Doodziek wordt je van die mensen.....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Doodziek wordt je van die mensen.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-03 20:32

Ik kan er soms met mijn pet niet bij....

Ik regel altijd de strandrit in april en de Loon op Zand rit in oktober.
Zet er duidelijk bij dat je kan inschrijven tot die en die datum.
Daarna afzeggen kost je de helft van het bedrag wat je moet voldoen als je wel mee gaat met die rit. Heel normaal lijkt mij....
Dit keer speciaal 6 extra paarden erbij moeten bestellen. Nu dus 18 paarden en pony's totaal.

Bellen ze 4 dagen na het verstrijken van de datum....
Ja sorry mijn dochter gaat toch niet mee.... dan breng je ze aan hun verstand dat ze wel de helft van verschuldigde bedrag moeten betalen omdat wij dat ook moeten doen... en dan komt het verhaal...
Ja maar er gaat nu een meisje van buitenaf mee hoor in haar plaats...dan vraag je of die kan rijden... ja dat weet ik niet hoor....
Dus nu moeten we maar afwachten wie of wat er mee gaat en of die wel of niet kan rijden.....

Ik wordt dus altijd helemaal doodziek van die mensen....... die denken dat de deinitieve lijsten zomaar uit de lucht komen vallen... dat onze verantwoording zo ver gaat dat we iemand meenemen waarvan we niet eens weten of die kan rijden ja of nee...

Wat moet ik hier inhemelsnaam mee..... pfffffffffff Huilen

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 20:35

ja heel vervelend is dat he! Nog zoiets! Mijn pony staat te koop he! Er kwamen kopers, pas na 2 uur kwamen ze aankakken, en komen ze ook nog eens met de melding, ja ze heeft nog maar 1 les gehad! Wattes???? Er stond duidelijk voor gevorderden! Jemig heb ik daar zo lang voor gew8?

Werkelijk waar, je pony verkopen is een heel! De kopers het meest, de verkoop zelf niet zo erg.

Maja schijt ziek van mensen die te laat komen, met name die kopers! Heb het er echt ff mee gehad!

Doeggg (K)usjes BounceBabe

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 21:59

He bah, stank voor dank noemen ze dat.
Ik denk dat je het kunt voorkomen door de deelnemers vooraf te laten betalen.
Dus voor een bepaalde datum het complete inschrijfgeld op je rekening, en anders hebben ze pech.
Als je dan ook nog een marge van bijv. een week neemt, dan kom je niet voor onverwachte kosten en problemen te staan.

Dus bijvoorbeeld:
De rit is op 1 december
Jij hebt afgesproken dat je voor 15 november laat weten hoeveel paarden je nodig hebt.
Iedereen die mee wil, moet voor 8 november betaald hebben.

Dan kun je altijd nog deelnemers afmelden zonder een vervanger te accepteren.
Het lijkt me als je het volledige bedrag aan de "verhuurder" kunt voldoen, dat ze daar wel genoegen mee nemen Knipoog

In elk geval veel succes met de organisatie en veel plezier !

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-03 22:00

Is een goed idee... misschien voor de volgende rit in april.
Maar ik snap de mensen soms niet hoor, maar ik ga haar morgen bellen want na een week werken ben ook ik op vrijdag afgeserveerd en niet zo helder meer dus morgen kan ze haar lol op.....

Grani

Berichten: 198
Geregistreerd: 23-07-03
Woonplaats: Moerdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 01:09

Kan ik me levendig voorstellen. Toch maar volhouden dan. Als er weer een rit is laten weten, heb een aantal mensen die in elk geval komen als het afgesproken is.
Lachen

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-03 09:38

Hahahaha ja dat vind ik een goede..... De meeste gaan ook wel mee hoor maar dit ging eigenlijk zo asociaal... ik sta niet snel met mijn mond vol tanden maar nu dus wel. Ik heb maar besloten dat er niemand meer bijkan en dus maar 1 paardje afbestel. Kan er ook geen gezeur verder meer komen van wel of niet mee.

denxxxise

Berichten: 30
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 09:44


ja dat is echt errug ,,,

bij ons op de manege is het zo .
er zijn 35 plaatsen en wie het eerst opgeeft,en meteen betaald
mag mee anders houdt het op ,voor diegene ,,

groetjes denise ,,,,,,