Wat een getrut weer over die Mabel

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Wat een getrut weer over die Mabel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 09:02

Ik kan me er zo aan ergeren, Wat maakt het in hemelsnaam uit of ze wel of niet een liefdes relatie heeft gehad met een dooie crimineel.......!!!!

Wordt er zo dood moe van, ben blij dat ik geen prinses hoef te worden, dan zou ik het eerste jaar voorpagina nieuws in Nederland zijn!

wat een bulls hit


Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 09:08

gijsenkim schreef:
Ik kan me er zo aan ergeren, Wat maakt het in hemelsnaam uit of ze wel of niet een liefdes relatie heeft gehad met een dooie crimineel.......!!!!

Wordt er zo dood moe van, ben blij dat ik geen prinses hoef te worden, dan zou ik het eerste jaar voorpagina nieuws in Nederland zijn!

wat een bulls hit


OK dan! ben ik het dus helemaal mee eens, als ik degene was geweest die een relatie had gehad met die man waren ze er toch ook niet zo mee bezig Haha!

Fitzroy

Berichten: 25093
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 09:10

Het feit dat ze een relatie heeft gehad met die crimineel moet ze zelf weten, maar dat ze erom liegt vind ik dus persoonlijk niet kunnen.
Wisten jullie trouwens dat ze ook een relatie heeft gehad met iemand die nu in de gevangenis in Parijs zit?
Mabel heeft wel wat foute vriendjes gehad Haha!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 09:12

Het probleem is voornamelijk dat ze reserve koningin wordt, dan moet je dus niet zo'n verleden hebben gehad, en ergens ook wel logisch..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 09:13

Nou dan zet ze de traditie goed voort want ons koningshuis is natuurlijk ook niet helemaal ongeschonden uit toch niet al te maatschappelijk geaccepteerde situaties gekomen Haha! Haha! Knipoog

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 09:16

ja dat is zeker waar.. Vanmorgen waren ze op 3FM lekker bezig om haar de grond in te stampen.. Haha!
Ach ja, ze heeft trouwens nu wel toegegeven dat ze een paar keer op die boot heeft geslapen..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 09:17

Wie is Mabel? Verward

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 09:19

Annetje schreef:
Wie is Mabel? Verward


mabel wisse smit, de verloofde van een van onze prinsen (*proest, zooo intressant dak net eens zn naam meer weet)

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 09:23

Er was er volgens mij nog maar 1 vrijgezel van die 3, en ze dachten eerst dat ie homo was..
Johan Friso is zijn naam

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 09:24

gijsenkim"]
[quote="Annetje schreef:
Wie is Mabel? Verward


mabel wisse smit, de verloofde van een van onze prinsen (*proest, zooo intressant dak net eens zn naam meer weet)
[/quote]

Prins Friso
(die waarvan een tijdje het gerucht rond ging dat ie homo zou zijn)

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 09:26

Cathelijne"]
[quote="gijsenkim"][quote="Annetje schreef:
Wie is Mabel? Verward


mabel wisse smit, de verloofde van een van onze prinsen (*proest, zooo intressant dak net eens zn naam meer weet)
[/quote]

Prins Friso
(die waarvan een tijdje het gerucht rond ging dat ie homo zou zijn)
[/quote]

2 zielen 1 gedachten soms??? Tong uitsteken

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 09:30

Wie zegt dat ze momenteel geen contacten heeft met de onderwereld, deze hoeven niet eens vrijwillig te zijn maar ze kan bijv. ook gechanteerd worden met foto´s of brieven uit haar verleden.
Bedenk wel dat ze als lid van het koninklijke huis diplomatieke onschendbaarheid krijgt en daar door heel erg handig vcoor zulke mensen kan zijn door bijv. het smokkelen van gegevens of goederen.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 09:31

Ze liegt. Dat staat vast. en liegen is fout. Wat ik me afvraag is, of ze allleen tegen de RVD liegt, of ook tegen haar verloofde? Of zal ze hem al geheel op de hoogte hebben gesteld? Als ze tegen hem ook gelogen heeft, dan denk ik dat de "wedding of" is.

De hond is de betere mens

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 09:35

Fitzroy schreef:
...maar dat ze erom liegt vind ik dus persoonlijk niet kunnen.


Maar deze hetze heeft ze natuurlijk zien aankomen, en ja dan zou ik denk ik ook mijn mond maar houden... denk ik hoor. Maar ik was in eerste instantie nooit voor Friso gevallen... Scheelt een boel ellende!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 09:52

Ik persoonlijk vind dat ze niet mag trouwen met die vent !
Het is wel de reserve koningin waar we het over hebben.
Ze heeft nu al waarschijnlijk de boel bij elkaar gelogen, zouden wij er blij mee zijn als dit onze koningin word? Ze moet lekker haar eigen zooi in de maling nemen maar niet de mensen in ons landje !

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 09:52

Ach, alsof het Bea allang hier niet van op de hoogte is Tuurlijk wisten ze het wel en blijkbaar hebben ze er niet zoveel problemen mee anders hadden ze nooit toestemming gegeven voor een huwelijk.
En alsof Mabel 15-16 jaar geleden had kunnen aanzien dat ze nu met een zoon van Bea zou gaan trouwen? Dacht het niet Die meid is ook gewoon jong en onbezonnen geweest zoals wel veel meer mensen.

