Auto in aktueel, rijdt iemand in zijkant. Foto onderaan pg 1

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
ZonnebloemJarig

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Auto in aktueel, rijdt iemand in zijkant. Foto onderaan pg 1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-08 15:18

Dat heb ik weer, ik heb mijn auto een beetje gepimpt en nu wouden ze van het tijdschrift actueel voor de rubriek autofreak mijn auto graag op de foto zetten. Hartstikke leuk natuurlijk en ze zouden vandaag langskomen voor foto's.
En nou reed er gisteren iemand met een busje achteruit van een parkeerplaats af vol in mijn auto!! Boos! Boos! Boos!
Rechter achterportier helemaal kapot. achterpaneel kapot, en mijn velg (200 euro) kapot Boos! Boos! Boos!
Auto waarschijnlijk totall-loss, is een auto uit 1994, dus ik hoop met de meerwaarde die hij heeft dat ze hem niet totall-loss verklaren. (anders haal ik wel onderdelen bij de sloop en maak het zelf voor het grootste gedeelte)

Ze hebben wel net foto's gemaakt voor de actueel van de voor achter en linkerkant en die zijn erg mooi geworden, dus over een week of 3 staan ik en mijn auto in de actueel. (die fotograaf vond alleen mijn decollete interesanter dan mijn auto maar goed.

Maar omdat die lummel niet in zijn spiegel keek heb ik nu een zooitje schade van heb ik jou daar Boos! Boos!
Laatst bijgewerkt door Karl66 op 03-03-08 20:59, in het totaal 3 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.


Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re: komt mijn auto in aktueel, rijd er iemand de zijkant in grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 17:21

Nou ben ik natuurlijk erg benieuwd hoe je auto eruit ziet. Knipoog

Inderdaad niet zo slim van die vent. Schadeformulier e.d. wel ingevuld of krijg je er helemaal niks van terug omdat je auto ouder is?

Deleted

Berichten: 2055
Geregistreerd: 19-04-07

Re: komt mijn auto in aktueel, rijd er iemand de zijkant in grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 18:42

Ben benieuwd hoe je gepimpte auto eruit ziet hoor *nieuwsgierig*, maar wel rot dat ze hem in puin hebben gereden.

Rust zacht lieve Okki, 26 juli 1996 - 27 mei 2014

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Re: komt mijn auto in aktueel, rijd er iemand de zijkant in grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 18:44

Dat is balen van je auto zeg Ach gut Wel weer heel stoer dat ie in de actueel komt..

*\o/* Life is Flantastic *\o/*

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Re: komt mijn auto in aktueel, rijd er iemand de zijkant in grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 18:48

Als je zoveel geld aan een auto uit hebt gegeven is het misschien een aanrader om voortaan een verzekering te sluiten met een taxatie rapport en een rechtsbijstand verzekering voor het verhalen van de echte schade!

Zo'n tegenpartij gaat gewoon uit van de handelswaarde...en dat is zijn goed recht!
Jij vindt pimpen mooi, ik zet er wellicht een olieverf schilderij op..... het is maar net wat je mooi vindt, maar de waarde hoeft er niet van te stijgen.

****edit*****

LiNdA1986
Berichten: 12826
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Zwijndrecht

Re: komt mijn auto in aktueel, rijd er iemand de zijkant in grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 20:13

Oei, dat is balen!
En als je zo'n auto hebt kan je inderdaad het beste een taxatierapport laten maken! Krijg je altijd wel de meerwaarde.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Re: komt mijn auto in aktueel, rijd er iemand de zijkant in grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 20:40

aaah wat zonde!!
nu staat de gepimpte peugeot 206 van een oud collega van me in de Aktueel Sportief, erg mooie auto! Ben nu dus ook erg benieuwd naar jouw auto Haha!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

haffilover
Berichten: 880
Geregistreerd: 03-08-05
Woonplaats: Didam

Re: komt mijn auto in aktueel, rijd er iemand de zijkant in grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 23:09

Laat je even een foto zien?

