Seriemoordenaars

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
manzano

Berichten: 23972
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:03

Ik heb zo'n boek met allemaal van dit soort figuren erin. Wel bizar sommige verhalen. Vind die reportages op NGC of Discovery ook altijd wel interessant :j

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:04

Ik zou toch eerder weer heel hard doorrijden met mn autootje als ik een hoerenloper was en ik aileen aan het kreeg met haar prijsje voor een wipje.... :))

Cubone

Berichten: 6235
Geregistreerd: 17-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-12 16:04

Nouks schreef:
Wat is "zoiets" Horsii?


Euhm. Dat je een plek hebt waar je heen kan gaan als je heel veel geld en macht heb om iemand uit te kiezen en daar naar "rustig" te vermoorden.. :=

RoyalDestiny

Berichten: 31
Geregistreerd: 02-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:06

In Roemenie, joegoslaviƫ of Mexico ofzo, vast wel :+

Een boek over een seriemoordenaar, een echte weet ik niet, ja Jack the Ripper ofzo. :D Maar ik heb pas een boek gelezen over een seriemoordenaar, Tomasi, die kunstwerken namaakt met vermoorde meisjes. Van Karin Slaughter, volgens mij was het Nachtschade. Niet echt gebeurd, maar wel een goed boek. :)
Laatst bijgewerkt door RoyalDestiny op 13-01-12 16:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Winddancer

Berichten: 4381
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Vijlen (Zuid Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:06

Heb net het filmpje van die jongens gezien (3 guys and a hammer)........geen aanrader :n
Ik dacht dat ik al veel gezien had, maar dit slaat echt alles! Ik kan er echt met mijn verstand niet bij dat mensen daar werkelijk toe in staat zijn :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:07

Nouks schreef:
Wat is "zoiets" Horsii?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Hostel_(film)

Heb het verhaal net zitten lezen, maar vind het wel ziek eigenlijk. Wat voor lol je er nou in kan hebben om mensen en dieren te martelen en te vermoorden...... nah, niks voor mij.

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:07

_San87_ schreef:
Yamcha schreef:
Denk dat die mensen net zo ziek zijn eigenlijk :=


Ik ben wat dat betreft ook gewoon ziek. Ik kijk die filmpjes namelijk. Heb honderden filmpjes van (live)executies gezien, de three guys, one hammer film en nog veel meer.

Ik weet niet waarom en ik vind het ook echt verschrikkelijk om te zien, toch kijk ik :').

@ Somebitch: In the Dark: The True Story of the Blackout Ripper van Simon Read


Jij vind het verschrikkelijk en dat maakt al het verschil :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41721
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:09

vuurneon schreef:
_San87_ schreef:

Ik ben wat dat betreft ook gewoon ziek. Ik kijk die filmpjes namelijk. Heb honderden filmpjes van (live)executies gezien, de three guys, one hammer film en nog veel meer.

Ik weet niet waarom en ik vind het ook echt verschrikkelijk om te zien, toch kijk ik :').

@ Somebitch: In the Dark: The True Story of the Blackout Ripper van Simon Read


Jij vind het verschrikkelijk en dat maakt al het verschil :)


Dat weet ik, maar het feit dat ik het toch kijk maakt mij ook niet helemaal normaal ;).

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41721
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Seriemoordenaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:10


Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:10

Dan ben ik ook niet helemaal normaal. :o

manzano

Berichten: 23972
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:11

T.a.v. Lucia de B.: Die is vrijgesproken omdat er in het begin fouten waren gemaakt.... de slachtoffers waren namelijk een natuurlijke dood gestorven en waren dus in het geheel niet vermoord.
Dus de vraag of ze in herhaling zal vallen is niet aan de orde.

Winddancer

Berichten: 4381
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Vijlen (Zuid Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:13

Somebitch schreef:
Dan ben ik ook niet helemaal normaal. :o

Hier blijkbaar nog eentje :wave: :D

Eskimo
Berichten: 3045
Geregistreerd: 04-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:13

Winddancer schreef:
Heb net het filmpje van die jongens gezien (3 guys and a hammer)........geen aanrader :n
Ik dacht dat ik al veel gezien had, maar dit slaat echt alles! Ik kan er echt met mijn verstand niet bij dat mensen daar werkelijk toe in staat zijn :r


Ik had de eerste paar seconde gezien, daarna zette ik het op stop en scrolde ik naar beneden waar ik de vertaling zag van wat ze zeiden... En alleen daarvan werd ik al zo misselijk.. :x

