Help me alsjeblieft..ik weet het echt niet meer!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lizz

Berichten: 8894
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 13:58

Cassidy schreef:
Hoewel ik bij mijn mening blijf dat je er een punt achter moet zetten, denk ik ook dat je van zo'n jongen nooit helemaal zeker kunt zijn of hij jouw ook trouw blijft.

Hoe dan ook, ik denk niet dat je hem ooit helemaal voor jouw zult kunnen krijgen. Als hij deze relatie beeindigd, denk ik dat hij ook jou niet trouw zal kunnen zijn.


Helemaal mee eens!
Breken met die gozer, en ga lekker genieten van je 2 maanden in australië!

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 15:06

Sorry hoor maar wat een hork die X !

Wie zegt jou dat hij jou niet hetzelfde flikt wat hij nu zn vriendin flikt ?
Ik geloof er echt helemaal niks van dat hij jou trouw blijft.
Bovendien moet je een ''flinke'' jongen zijn om je vriendin zolang te kunnen bedriegen.
Dat getuigt echt van een ''fijn'' karakter.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 16:52

Als hij bereid is tussen nu en een week z´n relatie te verbreken, zouden jullie het samen kunnen proberen.
Zo niet: de Methode van Cassidy: punt erachter, streep eronder ! (of-te-wel: methode "pistool-tegen-de-borst" Scheve mond !!)
Hij heeft er nu toch echt al lang genoeg over na kunnen denken, misschien dat dit het duwtje is wat hij nodig heeft Verward ....
Sterkte iig Ach gut !!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 17:18

Dumpen zo'n vent !

Lekker makkelijk voor hem 2 vrouwen!
Dacht je nou echt dat hij bij zijn vriendin weg zou gaan? Als hij echt van je zou houden zou hij al tijden geleden bij haar weg zijn gegaan.
Dit is echt zo'n standaard geval van een echte hond !

Meid laat je niet kwetsen ! Liefde maakt blind maar zo blind toch ook niet? Kom op je kan echt wel beter krijgen !

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 22:14

Geen woorden maar daden, zijn daden, of gebrek aan, spreekt toch al boekdelen? Je kunt beter breken of iig emotioneel afstand nemen.

Tallie1979
Berichten: 22756
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 22:36

Once a cheater always a cheater. Wat hij bij haar kan doen dat kan hij bij jou ook. Je moet je afvragen of je daar wel op zit te wachten.

Laat je niet om de tuin leiden meisje, je verdiend zoveel beter!!

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 23:15

Je verdiend inderdaad zo veel beter! Eerst heb je al een eikel die niet van je af kan blijven en misschien ben je daardoor X wat gaan idealiseren omdat hij je daar 'gered' heeft, maar vergeet niet dat X dus zelf ook niet helemaal lekker is! Zoek iemand die echt 100% voor je gaat en weet je het is ook wel eens lekker om alleen te zijn! Ik ben het bewust en bevalt me prima!

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 00:08

Idd een verschrikkelijk ingewikkelde situatie inderdaad...

Ik ga je ook niet zomaar zeggen van breken met die jongen, want ik denk dat je daar weinig aan hebt. Ik denk inderdaad dat je duidelijk moet zijn. Je verteld hem waar je mee zit, zegt hem je hebt tot dan, en dan ben je bij je vriendin weg, of ik ga weg. Alleen dan kun je er achter komen wat hij echt wil en voelt..

trouwens.. wat ik niet snap, als hij elke dag bij jou zit, heeft die andere vriendin dan geen argwaan? die moet dat toch gemerkt hebben?

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 09:57

Iedereen zit nu wel lekker die jongen te veroordelen, maar IMO is Akke net zo fout. Jij hebt met je tengels van een jongen af te blijven als je weet dat ie een vriendin heeft. Voor vreemdgaan heb je tenslotte altijd nog 2 mensen nodig (of meer, maar dat is een andere discussie)
Je had je niet met hem moeten inlaten, niet zolang hij geen keuze maakt wie hij wil, jou of zijn vriendin.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 10:39

stef schreef:
Iedereen zit nu wel lekker die jongen te veroordelen, maar IMO is Akke net zo fout. Jij hebt met je tengels van een jongen af te blijven als je weet dat ie een vriendin heeft. Voor vreemdgaan heb je tenslotte altijd nog 2 mensen nodig (of meer, maar dat is een andere discussie)
Je had je niet met hem moeten inlaten, niet zolang hij geen keuze maakt wie hij wil, jou of zijn vriendin.


got a point there Scheve mond

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 12:07

Als hij een keuze voor jou had willen maken had hij dat allang gedaan.

Je geluk is niet afhankelijk van hem, en hij maakt je nu zelfs ongelukkig. Dumpen die hap en weer van je leven gaan genieten zonder vent.

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 12:15

stef schreef:
Iedereen zit nu wel lekker die jongen te veroordelen, maar IMO is Akke net zo fout. Jij hebt met je tengels van een jongen af te blijven als je weet dat ie een vriendin heeft. Voor vreemdgaan heb je tenslotte altijd nog 2 mensen nodig (of meer, maar dat is een andere discussie)
Je had je niet met hem moeten inlaten, niet zolang hij geen keuze maakt wie hij wil, jou of zijn vriendin.