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Re: komt mijn auto in aktueel, rijd er iemand de zijkant in grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-08 23:15

ben ook benieuwd naar de foto Ja

amondi: voor mensen die pimpen wel waarderen zit er meer waarde aan dan alleen de kosten ervan.....er gaat een hoop tijd en "liefde" in zitten....

zo praat je namelijk ook niet over je aangereden paard die geslacht moet worden waar een groot emotioneel prijskaartje aan hangt Scheve mond

Landelijk meldpunt voor besmettelijke paardenziektes (droes en rhino) https://www.facebook.com/groups/1892196 ... TIPXfWuQYQ

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Re: komt mijn auto in aktueel, rijd er iemand de zijkant in grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 09:44

paard of auto?? Sorrie hoor maar dat kan je niet vergelijken.

Ik zeg toch ook, ik heb zelf eens een olieverf schildering op een eend aangebracht, van een zeiljacht...... Dat vond ik prachtig, maar zou jij daar een cent extra voor betalen als jij hem in elkaar rijdt???

Nee dus, neem ik aan. Als je zoveel uitgeeft voor pimpen, dan kan je hem gewoon het beste zelf allrisk verzekeren. Kost ook wat extra, maar lang niet zoveel als een totaal verloren auto waar je misschien €1000 euro voor terug krijgt.

Emotie waarde zal niet worden toegekend aan een auto, smartengeld wordt dat genoemd en dat zal alleen bij menselijk leed worden betaald.
Laten we gewoon hopen dat de auto kan worden gerepareerd en dat TS gewoon lekker verder kan rijden in haar auto.

****edit*****

Cavaliere

Berichten: 2259
Geregistreerd: 18-01-07
Woonplaats: Gelderland

Re: komt mijn auto in aktueel, rijd er iemand de zijkant in grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 10:49

ooh balen zeg, wel gaaf dat je in de aktueel komt, laat je een foto zien?

Wat liefde bouwt dat blijft bestaan. ♥

Allejandro
Berichten: 18537
Geregistreerd: 21-09-03

Re: komt mijn auto in aktueel, rijd er iemand de zijkant in grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 16:29

hey wat leuk dat hij in aktueel komt Ja

ben wel benieuwd naar hoe de schade nu is Nagelbijten / Gniffelen
wel ontzettend balen! Scheve mond

Mama van C. (06-2011) & E. (01-2013) & L. (03-2015)

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Re: komt mijn auto in aktueel, rijd er iemand de zijkant in grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 16:40

Leuk dat je auto in de Aktueel komt.. Maar minder dat je auto dus in elkaar gereden is.. Scheve mond
Hopelijk word hij niet total loss verklaart. Ach gut

Somebitch @ [TEN-ITP] Zembla Du Vi 80km 2e plaats en best condition.
Valesco 2017 CEI** Denemarken 3e plaats en Best Condition!
[TEN-ITP] Endurance Feldborg cei** met Valesco
Zembla du vi: Klasse I + 19 - wp klasse II + 7 - klasse III + 2 wp (zelf 4 wp). Sinds 2015 rij ik Valesco: CEI**

Anoniem

Re: komt mijn auto in aktueel, rijd er iemand de zijkant in grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 17:51

Ben ook benieuwd naar de auto, wat ontzettend balen dat het zo is gelopen!!

amondi schreef:
paard of auto?? Sorrie hoor maar dat kan je niet vergelijken.


Nee dat zeg je verkeerd, jíj kan het niet vergelijken dr zijn wel degelijk mensen
die hun auto koesteren als hun kindje, dus die vergelijking is gebaseerd op een mening Knipoog

amondi schreef:
Als je zoveel uitgeeft voor pimpen, dan kan je hem gewoon het beste zelf allrisk verzekeren. Kost ook wat extra, maar lang niet zoveel als een totaal verloren auto waar je misschien €1000 euro voor terug krijgt.


Dan denk ik dat je niet echt op de hoogte bent van een autoverzekering....Een allrisk kan je niet zomaar aflsuiten en bij bepaalde bouwjaren is het ook niet rendabel, en spoilers kan je niet verzekeren.(Weggegooid geld)

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Re: komt mijn auto in aktueel, rijd er iemand de zijkant in grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 20:46

He wat balen zeg!
Gelukkig konden ze iig nog wel foto's maken!!

