Seriemoordenaars

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
terlygert

Berichten: 715
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 15:42

vuurneon schreef:
Ze hebben over het algemeen allemaal zo'n enge blik in de ogen, zo leeg....
Aileen is gewoon eng :')


Ik kan me ook niet goed voorstellen dat zij prostituee was.. Dan moeten er toch met regelmaat mannen zijn geweest die zeiden ''doe mij die maar''.

lien_87

Berichten: 543
Geregistreerd: 15-09-05
Woonplaats: capelle aan den ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 15:42

_San87_ schreef:
Nu ik erover nadenk, het filmpje van die moord staat geloof ik nog steeds op internet, two guys, one hammer.


heb het meteen gegoogled maar durf niet te gaan kijken, ben altijd bang dat het schrik filmpjes zijn :o

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 15:42

lien_87 schreef:
_San87_ schreef:
Nu ik erover nadenk, het filmpje van die moord staat geloof ik nog steeds op internet, two guys, one hammer.


heb het meteen gegoogled maar durf niet te gaan kijken, ben altijd bang dat het schrik filmpjes zijn :o

Ik kon hem niet vinden. :\

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41715
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 15:44

De motivatie was geld :)). Oh en mocht je de morbide fascinatie hebben het uitgelekte filmpje te bekijken, hij staat gewoon op internet, three guys one hammer.

lien_87 schreef:
_San87_ schreef:
Nu ik erover nadenk, het filmpje van die moord staat geloof ik nog steeds op internet, two guys, one hammer.


heb het meteen gegoogled maar durf niet te gaan kijken, ben altijd bang dat het schrik filmpjes zijn :o


Nou ja, het is een filmpje waarop je ziet hoe iemand met een hamer en een schroevendraaier vermoord wordt... Afhankelijk van je maag kan ik me voorstellen dat je er niet zo vrolijk van wordt. Ik heb 'm gezien en het is echt een heel erg ziek filmpje.

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Re: Seriemoordenaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 15:45

Weet iemand ook nog een goed boek over een bekende?

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 15:46

Ik geloof het zo wel... Jakkes.

19 en dan al zo verknipt....

terlygert

Berichten: 715
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 15:46

Somebitch schreef:
Tja filmen, volgens mij doen er wel meer dat. Zodat ze het nog eens terugkunnen kijken ofzo.. Maar dan ben je wel ver heen psychisch. :j


Misschien zien ze de filmpjes wel als een soort trofee.
Als aandenken aan alle slachtoffers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 15:47

Mn schoonvader heeft met sinterklaas een erg dik boek gekregen over alle moorden en doodslag in zijn omgeving (twente), dus ook de enkele moorden.

Cubone

Berichten: 6235
Geregistreerd: 17-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-12 15:47

Zou er op bokt ook een stiekeme verscholen seriemoordenaar rondlopen?

Hallo? :wave: Voel je je al aangesproken?

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 15:48

Maar slim is het hoe dan ook niet. Ik vind het zo knap dat sommigen pas na ontzettend veel moorden pas opgepakt worden. Die gaan sluw te werk of pakken mensen die niet gemist worden zoals de schaakbord moordenaar achter vooral zwervers aanging. Maar ja, op een gegeven moment moet zoiets opvallen als ze eraan verslaafd raken en teveel achter elkaar killen.

snoetie

Berichten: 1687
Geregistreerd: 11-09-04
Woonplaats: landgraaf, zuid-limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 15:48

Somebitch schreef:
Weet iemand ook nog een goed boek over een bekende?


ben ik ook wel benieuwd naar

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 15:49

Ik ben braaf, ik durf niet eens een saté prikker door een stukje haring te doen :') voelt zo vies haha

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41715
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 15:51

Hmmm... ik zie nu dat de link naar de echte film van internet is verwijderd voor ons internet-noobs. Al denk ik dat hij met flink graven wel te vinden is.

Het is ook wel een paar jaar geleden dat ik het filmpje zag. Wat wel typisch is, is dat de jongens gewoon heel normaal lijken.

terlygert

Berichten: 715
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 15:53

Ja inderdaad, er zijn er in het topic al een paar voorbij gekomen die een paar honderd moorden op hun naam hebben staan. Dan moet je dingen erg goed kunnen verbergen. En met een stalen gezicht mee praten over de berichten op het nieuws

Blanket

Berichten: 3852
Geregistreerd: 04-03-07
Woonplaats: NLD

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 15:53

Ik heb recent een lugubere film gezien, die volgens mij ook op een waargebeurd serie-moordenaar verhaal was gebaseerd. Ik weet alleen de naam niet meer, het was een uit Duitsland of een Oostblokland afkomstige man, wonende in Amerika. Hij vermoorde allerlei vrouwen (voornamelijk prostituees). Had een relatie van een jong meisje, haar zusje kwam er achter dat hij de lichaamsdelen in de kelder bewaarde.. iemand?

