Seriemoordenaars

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
terlygert

Berichten: 715
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 22:01

haha zie het helemaal voor me :')

gebleekt en schoongemaakt lijkt me ook ja.. niet zo'n prettig aanzicht als de kevers nog door resten vel heen banjeren.

ThinkAgain

Berichten: 2925
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: Dublin, Ireland

Re: Seriemoordenaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 23:11

't is wel stil hier! Ik heb vandaag bij de action een dvd gekocht over seriemoordenaars (iets van 70 cent ofzo, dat laat ik dan niet liggen). Gaat oa over Jeffrey Dahmer en de Zodiac Killer, leek me wel interessant!

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 23:18

peacehorses schreef:
't is wel stil hier! Ik heb vandaag bij de action een dvd gekocht over seriemoordenaars (iets van 70 cent ofzo, dat laat ik dan niet liggen). Gaat oa over Jeffrey Dahmer en de Zodiac Killer, leek me wel interessant!

laat even horen hoe je die dvd vond.

ThinkAgain

Berichten: 2925
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: Dublin, Ireland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 00:55

ja is goed, ik ga 'm morgen even kijken. Ik denk toch dat ik morgen niet meer ga kunnen bewegen, heb vandaag een kooi met spullen van dik 10 kilo moeten verslepen dus m'n rug en m'n handen hebben alles even opgegeven :') en niemand komt dan ook even helpen he >;)

Adamootje

Berichten: 6206
Geregistreerd: 10-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 00:56

Dat is niet duur peacehorses. Ik ben benieuwd wat je er van vind (dan kan ik 'm zelf ook halen).

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 02:02

peacehorses schreef:
ja is goed, ik ga 'm morgen even kijken. Ik denk toch dat ik morgen niet meer ga kunnen bewegen, heb vandaag een kooi met spullen van dik 10 kilo moeten verslepen dus m'n rug en m'n handen hebben alles even opgegeven :') en niemand komt dan ook even helpen he >;)

das heel erg balen zeg, dat niemand je dan kan helpen.

moet trouwens wat ergs vertellen.


gistermiddag is bij mij in de buurt een moord gepleegd.

ik zal zo een link plaatsen. :)

edit link:

[NM] Vrouw gedood in Hengelo

ThinkAgain

Berichten: 2925
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: Dublin, Ireland

Re: Seriemoordenaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 02:15

dat is ook heftig zeg! Wat naar ook dat ze niet weten wie het was, ben benieuwd naar de ontwikkelingen.

ThinkAgain

Berichten: 2925
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: Dublin, Ireland

Re: Seriemoordenaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 14:59

ik ben nu begonnen met de docu, hij heet overigens gewoon "serial killers" van National Geographic Channel en voor zover ik kan zien bestaat het uit 4 verschillende docu's. Ze zijn nu bezig met de eerste over partners in crime en ik vind het erg interessant, ze spreken ook met een van die partners (Cindy Hendy) in de gevangenis, dus je hoort ook echt haar ervaring, dat is in mijn ogen altijd vele malen interessanter dan alleen de feiten en cijfers

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41685
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Seriemoordenaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 19:23

En die heb je bij de Action gekocht? Dan ga ik morgen ook eens kijken of ze hem hier ook hebben :).

ThinkAgain

Berichten: 2925
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: Dublin, Ireland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 19:39

de docu is inmiddels af, ik vond 'm zeker interessant! Zat ook een interview met die ene kerel bij die hier ook al stond (ben alweer z'n naam kwijt, die ene die zo knippert). Het bestaat uit 4 losse documentaires van NatGeo, drie die ongeveer hetzelfde beslaan (most evil) en eentje over Marc Dutroux. Ze laten ook echt zien hoe je kunt zien of iemand bijv. een psychopaat is en hoe je kunt zien of iemand een verhoogde kans heeft om een moordenaar te worden etcetera, ik vond het top. En dat voor iets van 70/80 cent haha. Bij de Action inderdaad

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41685
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Seriemoordenaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 20:14

Morgen even checken :D. Klinkt interessant en past mooi in de collectie die ik aan wil leggen :).

ThinkAgain

Berichten: 2925
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: Dublin, Ireland

Re: Seriemoordenaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 20:56

ik vond het ook interessant alleen bij die van Marc Dutroux is 't nogal naar voor de oren, ze hebben dat door mensen met accenten laten nasynchroniseren. En bij die andere 3 is het wel heel erg veel herhaling, maar dat is omdat het normaal gewoon op tv wordt uitgezonden natuurlijk. Dus dan moeten ze na de reclame weer een stukje intro geven.