Ben erg benieuwd naar een foto van je auto iig! Haha!

Kieffer

Berichten: 5981
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: Vlaardingen

Re: komt mijn auto in aktueel, rijd er iemand de zijkant in grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 21:34

He wat naar zeg Boos! Gelukkig zijn de foto's wel gelukt en komt hij alsnog in de Aktueel!

Ik kan me indenken hoe je je voelt, mijn auto is toch ook echt mijn trots, ookal is het een ouwetje Ach gut

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Re: komt mijn auto in aktueel, rijd er iemand de zijkant in grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 00:32

Chiqa schreef:
Ben ook benieuwd naar de auto, wat ontzettend balen dat het zo is gelopen!!

amondi schreef:
paard of auto?? Sorrie hoor maar dat kan je niet vergelijken.


Nee dat zeg je verkeerd, jíj kan het niet vergelijken dr zijn wel degelijk mensen
die hun auto koesteren als hun kindje, dus die vergelijking is gebaseerd op een mening Knipoog

amondi schreef:
Als je zoveel uitgeeft voor pimpen, dan kan je hem gewoon het beste zelf allrisk verzekeren. Kost ook wat extra, maar lang niet zoveel als een totaal verloren auto waar je misschien €1000 euro voor terug krijgt.


Dan denk ik dat je niet echt op de hoogte bent van een autoverzekering....Een allrisk kan je niet zomaar aflsuiten en bij bepaalde bouwjaren is het ook niet rendabel, en spoilers kan je niet verzekeren.(Weggegooid geld)

dank je wel chiqa, je haalt me de woorden uit de mond Knipoog
precies wat ik wou zeggen

Landelijk meldpunt voor besmettelijke paardenziektes (droes en rhino) https://www.facebook.com/groups/1892196 ... TIPXfWuQYQ

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Re: komt mijn auto in aktueel, rijd er iemand de zijkant in grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 09:08

Goed ik weet dus niks van verzekeren..... waar haal je die kennis vandaan???? Niet van mij in ieder geval!
Sterker nog, veel gepimpte auto's zijn niet eens WA verzekerd omdat "men" "vergeet" te melden aan hun verzekering maatschappij dat de auto getuned is!
Als dan bij een schade blijkt dat het hier gaat over een auto met een veel hoger vermogen dan de gegevens volgens het kenteken bewijs, kan je de veroorzaakte schade gewoon aan de maatschappij terug betalen en je wordt op een zwarte lijst gezet! Uit de verzekering geschopt en mag je 8 jaar bij Rialto uithuilen tegen een 3 dubbele premie!

En juist als je zoveel voor een auto "voelt" dat je het wil vergelijke met een levend wezen, moet je op zoek naar een neo-klassieker verzekering via de tuning vereniging oid.

Dan kan je hem Casco verzekeren met een taxatie waarde, wel iedere 3 jaar opnieuw laten taxeren.

En oh ja, als je twijfelt aan mijn verzekeringskennis, ik doe al meer dan 30 jaar in autoverzekeringen! Zowel als acceptant als schadecorrespondent! En je wil niet weten hoeveel ellende ik al heb voorbij zien komen van ( vooral jonge) mensen die hun auto voor heel veel geld verspijkeren en slim denken te zijn om dat niet op te geven... Of die hun ouders een verzekering laten afsluiten en dan bij schade voor de eerste 10 jaar niet meer aan een hypotheek of spaargeld hoeven te denken, ze moeten de schade nl terug betalen!

Leuk hé? dat pimpen, maar dan moet je ook bereid zijn de verzekeringspremie voor het volle pond te betalen! Ook als dat meer dan 100 euro per maand is.

