij hem blijven slape en we waren een film aant kijken en toen zat ik kort bij hem en toen deed hij zijn arm om mijn schouder en toen we gingen slapen plaagde hij mij den hele tijd en ging hij heel dicht tegen mij liggen.

jajakall_x3

Berichten: 156
Geregistreerd: 18-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-13 16:20

Doubtless schreef:
jajakall_x3 schreef:
mijn beste vriendin zegt altijd tegen mij dat hij met mij wilt dat hij ook verliefd is op mij maar ik weet niet of dat zo is


Een relatie met je wil bedoel je?
Zeg gewoon tegen hem dat jouw vriendin dat vertelde en dat je wil weten of dat waar is?

ja dat kan ik wel doen

Yom
Berichten: 3785
Geregistreerd: 01-01-11
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 16:22

:D
jajakall_x3 schreef:
dat hebben we gisterenavond gedaan ik ben bij hem blijven slape en we waren een film aant kijken en toen zat ik kort bij hem en toen deed hij zijn arm om mijn schouder en toen we gingen slapen plaagde hij mij den hele tijd en ging hij heel dicht tegen mij liggen.


nah...waar wacht je dan nog op, kus hem gewoon de volgende keer

jajakall_x3

Berichten: 156
Geregistreerd: 18-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-13 16:22

Yom schreef:
dan zonder zuipen een keer een romantisch avondje in elkaar zetten en tegen hem aankruipen

dat hebben we gisterenavond gedaan ik ben bij hem blijven slape en we waren een film aant kijken en toen zat ik kort bij hem en toen deed hij zijn arm om mijn schouder en toen we gingen slapen plaagde hij mij den hele tijd en ging hij heel dicht tegen mij liggen.

jajakall_x3

Berichten: 156
Geregistreerd: 18-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-13 16:23

Yom schreef:
:D
jajakall_x3 schreef:
dat hebben we gisterenavond gedaan ik ben bij hem blijven slape en we waren een film aant kijken en toen zat ik kort bij hem en toen deed hij zijn arm om mijn schouder en toen we gingen slapen plaagde hij mij den hele tijd en ging hij heel dicht tegen mij liggen.


nah...waar wacht je dan nog op, kus hem gewoon de volgende keer

ja maar ik durf het niet kben dan bang dat hij me afwijst

Lara_Silver

Berichten: 9117
Geregistreerd: 03-01-07
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 16:25

Gewoon vragen, niet te gecompliceerd doen. In deze situatie zou je ook niet willen blijven jaren lang, stiekem verliefd zijn zonder het uitgesproken te hebben. Straks krijgt hij opeens een vriendin en dan voel je je pas rot. Als het uitgesproken is kan het zijn dat je even flink teleurgesteld word maar ten minste weet waar je aan toe bent. Of het kan het begin zijn van iets moois. Ik zou even door de zure appel heen bijten en het gesprek aan gaan. Geen rare romantische situaties creëren, je bent immers niet met hem samen en het zou imo erg raar overkomen. Gewoon eens ergens afspreken en ervoor gaan. Als hij je afwijst, is dat erger dan de hele tijd met deze twijfel te zitten? Lijkt mij echt niet.

jajakall_x3

Berichten: 156
Geregistreerd: 18-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-13 16:27

Lara_Silver schreef:
Gewoon vragen, niet te gecompliceerd doen. In deze situatie zou je ook niet willen blijven jaren lang, stiekem verliefd zijn zonder het uitgesproken te hebben. Straks krijgt hij opeens een vriendin en dan voel je je pas rot. Als het uitgesproken is kan het zijn dat je even flink teleurgesteld word maar ten minste weet waar je aan toe bent. Of het kan het begin zijn van iets moois. Ik zou even door de zure appel heen bijten en het gesprek aan gaan. Geen rare romantische situaties creëren, je bent immers niet met hem samen en het zou imo erg raar overkomen. Gewoon eens ergens afspreken en ervoor gaan. Als hij je afwijst, is dat erger dan de hele tijd met deze twijfel te zitten? Lijkt mij echt niet.