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Re: Seriemoordenaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:13

Stiekeme seriemoordenaars hier op bokt. :=

Winddancer

Berichten: 4381
Geregistreerd: 15-02-04
Woonplaats: Vijlen (Zuid Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:15

Somebitch schreef:
Stiekeme seriemoordenaars hier op bokt. :=

Tot nu toe heb ik alleen maar vliegen "vermoord" :D

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Re: Seriemoordenaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:15

:') Ik ook wel eens wat groters maar dat was niet express.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41721
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:16

Winddancer schreef:
Somebitch schreef:
Stiekeme seriemoordenaars hier op bokt. :=

Tot nu toe heb ik alleen maar vliegen "vermoord" :D


Ik wel meer dan dat, maar dat was legaal :+ :=.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:17

Winddancer schreef:
Heb net het filmpje van die jongens gezien (3 guys and a hammer)........geen aanrader :n
Ik dacht dat ik al veel gezien had, maar dit slaat echt alles! Ik kan er echt met mijn verstand niet bij dat mensen daar werkelijk toe in staat zijn :r

Ik ga niet zoeken, ik hoef dat echt niet te zien, bah, bah, bah.....

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:17

Ik kijk er ook naar; nee niet de gruwelijkste. Dat vind mijn maag niet zo fijn en ik denk dat dat ook wel normaal is. T is ook fascinerend! Ramptourisme is ook populair, dus t is blijkbaar menselijke nieuwsgierigheid. Maar nee, ook ik vind het verschrikkelijk en ook niet normaal gelukkig.
Maakt mij toch wel weer menselijk :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41721
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:20

vuurneon schreef:
Ik kijk er ook naar; nee niet de gruwelijkste. Dat vind mijn maag niet zo fijn en ik denk dat dat ook wel normaal is. T is ook fascinerend! Ramptourisme is ook populair, dus t is blijkbaar menselijke nieuwsgierigheid. Maar nee, ook ik vind het verschrikkelijk en ook niet normaal gelukkig.
Maakt mij toch wel weer menselijk :D


Ik ben ook een ramptoerist :'). Maar niet om de slachtoffers te bekijken maar meer om te zien hoe noodhulpdiensten hun werk doen.

Maar goed, vanavond verder hier, nu paardrijden :+:.

yrsa_karlijn

Berichten: 758
Geregistreerd: 10-08-09
Woonplaats: waar mijn huis staat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:21

Theodore Kaczynski, hangt een beetje tussen serie moordenaar en terrorist in, maar ook een bizar en tegelijkertijd interigerend persoon. En dan meer in de zin; hoe zulke mensen nou denken en wat er in hun geest omgaat.


@edit je hebt toch ook een site waar allemaal van die foto's staan van mensen die van een flat gevallen zijn of een ongeluk hebben gehad. Kom even niet op de naam.

lien_87

Berichten: 543
Geregistreerd: 15-09-05
Woonplaats: capelle aan den ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:24

vuurneon schreef:
Ik kijk er ook naar; nee niet de gruwelijkste. Dat vind mijn maag niet zo fijn en ik denk dat dat ook wel normaal is. T is ook fascinerend! Ramptourisme is ook populair, dus t is blijkbaar menselijke nieuwsgierigheid. Maar nee, ook ik vind het verschrikkelijk en ook niet normaal gelukkig.
Maakt mij toch wel weer menselijk :D


Ik ben gelukkig ook mensenlijk, heb het filmpje na een paar seconden uitgezet. Wat ontzettend smerig zeg, maar ja kon het toch niet laten natuurlijk....
Toon wel aan dat deze 2 'seriemoordenaars'niet al te slim waren, lijkt me niet handig dat je zelf het bewijsmateriaal maakt...

terlygert

Berichten: 715
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:26

Iemand die bij de afdeling van de politie(?) werkt die de resten moeten opruimen nadat er bijvoorbeeld iemand voor de trein is gesprongen, vertelde ook dat zij boekjes (soort tijdschrift achtig iets) hadden met foto's van slachtoffers

lien_87

Berichten: 543
Geregistreerd: 15-09-05
Woonplaats: capelle aan den ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:27


vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:27

Mijn vader had ook zo'n boek vol bedrijfsongevallen om beginnende monteurs te wijzen op de gevaren. Ja, veel waren dood en niet iedereen trok het...
Kan mij voorstellen dat het bij de politie ook zo werkt, brandweer doet het vast ook wel :)