****edit*****

ikenindi

Berichten: 14543
Geregistreerd: 30-09-06

Re: komt mijn auto in aktueel, rijd er iemand de zijkant in grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 09:13

bah wat n pech dat dat stomme busje nou net naar achter moest rijden terwijl jouw auto er stond! wel gaaf dat je in actueel komt:)

Kieffer

Berichten: 5981
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: Vlaardingen

Re: komt mijn auto in aktueel, rijd er iemand de zijkant in grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 09:50

amondi schreef:
Goed ik weet dus niks van verzekeren..... waar haal je die kennis vandaan???? Niet van mij in ieder geval!
Sterker nog, veel gepimpte auto's zijn niet eens WA verzekerd omdat "men" "vergeet" te melden aan hun verzekering maatschappij dat de auto getuned is!
Als dan bij een schade blijkt dat het hier gaat over een auto met een veel hoger vermogen dan de gegevens volgens het kenteken bewijs, kan je de veroorzaakte schade gewoon aan de maatschappij terug betalen en je wordt op een zwarte lijst gezet! Uit de verzekering geschopt en mag je 8 jaar bij Rialto uithuilen tegen een 3 dubbele premie!

En juist als je zoveel voor een auto "voelt" dat je het wil vergelijke met een levend wezen, moet je op zoek naar een neo-klassieker verzekering via de tuning vereniging oid.

Dan kan je hem Casco verzekeren met een taxatie waarde, wel iedere 3 jaar opnieuw laten taxeren.

En oh ja, als je twijfelt aan mijn verzekeringskennis, ik doe al meer dan 30 jaar in autoverzekeringen! Zowel als acceptant als schadecorrespondent! En je wil niet weten hoeveel ellende ik al heb voorbij zien komen van ( vooral jonge) mensen die hun auto voor heel veel geld verspijkeren en slim denken te zijn om dat niet op te geven... Of die hun ouders een verzekering laten afsluiten en dan bij schade voor de eerste 10 jaar niet meer aan een hypotheek of spaargeld hoeven te denken, ze moeten de schade nl terug betalen!

Leuk hé? dat pimpen, maar dan moet je ook bereid zijn de verzekeringspremie voor het volle pond te betalen! Ook als dat meer dan 100 euro per maand is.


Jeetje, wat ben jij snel op je teentjes getrapt...

Laten we het even gezellig houden, het is al rot genoeg voor de Ts...

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Re: komt mijn auto in aktueel, rijd er iemand de zijkant in grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 10:00

Dat deed ik eerder ook, ik hoop van harte dat ze haar schade vergoedt krijgt, alleen als je ziet wat voor een commentaar ik krijg als ik iets durf te zeggen over pimpen, wat "men"gewoon niet wil horen......
Berg je dan maar. Niet alleen hier hoor..... moet je eens zien wat voor een schades er geclaimd worden en horen wat voor een commentaar een behandelaar krijgt als hij/zij gewoon de schade wil vergoeden en niet alle pimp onderdelen op de waarde wil schatten die de eigenaar eraan toekent.

Zie ook mijn eerste post... gewoon een aanrader dat TS beter op zoek kan gaan naar een WA-Casco verzekering als ze veel geld heeft uitgegeven aan een 14 jaar oude auto...
amondi schreef:
Als je zoveel geld aan een auto uit hebt gegeven is het misschien een aanrader om voortaan een verzekering te sluiten met een taxatie rapport en een rechtsbijstand verzekering voor het verhalen van de echte schade!

Zo'n tegenpartij gaat gewoon uit van de handelswaarde...en dat is zijn goed recht!
Jij vindt pimpen mooi, ik zet er wellicht een olieverf schilderij op..... het is maar net wat je mooi vindt, maar de waarde hoeft er niet van te stijgen.



en daar blijf ik bij, wat de een mooi vind en veel geld aan uit geeft, vindt een ander waardeloze tierelantijnen. Zoveel mensen zoveel wensen.....

****edit*****

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Re: komt mijn auto in aktueel, rijd er iemand de zijkant in grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 10:31

amondi schreef:
Goed ik weet dus niks van verzekeren..... waar haal je die kennis vandaan???? Niet van mij in ieder geval!
Sterker nog, veel gepimpte auto's zijn niet eens WA verzekerd omdat "men" "vergeet" te melden aan hun verzekering maatschappij dat de auto getuned is!
Als dan bij een schade blijkt dat het hier gaat over een auto met een veel hoger vermogen dan de gegevens volgens het kenteken bewijs, kan je de veroorzaakte schade gewoon aan de maatschappij terug betalen en je wordt op een zwarte lijst gezet! Uit de verzekering geschopt en mag je 8 jaar bij Rialto uithuilen tegen een 3 dubbele premie!

