Van abo naar beltegoed

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Van abo naar beltegoed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-03 22:09

Ik had weer even een telephoon vraagje...

Ik heb nu dus een telefoon met abo [Nokia] en ga een nieuwe telephoon kopen. Ik vroeg me nu af ofdat het mogelijk was om de SIM-kaart van m'n moeder in die Nokia te doen. Ik had het al geprobeerd vandaag, maar dan kan ik nergens het beltegoed opwaarderen voor d'r. Ik hoorde echter ook dat er kaarten zijn, waarbij je naar een nummer moet bellen, en dan word er beltegoed bijgeschreven...

Weet dus iemand ofdat dit mogelijk is??



Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 22:22

Ligt aan je provider. Abo telefoons zijn over het algemeen simlock vrij dus je kunt er alle kaarten in doen die je wil. De functies en nummers van je moeders provider moeten dan ook gewoon hetzelfde zijn.

batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 06:40

Om de Sim om te zetten moet je je provider bellen, en moet het abo van je moeder verlopen zijn (na de contractsdatum dus)
Je kan ook bij de sigarenboer een nieuwe pre paid sim kopen, dat is meestal niet zo duur, en heb je ook geen last van mensen die je moeder denken te bellen Knipoog

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 09:52

Nou, ik houd dus gewoon m'n nummer, verleng m'n contract en neem er een nieuwe telefoon bij. En m'n moeder heeft juist een beltegoed telefoon, maar die staat op het punt te gaan overlijden [;(], dus kon zij de mijne krijgen. Gestalkt worden door kennisjes van moeders zit er dus gelukkig niet in Tong uitsteken

Ik zal dan nog eens gaan kijken ofdat het mogelijk is op te waarderen als m'n moeders SIM-kaart erin zit, want de tel is al wel SIM-vrij.

Maar, niemand verder ervaring met die opwaardeerkaarten waarmee je naar een nummer moet bellen?? Dus niet dat je zo'n code in moet typen ergens, maar dan schijn je naar een nummer te bellen, en dan word je beltegoed opgewaardeerd...


batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 10:13

Zolang het een abo sim is, valt er niets op te waarderen.. daarvoor moet je eerst je provider bellen..

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie