Doodgeslagen vrouw had niks gestolen !

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Doodgeslagen vrouw had niks gestolen !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-03 17:41

Ik hoor net op het nieuws dat de vrouw die van de week vermoord is bij Dirk van de Broek niks gestolen heeft, ze had het bier gewoon betaald, dat was te zien op de camera!

Ze heeft ruzie gehad met een stel buitenlanders, er werd heen en weer gescholden en er werden racistische dingen geroepen en ze is toen door 8! jongens/mannen in elkaar geslagen/geschopt !

Waar gaat dit heen met dit land?
Ik weet zeker dat de daders er (hopelijk vele jaren) met een paar jaar celstraf afkomen.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...


Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 17:47

Wat! Scheve mond

Wij hadden er toe net nog over onder het eten. Dat is toch niet normaal. Dit hoort dus ook weer in het rijtje thuis bij Zinloos geweld.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 17:49

Maakt het er nauwelijks triester om, ook al had ze wel een blikje gestolen, dan was het in mijn ogen nog net zo zinloos geweest, het blijft gewoon een sneu verhaal...

Wat ik trouwens ook triest vind is dat Prins Bernhard nu het verwijt krijgt dat hij het in de hand gewerkt heeft door destijds publiekelijk te laten weten dat hij het eens was met de 2 AH-medewerkers die een winkeldief hard hadden aangepakt.
En dat gaat dus ook nergens over vind ik, ten eerste is het niet te vergelijken, ten tweede is niemand er verantwoordelijk voor, behalve degenen die gewelddadig bezig zijn geweest.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 17:51

ja ze zou bier en hondenvoer hebben gestolen, dat is dus niet waar!

djeez, t gaat echt helemaal de verkeerde kant op met dit land!

en heel simpe, ruzie zoekende buitenlanders terug sturen naar hun eigen land

als ze hier iemand doodslaan verdienen ze het niet om in dit land te mogen blijven!

ben totaal niet rasistisch, maar als je hier iemand doodslaat, sorry hoor maar wat doe je hier dan??

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Liselot

Berichten: 32174
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 17:52

renske: volgens mij waren hier helemaal geen buitenlanders bij betrokken, toch?

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 17:55

Eigenlijk moeten alle zware criminelen met zijn allen op een onbewoond eiland gedumpt worden. 1 keer per maand drop je dan veel te weinig voedsel. Op die manier kunnen ze fijn met elkaar vechten en beseffen ze zich, voordat ze sterven door de honger, hoe het voelt om een keer de zwakkere partij te zijn... Boos!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 17:57

kojack schreef:
Ik hoor net op het nieuws dat de vrouw die van de week vermoord is bij Dirk van de Broek niks gestolen heeft, ze had het bier gewoon betaald, dat was te zien op de camera!

Ze heeft ruzie gehad met een stel buitenlanders, er werd heen en weer gescholden en er werden racistische dingen geroepen en ze is toen door 8! jongens/mannen in elkaar geslagen/geschopt !
Waar gaat dit heen met dit land?
Ik weet zeker dat de daders er (hopelijk vele jaren) met een paar jaar celstraf afkomen.


volgens mij had ze dus ruzie met een stel buitenlanders?

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-03 17:58

LiSSy schreef:
renske: volgens mij waren hier helemaal geen buitenlanders bij betrokken, toch?


Nou volgens mij waren het allemaal buitenlanders !

Over een paar jaar hebben we meer buitenlanders als Nederlanders in ons land.

Ach als je nog niet rasistisch was dan word je het vanzelf wel zo !

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 17:58

Ik weet zeker dat er vooraf genoeg dingen zijn gebeurt. Want wáár was de bedrijfsleider of de assistent? Denk je nou echt dat die medewerkers zomaar die winkel uit hadden kunnen rennen zonder dat de bedrijfsleider of assistent er vanaf had geweten.
Er is echt ervoor veeeeel meer gebeurt!! Maar dat weet de media en de politie natuurlijk allemaal niet.