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 15:53

terlygert schreef:
Ja inderdaad, er zijn er in het topic al een paar voorbij gekomen die een paar honderd moorden op hun naam hebben staan. Dan moet je dingen erg goed kunnen verbergen. En met een stalen gezicht mee praten over de berichten op het nieuws

Ik denk dat dat juist de kick geeft. :o

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 15:55

'ik had het nooit van hun verwacht' hoor je vaker, maar vaak na wat dieper graven blijkt dat vaak tegen te vallen... Vaak is er wel een teken aan de wand, extreem teruggetrokken, dieren martelen, fascinatie voor wapens, gekke vrienden etc. Zijn niet veel die echt normaal zijn heb ik het idee.

Wat ik wel zorgwekkend vind zijn de mensen die het verheerlijken door een een lugubere site van te maken vol nare dingen en vertellen als een mooi verhaal en alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

Cubone

Berichten: 6235
Geregistreerd: 17-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-12 15:55

_San87_ schreef:
Hmmm... ik zie nu dat de link naar de echte film van internet is verwijderd voor ons internet-noobs. Al denk ik dat hij met flink graven wel te vinden is.

Het is ook wel een paar jaar geleden dat ik het filmpje zag. Wat wel typisch is, is dat de jongens gewoon heel normaal lijken.


Je hebt een site met allemaal van die zieke filmpjes.. Waar ook filmpjes op staan van bijvoorbeeld paarden die door een maler heen gaan. Zal ik even zoeken of ik die site kan vinden? Misschien staat hij daar op (zelf hoef ik hem niet zo nodig te zien := Filmpjes gaan me iets te ver)

Cubone

Berichten: 6235
Geregistreerd: 17-03-06

Re: Seriemoordenaars

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-12 15:57

Trouwens wat ik me ook af vraag. Voor de mensen die de film Hostel hebben gezien. Ik geloof er eigenlijk best in dat zoiets werkelijk bestaat.. := Wat denken jullie?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41715
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 15:59

Ik vind vooral de bijnamen die de moordenaars krijgen weinig origineel :)). Er zijn wel heel veel vampiers op de wereld opeens.

@ Somebitch; Der wahre Hannibal Lecter van Jacues Buvall. Hij schreef ook Nür fur Schocolade, over een Poolse seriemoordenaar een necrofiel.

Horsii_mine schreef:
_San87_ schreef:
Hmmm... ik zie nu dat de link naar de echte film van internet is verwijderd voor ons internet-noobs. Al denk ik dat hij met flink graven wel te vinden is.

Het is ook wel een paar jaar geleden dat ik het filmpje zag. Wat wel typisch is, is dat de jongens gewoon heel normaal lijken.


Je hebt een site met allemaal van die zieke filmpjes.. Waar ook filmpjes op staan van bijvoorbeeld paarden die door een maler heen gaan. Zal ik even zoeken of ik die site kan vinden? Misschien staat hij daar op (zelf hoef ik hem niet zo nodig te zien := Filmpjes gaan me iets te ver)


Neu, ik ken die sites wel :D.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 15:59

vuurneon schreef:
'ik had het nooit van hun verwacht' hoor je vaker, maar vaak na wat dieper graven blijkt dat vaak tegen te vallen... Vaak is er wel een teken aan de wand, extreem teruggetrokken, dieren martelen, fascinatie voor wapens, gekke vrienden etc. Zijn niet veel die echt normaal zijn heb ik het idee.

Wat ik wel zorgwekkend vind zijn de mensen die het verheerlijken door een een lugubere site van te maken vol nare dingen en vertellen als een mooi verhaal en alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

Denk dat die mensen net zo ziek zijn eigenlijk :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:00

Wat is "zoiets" Horsii?

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:01

Helemaal jofel tussen de oren zijn ze niet nee... Dat idee heb ik wel. Meestal blijft het onschuldig, maar bah... Ik heb ook samen gewerkt met zo'n figuur. Die was echt niet helemaal fris.... Ik heb ook altijd braaf afgesproken op een publieke plek :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41715
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:03

Yamcha schreef:
Denk dat die mensen net zo ziek zijn eigenlijk :=


Ik ben wat dat betreft ook gewoon ziek. Ik kijk die filmpjes namelijk. Heb honderden filmpjes van (live)executies gezien, de three guys, one hammer film en nog veel meer.

Ik weet niet waarom en ik vind het ook echt verschrikkelijk om te zien, toch kijk ik :').

@ Somebitch: In the Dark: The True Story of the Blackout Ripper van Simon Read

terlygert

Berichten: 715
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 16:03

Er stonden er ook een paar tussen die thuis gewoon een gezin hadden, dat is pas een raar idee.

Het enge is dat je ze vrijwel nooit van tevoren herkent, maar achteraf wel puzzelstukjes op hun plaats kan leggen. Sommige van die 'tekenen' zijn er ook wel bij mensen die geen seriemoordenaar zijn. Dat maakt die mensen natuurlijk wel raar, maar misschien niet direct zo zorgwekkend dat het een seriemoordenaar zou kunnen zijn.