Dit gezeik had je ook met Maxima en tegenwoordig hoor je ook (bijna)geen onvertogen woord meer over haar "verleden"

En trouwens het is haar woord tegenover die van de pers. Aan die vent kunnen ze het niet meer vragen want die is dood. Dus zie er maar echt voor 100% zeker erachter te komen dat ze (zoals mijn vriend het zo leuk zei vanochtend Haha!) ´gebatst` hebben.

Dunla B+12 L1+18, L2+11, M1+19, M2+6

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 09:53

youngster schreef:
Het probleem is voornamelijk dat ze reserve koningin wordt, dan moet je dus niet zo'n verleden hebben gehad, en ergens ook wel logisch..

En Maxima dan met haar `lekkere` pa?

Dunla B+12 L1+18, L2+11, M1+19, M2+6

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 09:54

Ik vind het niet terecht dat ze Maxima de keuzes van haar pa aanrekenen. Maar Mabel maakte zelf de keuze om met een topcrimineel in zee te gaan. Ze schijnt tot het laatste toe een relatie met hem te hebben gehad. Ik vraag me daarom af, als die Klaas nog had geleefd, zou ze dan nog bij hem zijn geweest?

De hond is de betere mens

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 09:58

flettie"]
[quote="youngster schreef:
Het probleem is voornamelijk dat ze reserve koningin wordt, dan moet je dus niet zo'n verleden hebben gehad, en ergens ook wel logisch..

En Maxima dan met haar `lekkere` pa?
[/quote]

Maxima heeft zelf gezegt dat ze het er niet mee eens was enzo op haar verloving. Dat is haar sterke punt geweest. Mabel heeft gelogen, en dat blijkt wel, want ze zegt nu dat ze toch wel een paar keer op die boot heeft geslapen.. Komt een beetje ongeloofwaardig over nu..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 10:05

Desiree schreef:
Ik vind het niet terecht dat ze Maxima de keuzes van haar pa aanrekenen. Maar Mabel maakte zelf de keuze om met een topcrimineel in zee te gaan. Ze schijnt tot het laatste toe een relatie met hem te hebben gehad. Ik vraag me daarom af, als die Klaas nog had geleefd, zou ze dan nog bij hem zijn geweest?

Misschien wel, maar dan had ze dus nooit een relatie gehad met Friso en hadden we dit gezeur ook niet

Dunla B+12 L1+18, L2+11, M1+19, M2+6

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 10:12

kojack schreef:
Ik persoonlijk vind dat ze niet mag trouwen met die vent !
Het is wel de reserve koningin waar we het over hebben.
Ze heeft nu al waarschijnlijk de boel bij elkaar gelogen, zouden wij er blij mee zijn als dit onze koningin word? Ze moet lekker haar eigen zooi in de maling nemen maar niet de mensen in ons landje !


Ik bedoel te zeggen dat ze mogen trouwen maar afstand moeten doen van de troon.

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 10:17

Ben ik met je eens Kojack. Alleen zal dat voor Friso toch wel een moeilijke beslissing worden, aangezien hij toch aanspraak op de troon wou maken als het zover zou komen..
Maar als hij echt van Mabel houd, doet hij dat en vertrekt hij naar londen..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 10:21

youngster schreef:
Ben ik met je eens Kojack. Alleen zal dat voor Friso toch wel een moeilijke beslissing worden, aangezien hij toch aanspraak op de troon wou maken als het zover zou komen..
Maar als hij echt van Mabel houd, doet hij dat en vertrekt hij naar londen..


Als hij van haar houd ja. k kan me ook best voorstellen als hij zich in zijn zak gescheten voelt door Mabel !
Zou hij weten van haar gedoe met criminelen?
Kijk je kan wel zeggen dat ze jong was maar alsnog het word ze mischien onze koningin en we willen toch niemand die de boel bij elkaar liegt ?

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 10:25

kojack schreef:

Als hij van haar houd ja. k kan me ook best voorstellen als hij zich in zijn zak gescheten voelt door Mabel !
Zou hij weten van haar gedoe met criminelen?
Kijk je kan wel zeggen dat ze jong was maar alsnog het word ze mischien onze koningin en we willen toch niemand die de boel bij elkaar liegt ?

inderdaad ja. als ze verstandig is geweest had ze het hem van te voren allemaal verteld (en misschien heeft ze dat ook wel gedaan). MAar tegen hem liegen, dat zal hij niet in dank afnemen.

De hond is de betere mens

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 10:28

Nee dat denk ik ook niet. Ze hadden het er al over dat het huwelijk werd uitgesteld. Dan vrees ik dat het gewoon helemaal niet doorgaat..
De 2de kamer moet nog toestemming geven, maar die krijgen ze nooit nu, dat kan gewoon niet..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, blacky15, Elitedeux, Iloveiswan, Lottehorse27, LuCa88, Paardennamen, Roosje01, xxx88 en 192 bezoekers