En juist als je zoveel voor een auto "voelt" dat je het wil vergelijke met een levend wezen, moet je op zoek naar een neo-klassieker verzekering via de tuning vereniging oid.

Dan kan je hem Casco verzekeren met een taxatie waarde, wel iedere 3 jaar opnieuw laten taxeren.

En oh ja, als je twijfelt aan mijn verzekeringskennis, ik doe al meer dan 30 jaar in autoverzekeringen! Zowel als acceptant als schadecorrespondent! En je wil niet weten hoeveel ellende ik al heb voorbij zien komen van ( vooral jonge) mensen die hun auto voor heel veel geld verspijkeren en slim denken te zijn om dat niet op te geven... Of die hun ouders een verzekering laten afsluiten en dan bij schade voor de eerste 10 jaar niet meer aan een hypotheek of spaargeld hoeven te denken, ze moeten de schade nl terug betalen!

Leuk hé? dat pimpen, maar dan moet je ook bereid zijn de verzekeringspremie voor het volle pond te betalen! Ook als dat meer dan 100 euro per maand is.



je hebt deels ook gelijk, wat ik overigens nooit beweerd heb dat je het niet hebt
maar.....tunen en pimpen.....HO! 2 verschillende dingen dus !
tunen is idd niet verzekerd als je het nieuwe motorvermogen niet doorgeeft aan de maatschappij
bij pimpen is dit niet het geval, je kan je accesoires wel door gaan geven maar waarvoor? ze zijn toch niet meeverzekerd
veel gepimpte auto's zijn niet getuned!
mijn auto bijv is gewoon een 1.6 16 v G3 oftewel een mooie sportieve maar rustige gasmotor
een goedkope zuinige auto met een strak uiterlijk dus Knipoog

dus als je kennis van zaken hebt moet je het wel goed neerzetten Knipoog

amondi schreef:
Dat deed ik eerder ook, ik hoop van harte dat ze haar schade vergoedt krijgt, alleen als je ziet wat voor een commentaar ik krijg als ik iets durf te zeggen over pimpen, wat "men"gewoon niet wil horen......
Berg je dan maar. Niet alleen hier hoor.....


het feit dat ik zo reageerde op jou is dan ook niet omdat je geen gelijk zou hebben (kwa de schade)
maar het feit dat je in je eerste post zo lakoniek reageerde op de emotioneel geleden schade van de TS

kennis of niet,dat weegt er niet tegen op.

Landelijk meldpunt voor besmettelijke paardenziektes (droes en rhino) https://www.facebook.com/groups/1892196 ... TIPXfWuQYQ

Alja

Berichten: 25573
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: komt mijn auto in aktueel, rijd er iemand de zijkant in grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 13:13

wat een discussie hier zeg Tong uitsteken
maar ben wel benieuwd naar de fotos, heb je die niet doorgestuurd gekregen?

ONDERSCHRIFTLOOS

Anoniem

Re: komt mijn auto in aktueel, rijd er iemand de zijkant in grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 15:45

naadje24 schreef:
tunen en pimpen.....HO! 2 verschillende dingen dus !
tunen is idd niet verzekerd als je het nieuwe motorvermogen niet doorgeeft aan de maatschappij


Nou idd Knipoog Amondi ik wil niet banketstaaf zijn maar....wat doe je dan bij een verzekeringsmaatschappij,
pimpen doet namelijk helemaal niet ter zake als je een autoverzekering afsluit Knipoog

naadje24 schreef:
niet omdat je geen gelijk zou hebben (kwa de schade)
maar het feit dat je in je eerste post zo lakoniek reageerde op de emotioneel geleden schade van de TS


Als 'verzekeringsagent' zou je dit ook als vanzelfsprekend vinden toch?

ZonnebloemJarig

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Re: komt mijn auto in aktueel, rijd er iemand de zijkant in grrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-08 20:01

Voor de liefhebbers, er was om foto's gevraagd.
Je ziet alleen de deur en achterpaneel, maar de velg en achterbumper zijn ook kapot en ontzet.
Afbeelding
Afbeelding

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.