ja misschien wel... en ja meestal komt hij altijd dicht bij mij zitten en laat ik hem dat gewoon doen

Dagele

Berichten: 342
Geregistreerd: 04-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 16:30

Als jullie écht alles tegen elkaar kunnen zeggen zou ik het gewoon met hem bespreken.
Ik weet dat als ik zulke gevoelens zou hebben het wel met mijn beste vriend zou kunnen bespreken.
Alleen ik ken jouw beste vriend niet dus ik kan dat niet beoordelen.
Maar je kan inderdaad het anders wel doen wat er voor gesteld wordt.

Doubtless schreef:
jajakall_x3 schreef:
mijn beste vriendin zegt altijd tegen mij dat hij met mij wilt dat hij ook verliefd is op mij maar ik weet niet of dat zo is


Een relatie met je wil bedoel je?
Zeg gewoon tegen hem dat jouw vriendin dat vertelde en dat je wil weten of dat waar is?

Lara_Silver

Berichten: 9117
Geregistreerd: 03-01-07
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 16:30

Je bent bekend met 'the friend zone'? Daar zitten jullie nu in. Er zijn simpelweg twee opties, of hij vind je gewoon heel aardig en houd van je zonder verliefd op je te zijn en zou ook niet met je samen willen zijn. Of hij vind je echt leuk en durft het niet uit te spreken. In dit soort gevallen zou ik gewoon zelf duidelijkheid gaan halen, niet eeuwig blijven afwachten en proberen ieder klein teken dat hij geeft te interpreteren.

jajakall_x3

Berichten: 156
Geregistreerd: 18-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-13 16:31

Lara_Silver schreef:
Je bent bekend met 'the friend zone'? Daar zitten jullie nu in. Er zijn simpelweg twee opties, of hij vind je gewoon heel aardig en houd van je zonder verliefd op je te zijn en zou ook niet met je samen willen zijn. Of hij vind je echt leuk en durft het niet uit te spreken. In dit soort gevallen zou ik gewoon zelf duidelijkheid gaan halen, niet eeuwig blijven afwachten en proberen ieder klein teken dat hij geeft te interpreteren.

ja je hebt wel gelijk

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15449
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Re: verliefd op beste vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 17:48

Moderatoropmerking:
Zoals terecht door een aantal gebruikers al genoemd is, is op Bokt msn-taal niet toegestaan.
Graag hier in het vervolg op letten. Zorg voor leesbare, duidelijke reacties.

Hierbij ook een link naar de regels waar je dit kunt vinden (punt 8).
http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Regels

Joltsje

Berichten: 9027
Geregistreerd: 10-03-06
Woonplaats: in mijn huis

Re: verliefd op beste vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 18:09

spannend en lastig zeg.

ik zou niet vragen van goh mijn vriendin zegt dit en dit.. vaak durfen ze het dan niet te zeggen en zeggen ze nee. ik zou gewoon eerlijk zijn en aangeven wat je voelt en je niet weet of het wederzijds is en je hem niet kwijt wilt hoe dan ook.

succes!!

DaniqueHorse

Berichten: 913
Geregistreerd: 05-08-08

Re: verliefd op beste vriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 19:01

Deze situatie heb ik ook ingezeten, alleen dan nog en stapje verder, hij vond mij erg leuk, we hadden gezoend maar ik wist het niet.. Later was het dus andersom, ik vond hem erg leuk, tijdje gescharreld samen en toen besloten niet samen verder te gaan, het was toch echt meer als beste vrienden! En weetje, ik spreek hem nu nog steeds dagelijks, ondanks hij nu een vriendin heeft! :D Als het echt een goede vriend is, moet het bespreekbaar zijn! Ik zou anders heel relaxed eens vragen hoe het in de liefde zit! Misschien is de hint voor hem dan al wel duidelijk :)