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 17:58

CCCCorine schreef:
Eigenlijk moeten alle zware criminelen met zijn allen op een onbewoond eiland gedumpt worden. 1 keer per maand drop je dan veel te weinig voedsel. Op die manier kunnen ze fijn met elkaar vechten en beseffen ze zich, voordat ze sterven door de honger, hoe het voelt om een keer de zwakkere partij te zijn... Boos!
OK dan!

prima idee!

of drop er subtiel een mes ofzo....is de overbevolking van criminelen op dat eiland ook gelijk een stuk minder Knipoog

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 18:00

soraya:

ik werk ook bij een supermakrt, en je kan gewoon naar buiten hoor!
bedrijfsleiders enz zitten meestal op kantoor, achter de winkel, wij hebben ook nog een kantoor voor in de winkel, maar voordat onze bedrijfsleider ziet/hoort dat wij achter iemand aan zijn gegaan zijn we dus allang weg!

niet dat ik zoiets zou doen, maar het kan dus makkelijk

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-03 18:02

En weet je nog wat het ergste van alles is? Ik weet bijna zeker dat de mensen die dit gedaan hebben amper straf krijgen.
Er zijn zoveel voorbeelden van dat het rechtsysteem in Nederland belachelijk is !

Kijk nou naar de moeder van het meisje van nulde, ze krijgt maar 8 jaar straf, die had toch veel meer moeten krijgen?

Tegenwoordig is het heel aantrekkelijk om iemand te vermoorden, je zit een paar jaar vast maar je hebt wel gratis kost en inwoning !


Sorry dit was offtopic Haha!

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

pmarena

Berichten: 47935
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 18:14

Ik heb het allemaal niet zo gevolgd , hoor alleen op het werk steeds het nieuws op de radio en hoorde vanmiddag dus ook dat van beelden van bewakings-camera's is gebleken dat ze iig het bier betaald had.

Ik vraag me ook wel af wat er allemaal aan vooraf is gegaan ,
ik neem aan dat niet zomaar een horde winkelpersoneel woest iemand te lijf gaat.... die moeten toch op 1 of andere manier uitgelokt zijn door die vrouw ?
Hoe onnozel dat voorgaande ook was , zo mogen natuurlijk nooit zoiets doen....maar er moet toch IETS akeligs van die vrouw uitgegegaan zijn zou je denken Verward


CCCCorine schreef:
Eigenlijk moeten alle zware criminelen met zijn allen op een onbewoond eiland gedumpt worden. 1 keer per maand drop je dan veel te weinig voedsel. Op die manier kunnen ze fijn met elkaar vechten en beseffen ze zich, voordat ze sterven door de honger, hoe het voelt om een keer de zwakkere partij te zijn... Boos!


En dan natuurlijk wel een paar camera's er bovenop , gezond hedendaags amusement als SBS6... Scheve mond

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-03 18:20

pmarena"]
Ik heb het allemaal niet zo gevolgd , hoor alleen op het werk steeds het nieuws op de radio en hoorde vanmiddag dus ook dat van beelden van bewakings-camera's is gebleken dat ze iig het bier betaald had.

Ik vraag me ook wel af wat er allemaal aan vooraf is gegaan ,
ik neem aan dat niet zomaar een horde winkelpersoneel woest iemand te lijf gaat.... die moeten toch op 1 of andere manier uitgelokt zijn door die vrouw ?
Hoe onnozel dat voorgaande ook was , zo mogen natuurlijk nooit zoiets doen....maar er moet toch IETS akeligs van die vrouw uitgegegaan zijn zou je denken Verward


[quote="CCCCorine schreef:
Eigenlijk moeten alle zware criminelen met zijn allen op een onbewoond eiland gedumpt worden. 1 keer per maand drop je dan veel te weinig voedsel. Op die manier kunnen ze fijn met elkaar vechten en beseffen ze zich, voordat ze sterven door de honger, hoe het voelt om een keer de zwakkere partij te zijn... Boos!


En dan natuurlijk wel een paar camera's er bovenop , gezond hedendaags amusement als SBS6... Scheve mond
[/quote]


Maar wat er ook aan vooraf is gegaan, het is toch niet normaal dat je iemand dood slaat/schopt? Ja het kan aan mij liggen hoor.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

pmarena

Berichten: 47935
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 18:51

pmarena schreef:
Hoe onnozel dat voorgaande ook was , zo mogen natuurlijk nooit zoiets doen....


Dat ZEG ik , Kojack Lachen

Wat ze ook heeft gedaan / gezegd dat rechtvaardigd niet om haar met een groepje dodelijk te verwonden....

Maar hoe onzinnig die reden ook was voor dat personeel ,
er zal heus wel IETS zijn geweest waardoor ze zo door het lint gingen....

Niet terecht uiteraard , maar voor HUN wel een zeer serieuze aanleiding blijkbaar... Scheve mond

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 18:55

Echt onzin dit, dit is zoo belachelijk!! Meer kan ik er niets op zeggen.. Scheve mond


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, Akshay, BoJessie, corinec, Daphx93, GaitMonster, GoogleAdsense, linoleum, moeshie, Petra_O en 67 bezoekers