Hhilde

Berichten: 7456
Geregistreerd: 24-12-08
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Seriemoordenaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 21:12

Ik kan niet naar de Action de komende tijd, zou iemand die zelf een dvd haalt zo lief willen zijn om 'm te kopen voor mij? Uiteraard betaal ik verzendkosten en aanschafkosten! Zou de dvd erg graag hebben.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41685
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Seriemoordenaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 21:18

Ik wil morgen wel voor je kijken :).

ThinkAgain

Berichten: 2925
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: Dublin, Ireland

Re: Seriemoordenaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 21:45

het ding kost in elk geval niks dus moet wel goedkomen. Ik was in Apeldoorn en daar hadden ze nog veel meer films allemaal voor minder dan een euro, ook 'gewoon' romantische comedies etcetera. Maar ook veel documentaires

Hhilde

Berichten: 7456
Geregistreerd: 24-12-08
Woonplaats: Op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 21:54

_San87_ schreef:
Ik wil morgen wel voor je kijken :).

Da's echt superlief! We contacten nog wel :j

Joyce_

Berichten: 6430
Geregistreerd: 03-01-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: Seriemoordenaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 22:11

Oh, mocht je toch gaan en er twee kunnen vinden... Ik wil er ook heeel graag eentje! Kan morgenavond geld voor je overmaken, als je het wil doen dan. :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41685
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Seriemoordenaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 22:12

Ik zal eerst eens kijken of de Action hier de dvd's überhaupt heeft ;).

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41685
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Seriemoordenaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-12 17:38

De Action in Glanerbrug heeft hem niet. Morgen naar Enschede, vandaag geen tijd meer voor gehad.

ThinkAgain

Berichten: 2925
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: Dublin, Ireland

Re: Seriemoordenaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 20:23

en, zijn er inmiddels al meer ervaringen met de DVD? M'n vriend heeft 'm vandaag gekeken, ik was in slaap gevallen (eerst 3 uur slapen en naar Amsterdam reizen en dan thuiskomen en dan zitten er ineens allemaal vrienden als verrassing voor m'n verjaardag, heb de halve dag geslapen dus :+ )

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Re: Seriemoordenaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 01:48

ik ga denk ik dan vandeweek die dvd halen, of misschien na me verhuizing.

( woon in een sloopflat en heb nu een heel mooie flat aangewezen gekregen )

ben dus de komende tijd even minder actief hier :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41685
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-12 23:33

Vanavond komt, na Hart van Nederland, de Echte Texas Chainsaw Moordenaar erop :):

Ed Gein was een van de gruwelijkste moordenaars in de Amerikaanse geschiedenis. Hij werd in zijn jeugd gedomineerd door zijn tirannieke en uiterst gelovige moeder. Sinds haar dood woont hij helemaal alleen in zijn verwaarloosde en afgelegen boerderij. Hij werkt als klusjesman, maar 's nachts rooft hij graven leeg en decoreert hij zijn huis met de lijken en lichaamsdelen van de bejaarde vrouwen die hij opgraaft. Later volgen ook de lijken van vrouwen die hij zelf heeft vermoord. Zijn daden vormen de basis voor een groot aantal horrorfilms, zoals Psycho, The Silence of the Lambs en The Texas Chainsaw Massacre.

Macabere hobby
Toen Ed nog geen seksuele ervaring had, verwarde hij zijn gevoelens voor vrouwen met de wens om zelf een vrouw te worden. In eerste instantie wilde hij zichzelf castreren, maar zag daar later vanaf. Uiteindelijk voldeed een pak met borsten en een vagina. Dit pak maakte hij van de overblijfselen van overleden vrouwen. Hij shopte zijn vrouwenlichaam bij elkaar in verse graven. Later raakte hij zo bekwaam in zijn macabere hobby dat hij zelfs een riem van tepels maakte en van schedels drinkbekers knutselde.

Moorden
Zijn eerste moord pleegde Ed in 1954. Na zijn tweede moord kwam de sheriff zijn misdaden op het spoor. De politie vermoedt dat hij nog veel meer moorden op zijn naam heeft staan, maar heeft geen bewijs kunnen vinden. Ed werd ontoerekeningsvatbaar verklaard en overleed in 1984 in het Waupan State Hospital.

Ketaki

Berichten: 12030
Geregistreerd: 15-02-05
Woonplaats: dreamland

Re: Seriemoordenaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 01:52

klopt, heb het op tv gehad ja. maar was te druk met computeren 9( ivm dat ik overdag te veel andere dingen moet doen voor de verhuizing deze week :)

Dreamy

Berichten: 24067
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Re: Seriemoordenaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 08:10

Ik was in slaap gevallen tijdens de uitzending ;( :o

Sabinee__

Berichten: 6544
Geregistreerd: 01-08-05

Re: Seriemoordenaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-12 13:14

Komt het op uitzending gemist?