Dat zei ik toch ook al Knipoog

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 12:32

stef schreef:
Iedereen zit nu wel lekker die jongen te veroordelen, maar IMO is Akke net zo fout. Jij hebt met je tengels van een jongen af te blijven als je weet dat ie een vriendin heeft. Voor vreemdgaan heb je tenslotte altijd nog 2 mensen nodig (of meer, maar dat is een andere discussie)
Je had je niet met hem moeten inlaten, niet zolang hij geen keuze maakt wie hij wil, jou of zijn vriendin.


Amen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 16:43

Update....heb hem verteld tot na Slowakije lol met hem te maken, daarna ben ik een weekend weg. Is hij dan nog niet bij mij dan kan ie het echt vergeten, verbreek ik alle contact en is het over.

Vervolgens te horen gekregen dat ie niet zonder me kan enz enz. Duidelijk gemaakt hier niets aan te hebben en als ie dat vindt dat ie dat dan maar mee moet nemen in zijn besluit.

Nu vandaag de hele dag samen in elkaars armen liggen huilen, was best wel heftig moet ik zeggen.

Dan even over zijn vriendin; hij zit hier niet alleen overdag maar ook 's avonds. Zij weet van mij en ze weet ook dat hij hier steeds komt.
Letterlijke woorden "je mag buiten de deur neuken als je het maar zegt"
Oftewel dit is ook weer zo'n punt waarvan ik zoiets heb, zegt hij het niet gewoon tegen haar om vervolgens naar mij toe te gaan om te...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 22:53

Nou weet dus niet of het jullie nog interesseert maar er is heel veel gebeurd. Ging een verhaaltje de ronde dat ie afgelopen woensdag iets geflikt heeft met één of ander sletje waar iedereen over heen schijnt te kunnen gaan.

Heb ook ontzettend ruzie gehad met een jongen die ik ken omdat ik hem keihard voorgelogen heb over deze hele klote situatie...

Conclusie: ik besef me nu dus pas dat ik geen enkel vertrouwen in die jongen heb wat me heel erg veel pijn doet. Ik heb ook helemaal geen zin om morgen naar Slowakije te gaan. Ik ga wel ik laat mijn week echt niet door hem verpesten.

Heb nog enigzins zoiets van als ie nou maar naar me toekwam, dan konden we er aan werken. Maar heelp diep in mijn hart weet ik a) dat ie toch niet naar me toekomt en b) dat ik hem nooit helemaal zal vertrouwen. Want wat er ook gebeurd is tussen mij en mijn ex; ik heb hem wel altijd kunnen vertrouwen. En het is een heel angstig gevoel om te beseffen dat er nu helemaal niemand is die ik vertrouw.

Voor de duidelijkheid; uiteraard zegt hij dat dit niet zo was. Maar er zijn gewoon wat dingen die niet kloppen. Zo werd gezegd dus dat het woensdag gebeurd is, laat dit nu net de enige dag zijn dat hij niet bij mij geweest is. Ook is zijn auto die dag gemaakt en kon hij dus weer weg gaan waar ie ook heen wilde. Als hij niet reageert op een sms zegt ie steevast dat ie in slaap is gevallen.

Ik was dus helemaal over de zeik toen ik het hoorde, nu nog trouwens en toen is hij voor mij naar Zeist gereden om me even beet te houden. En om heel eerlijk te zijn kon ik dat niet eens verdragen.

Heb me nog nooit in mijn leven zo bedonderd gevoeld, of het verhaal nu waar is of niet. Hij had bijvoorbeeld zijn vriendin toestraks aan de telefoon en het enige wat ik hoorde waren leugens leugens leugens. Geen wonder dat hij niet weg durft te gaan. Zij denkt niet anders dan dat ze een perfecte relatie hebben en niemand die haar uit die droom wilt helpen.
Ik zou ook bang zijn om een relatie te verbreken waarvoor ik alles geprobeerd heb om hem perfect te doen lijken.

Het ergste vind ik gewoon nog dat ik mensen voorgelogen heb omdat hij dat graag wilde...

*slaat zichzelf*

Help me alsjeblieft om door te zetten...

Apple

Berichten: 76197
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 23:00

Alsnog veel plezier in Slowakije, probeer er nog een leuke week van te maken Lachen. (daarmee bedoel ik: je bent met een groepje, trek ook lekker met de rest van het groepje er op uit en let niet alleen op de jongen in kwestie)

Veel sterkte met door zetten van je besluit.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 23:17

Probeer het positief in te blijven zien, tenslotte ben je nu gereed voor een nieuwe start, bij je ex weg en weer een stuk wijzer.
Je bent niet zwanger geraakt van deze bal gehakt... en je weet nu dat ie zijn vriendin voorliegt.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-03 21:35

Als jij je nu maar voor ogen houdt dat je bij hem nooit de enige kunt en zult zijn (of hij nu zijn huidige vriendin aan de kant zet of niet) dan ben je al een heel eind.

En als je in zijn buurt bent: trek een muur op rond je hart en gooi de sleutel weg....Lips are sealed